Järkevä autoilija odottelee rauhassa tekniikan kypsymistä eikä hyppää hypekelkkaan ennenaikaisesti. Suurin ongelma on ahneet autotehtaat, joita ei kiinnosta panostaa akkujen kehitystyöhön riittävästi. Kun vertaa 2006 Tesla Roadsteria nykyaikaiseen Teslaan, niin akku on käytännössä lähes sama. Ja koska poliitikot pakottavat sähköautoiluun, niin autotehtaat uskovat että kansa tyytyisi nykyisiin raakileisiin, mikä koituu ja on jo koitunut monen valmistajan kohtaloksi. Suurimmalle osalle nykyinen sähköauto ei ole riittävä.
Odotankin mielenkiinnolla millainen akku on valtavirtaa 2035 ja kelpaako se kuluttajille.
Moni odottaa akkujen kehittymistä
4
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakaan 10 vuoteen ei tapahdu mitään suurta edistystä.
- Anonyymi
Miten sitä pystyt sanomaan mikä on järkevää minun auton tarpeeseen?
Vaikutat kovasti amatsun tukiopetuksessa viihtyvältä jos olet noin yksinkertainen. - Anonyymi
Nykyhetken sähköauton riski omistajalle liittyy akustoon, johon on sitoutunut liikaa pääomaa, eli kymmeniä tuhansia Euroja !?
Mutta, sähköauton voi tietenkin hankkia Leasing sopimuksella ! - Anonyymi
"Ja koska poliitikot pakottavat sähköautoiluun"
Niin ei tarvitsisi olla. Minä en hyväksy heidän tavoitteitaan, mutta heidän kannatustaan ei mitata. En minä ole päässyt äänestämään EU:n komissaareja. He tietävät paremmin ja laativat valmiit ehdotukset EU-parlamentille. Että äänestäkääs nämä läpi ja sitten nämä läpi. Nukketeatteria koko niin sanottu parlamentti.
"autotehtaat uskovat että kansa tyytyisi nykyisiin raakileisiin"
Luca Di Meo ei usko. Ola Källenius ei usko. Mutta hekään eivät pääse antamaan fuduja EU:n komissaareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu822005- 591798
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3851772Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1701468Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751307- 671243
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141113KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107