Mies tarvitsee paljon omaa tilaa. Oli 2 yötä mökillä kun tulee sieltä menee päivä että jaksaa kohdata minut ja lapset. Muutoinkin vetäytyy aina töiden jälkeen omiin oloihinsa pariksi tunniksi . Viikonloput on siis mökillä etupäässä.
Olen alkanut pelkäämään että jos menen omia menojani enkä ole juuri silloin saatavilla kun mieheni on valmis kohtaamaan niin me etäännymme kokonaan toisistamme
Mies on muutoinkin vähäpuheinen ja hyvin itsenäinen siinä mielessä ettei juurikaan keskustele wsim tulevaisuudesta. Sanoo elävänsä hetken kerrallaan. Paljon on asioita joista ei puhu. Haluaa sillain elää myös omaa elämäänsä ettei kerro lääköriteissujaan tai parturissa käyntejään tai missä milloinkin kulkee. Joskus kertoo mutta useinmiten ei.
Olenkin alkanut kokemaan että jäisin jollain tapaa hänen elämänsä ulkopuolelle. Mies on lasten isä ja asumme samassa taloudessa .
.
Voiko mies silti rakastaa
14
158
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aina voit vaihtaa lukot, nii johan saa tilaa. Nämä perhe-elämä novellisi on varsin surkeita palstaäijä. T naiselta ei sulle niinkään
- AnonyymiUUSI
Onko hän joskus ollut erilainen?
- AnonyymiUUSI
Haastatteletko mielestäsi palstatodellisuuteen orientoitunut jotain tiettyä naista kun kyselet palstasedän perheperformanssista innokkaasti lisätietoa?
- AnonyymiUUSI
Alussa oli,ei enää vuosiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haastatteletko mielestäsi palstatodellisuuteen orientoitunut jotain tiettyä naista kun kyselet palstasedän perheperformanssista innokkaasti lisätietoa?
Ja mitä sitten? Käsittääkseni saan ihan vapaasti osallistua mihin performanssiin haluan. Se ei kuulu sinulle. Jätä lukematta, jos nyppii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alussa oli,ei enää vuosiin.
Kyllä hän voi rakastaa. Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että hänellä voi olla jotain nepsypiirteitä, mutta jos on ollut joskus erilainen, niin ei sitten ole todennäköistä. Voisiko hänellä olla masennusta? Jotain muita mielenterveyshaasteita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän voi rakastaa. Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että hänellä voi olla jotain nepsypiirteitä, mutta jos on ollut joskus erilainen, niin ei sitten ole todennäköistä. Voisiko hänellä olla masennusta? Jotain muita mielenterveyshaasteita?
En tiedä yhtään!! Hyvin hoitaa työ sä ja on pidetty ja kehuttu työpaikallaan. Harrastaa myös myös monenlaosta edelleenkin. Koti vain jää jollain tapaa paitsioon ja perhe.
- AnonyymiUUSI
Mitähän siellä mökillä tapahtuu, onko edes yksi siellä. Tuli vaan mieleen
- AnonyymiUUSI
No voi että.
- AnonyymiUUSI
Vähän ponnetonta tämä eläytyminen näihin palstasedän skeemoihin menee jo apatian puolelle
- AnonyymiUUSI
En usko. Vaikuttaa pers häiriöiseltä. Sille ei voi mitään, ettei niillä ole tunteita. Eivät rakasta edes lapsiaan, miksi sitten kumppaniaan?
Rakkaus ei ole mitenkään pakollista ihmissuhteessa, etteikö se voisi siltikin toimia, jos molemmat osaa käyttäytyä asiallisesti. Rakkaussuhde se ei kuitenkaan ole, joten jos seksiä ei ole, sitä ei myöskään tule. Ja rakastelua ei koskaan.- AnonyymiUUSI
Aivan totta. Kirjoitit järkevästi. Paras on aina kuitenkin totuus kuin elää jossain illuusiossa.
Seksiä on rakastelua ei. Tuossakin olit oikeassa. - AnonyymiUUSI
Miksihän nää "tunteettomat" sitten pariutuu?
- AnonyymiUUSI
Ei se noin mustavalkoista ole se. Ja kukaan toinen ei määrittele mikä on rakkaussuhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048