Koska postaukseni ei mene Postiin asti, niin ajattelin tehdä kaiken toisin kuin ennen.
Olkaa hyvä
(hihitystä)
https://youtu.be/7tW3 https://youtu.be/7tW38jvb3xc?si=fyJCnigl3kRk5TX8 8jvb3xc?si=fyJCnigl3kRk5TX8
Rintaliiveistä Leeviin
12
186
Vastaukset
- Anonyymi
Mjaa
No siis mulla on ollut tod vaikea täyttää itseni näillä resurseilla, mutta (kuten aina) elämä selvittää.
(naurua) - Anonyymi
Brasta liivinkeihin on matkaa ja vielä pidempi taival kuuntelemisesta nauttimiseen.
Gradient parat 🙄 - AnonyymiUUSI
🤭
Huulesi liikkuvat, huomaan kyllä.- AnonyymiUUSI
Dodii. Eikö saisi edes vähän mietänä osoittaa 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Dodii. Eikö saisi edes vähän mietänä osoittaa 😂
Oodi
Itse olen kummastellut käytäntöä, missä kaunis kirjastomme on varsin laaja, mutta sen sali pieni.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oodi
Itse olen kummastellut käytäntöä, missä kaunis kirjastomme on varsin laaja, mutta sen sali pieni.
(naurua)Mjoo
Kun Oodia katselee ulkoapäin, niin se näyttää varsin sulavalta, ellei jopa huurteiselta.
Mutta kun sisään astuu, niin tapaa kummallisuuksia. Näistä kummallisuuksista kauhein on Oodin elokuvateatteri.
Kahvila on kakkonen.
(hihitystä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Kun Oodia katselee ulkoapäin, niin se näyttää varsin sulavalta, ellei jopa huurteiselta.
Mutta kun sisään astuu, niin tapaa kummallisuuksia. Näistä kummallisuuksista kauhein on Oodin elokuvateatteri.
Kahvila on kakkonen.
(hihitystä)Veronmaksajan näkökulma
Koska meitä helsinkiläisiä on aiwan liian vähän, niin en toisinaan oikein ymmärrä, mitä katu puuhaa & mitä se meille maksaa.
Töölöön ongelmia.
Kirjastoja kulkee jopa renkailla! Ne ovat kuin busseja maakunnissa, nuo sanat.
(hirn) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Veronmaksajan näkökulma
Koska meitä helsinkiläisiä on aiwan liian vähän, niin en toisinaan oikein ymmärrä, mitä katu puuhaa & mitä se meille maksaa.
Töölöön ongelmia.
Kirjastoja kulkee jopa renkailla! Ne ovat kuin busseja maakunnissa, nuo sanat.
(hirn)Sanat
Olen lapsesta asti ihaillut sanoja. Yksi sana, niin maailmat aukeavat. Virke, niin tunnen jumalten läsnäolon.
Sanat ovat syvyydeltään yksilöllisiä: Näe sana, niin näet heidät kaikki.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanat
Olen lapsesta asti ihaillut sanoja. Yksi sana, niin maailmat aukeavat. Virke, niin tunnen jumalten läsnäolon.
Sanat ovat syvyydeltään yksilöllisiä: Näe sana, niin näet heidät kaikki.
(naurua)Ultra Bra
KKK on niin täydellinen sanoittaja, että viis muusta. Jos kielemme on outo, niin sen painoarvo vain kasvaa sitä käytettäessä.
”Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä..,”
Siis ei sijaa sanoille.
Sanat (toisinaan) päättyvät pisteeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Ultra Bra
KKK on niin täydellinen sanoittaja, että viis muusta. Jos kielemme on outo, niin sen painoarvo vain kasvaa sitä käytettäessä.
”Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä..,”
Siis ei sijaa sanoille.
Sanat (toisinaan) päättyvät pisteeseen.
(hihitystä)Musiikki
Suomen kielen taivutuksissa esiintyy verbi ”musasointi”.
Olen hälyttävän hämmästynyt näin vaativista otteista.
(reps)
https://youtu.be/V0PisGe66mY?si=q5t62S9HdmTQFO5J - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Musiikki
Suomen kielen taivutuksissa esiintyy verbi ”musasointi”.
Olen hälyttävän hämmästynyt näin vaativista otteista.
(reps)
https://youtu.be/V0PisGe66mY?si=q5t62S9HdmTQFO5JMjoo
Kaikki näyttää kevyeltä ja helpolta, mutta jos pysähtyy kesken biisin, niin siitä tulee vaikea ymmärtää.
Kaikiien tempojen ja sävellajien Kulminaatiopiste. Ja vielä mollissa.
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Kaikki näyttää kevyeltä ja helpolta, mutta jos pysähtyy kesken biisin, niin siitä tulee vaikea ymmärtää.
Kaikiien tempojen ja sävellajien Kulminaatiopiste. Ja vielä mollissa.
(hihitystä)Puretaan osiin
Ensinnäkin rumpalilla ei tunnu olevan ideaa siitä mitä muut tekevät.
Koska se ei häntä kiinnosta.
Kitaristit menevät menojaan beissi etunenässä.
Sikahyvä boogie.
😁☝️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076