Olen pyytänyt monta kertaa.
Miksi et antanut anteeksi
20
235
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos olisit ollut aidosti kiinnostunut olisit antanut anteeksi ja sopinut asiat. Et tainnut aidosti edes loukkaantua.
- AnonyymiUUSI
Tais muutenkin olla kaikki sun puolelta pelkkää vedätystä. Oliko mukava saada joku välittämään susta valheella?
- AnonyymiUUSI
Kaikki vuodet esitit jotakin. Olit ihan feikki.
- AnonyymiUUSI
Sitä juuri hän oli! Eikä tunnu olevan edes pahoillaan siitä, miten paljon pahaa oloa hän aiheutti!
- AnonyymiUUSI
Miltä nyt tuntuu kun olet saanut jonkun romuksi?
- AnonyymiUUSI
Olinko pelkkä koston väline entisen suhteen takia. Kostit mulle exäs teot.
- AnonyymiUUSI
Sä et ole ansainnut sitä.
- AnonyymiUUSI
Selvä juttu. Eli feikki olit.
- AnonyymiUUSI
Kaikki nämä vuodet olivat sitten sun puolelta valhetta. Et ollut kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Pidetään niin sitten ! Annetaan olla. Moro! Ja hyvästi ! Älä ikinä ota yhteyttä! IKINÄ
- AnonyymiUUSI
Niin et antanut sitten anteeksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin et antanut sitten anteeksi?
Mene HELVETIIN SINNE NE PIRUT KUULUU
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene HELVETIIN SINNE NE PIRUT KUULUU
Oletko itse täydellinen?
- AnonyymiUUSI
Eli ole pakko antaa anteeksi. Loukkasit minua syvästi.
- AnonyymiUUSI
Vaikka et tykännyt yhtään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka et tykännyt yhtään.
No se oli vahinko ei tahallinen teko.
- AnonyymiUUSI
En halunnut loukata. Se oli vahinko. Ymmärrä jo.
- AnonyymiUUSI
En todellakaan tarvitse anteeksipyyntöä yksiselitteisestä asiasta!
- AnonyymiUUSI
Eli tarkemmin mikä asia. ?Välitin susta aidosti. Pahat sanat ei ollut sulle.
- AnonyymiUUSI
En tarkoittanut sitä pahaa mitä sanoin. Jos et usko niin ikävä juttu ja ei voi mitään. Tämä on viimeinen kerta kun tästä kirjoitan. Ei ollut mitään syytä sua haukkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048