Naiset treffipalveluissa

Anonyymi-ap

Kokovartalokuva kuuluu esittelyyn ja tuore sellainen. Miehet on visuaalisia ja ulkonäöllä on merkitys iso merkitys.
Taas olen tuhlannut aikaani yhden naisen kanssa joka paljastui perunasäkin näköiseksi...

Jumalauta tehkää nyt itsellenne jotain jos ette miehen takia niin itsenne ja oman terveytenne. Ei teidän kuulu olla missään vaiheessa elämää ja ikäänne muodoton säkki mikään ei oikeuta sitä. Lenkille ja suklaat pois.

Tähän viestin alle on ihan turha vinkua ja syytellä miehiä asiasta TE olette syyllinen siihen että ette pidä itsestänne huolta mikä on ihan perusasia liikunta ja kehohuolto kuuluu samaan kategoriaan kuin syöminen peseytyminen ja nukkuminen.

7

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän alle tulee läskien naisien kommentteja jotka saa tukea toisilta läskeiltä naisilta mikä ei todista pointtianne oikeaksi. Läski=epäkiinnostavaa ja epäterveellistä ja osoittaa että olette laiska ja saamaton eikä teitä kiinnosta näyttää hyvältä joten tuskin myöskään löydätte seuraa.

• Anonyymi

Käykääpä vaikka työterveydessä jos olette töissä kysymässä lääkäriltä mitä mieltä hän on. Kuuluuko painonne olla pituuteen nähden se mitä on tai fysioterapeutilta kysymässä onko teillä hyvä kunto ja lihakset.

• Anonyymi

Minulla oli kerran sellainen miestuttava, jolla oli kaunis avovaimo..mutta mies ruinasi aina MINULTA seksiä (vaikka en ollut yhtä kaunis kuin avovaimo). Arvaa annoinko? No en! En koskaan! Ei vissiin antanut kaunis avovaimokaan.

• Anonyymi

Se että vastustatte omaa terveyttänne ja yritätte laittaa sitä vielä miehen syyksi osoittaa teidän tyhmyytenne.

• Anonyymi

Mä en muuten tule lukemaan tänne vastaiskujanne arvoisat pullukat eli turha yrittää tölviä ja loukata se ei auta. Asia on noin kuin sen tuossa muutamassa viestissä kirjoitin ja se on FAKTAA. Minulle riittää että mahdollisimman moni lukee nämä viestini.
      Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa liikuntaa. Ehkä ne rouhimanne masennustabletitkin jäisi ainakin vähemmälle jos ei kokonaan pois ja monien naisien syömä verenpainelääkekin voisi lähteä ihan pyöräilemällä. Miettikää. Miehiä jos haluatte saatte aivan eri tasoisia kuin nyt.
      T:AP

• Anonyymi

Sellaiset miehet, joista minä olen kiinnostunut, eivät ole tuolla tavoin "visuaalisia".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      396
      4746
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      150
      2687
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      84
      2285
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      35
      1453
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      44
      1413
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      45
      1396
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1241
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      151
      1070
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      977
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      932
    Aihe