Voiko mies silti rakastaa

Anonyymi-ap

Mies tarvitsee paljon omaa tilaa. Oli 2 yötä mökillä kun tulee sieltä menee päivä että jaksaa kohdata minut ja lapset. Muutoinkin vetäytyy aina töiden jälkeen omiin oloihinsa pariksi tunniksi . Viikonloput on siis mökillä etupäässä.
Olen alkanut pelkäämään että jos menen omia menojani enkä ole juuri silloin saatavilla kun mieheni on valmis kohtaamaan niin me etäännymme kokonaan toisistamme
Mies on muutoinkin vähäpuheinen ja hyvin itsenäinen siinä mielessä ettei juurikaan keskustele wsim tulevaisuudesta. Sanoo elävänsä hetken kerrallaan. Paljon on asioita joista ei puhu. Haluaa sillain elää myös omaa elämäänsä ettei kerro lääköriteissujaan tai parturissa käyntejään tai missä milloinkin kulkee. Joskus kertoo mutta useinmiten ei.
Olenkin alkanut kokemaan että jäisin jollain tapaa hänen elämänsä ulkopuolelle. Mies on lasten isä ja asumme samassa taloudessa .

.

14

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Aina voit vaihtaa lukot, nii johan saa tilaa. Nämä perhe-elämä novellisi on varsin surkeita palstaäijä. T naiselta ei sulle niinkään

• Anonyymi
      UUSI

Onko hän joskus ollut erilainen?

• Anonyymi
        UUSI

Haastatteletko mielestäsi palstatodellisuuteen orientoitunut jotain tiettyä naista kun kyselet palstasedän perheperformanssista innokkaasti lisätietoa?

• Anonyymi
        UUSI

Alussa oli,ei enää vuosiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haastatteletko mielestäsi palstatodellisuuteen orientoitunut jotain tiettyä naista kun kyselet palstasedän perheperformanssista innokkaasti lisätietoa?

Ja mitä sitten? Käsittääkseni saan ihan vapaasti osallistua mihin performanssiin haluan. Se ei kuulu sinulle. Jätä lukematta, jos nyppii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alussa oli,ei enää vuosiin.

Kyllä hän voi rakastaa. Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että hänellä voi olla jotain nepsypiirteitä, mutta jos on ollut joskus erilainen, niin ei sitten ole todennäköistä. Voisiko hänellä olla masennusta? Jotain muita mielenterveyshaasteita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän voi rakastaa. Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että hänellä voi olla jotain nepsypiirteitä, mutta jos on ollut joskus erilainen, niin ei sitten ole todennäköistä. Voisiko hänellä olla masennusta? Jotain muita mielenterveyshaasteita?

En tiedä yhtään!! Hyvin hoitaa työ sä ja on pidetty ja kehuttu työpaikallaan. Harrastaa myös myös monenlaosta edelleenkin. Koti vain jää jollain tapaa paitsioon ja perhe.

• Anonyymi
      UUSI

Mitähän siellä mökillä tapahtuu, onko edes yksi siellä. Tuli vaan mieleen

• Anonyymi
      UUSI

No voi että.

• Anonyymi
        UUSI

Vähän ponnetonta tämä eläytyminen näihin palstasedän skeemoihin menee jo apatian puolelle

• Anonyymi
      UUSI

En usko. Vaikuttaa pers häiriöiseltä. Sille ei voi mitään, ettei niillä ole tunteita. Eivät rakasta edes lapsiaan, miksi sitten kumppaniaan?
      Rakkaus ei ole mitenkään pakollista ihmissuhteessa, etteikö se voisi siltikin toimia, jos molemmat osaa käyttäytyä asiallisesti. Rakkaussuhde se ei kuitenkaan ole, joten jos seksiä ei ole, sitä ei myöskään tule. Ja rakastelua ei koskaan.

• Anonyymi
        UUSI

Aivan totta. Kirjoitit järkevästi. Paras on aina kuitenkin totuus kuin elää jossain illuusiossa.
        Seksiä on rakastelua ei. Tuossakin olit oikeassa.

• Anonyymi
        UUSI

Miksihän nää "tunteettomat" sitten pariutuu?

• Anonyymi
        UUSI

Ei se noin mustavalkoista ole se. Ja kukaan toinen ei määrittele mikä on rakkaussuhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2713
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2140
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      420
      2113
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      79
      1799
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1739
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1322
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1207
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1048
    Aihe