Lehdistö on tapansa mukaan vääristellyt asiaa

Anonyymi-ap

Mira Luoti sanoi kokeneensa kuvauksissa seksuaalista häirintää. Tämä on aivan eri asia kuin joutua seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Seksuaalinen ahdistelu on fyysistä toimintaa.

Seksuaalinen häirintä voisi olla sitä kun toinen sanoo, että ompas sinulla upeat tissit.

20

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tuosta saisi hyvän komedian.
      Mira ja taistelija joka tuuppasi minua.

• Anonyymi
        UUSI

Hysteeriset naiset menee sekaisin kun mies hieman lähestyy.

• Anonyymi
        UUSI

Kiinnostuin kerran yhdestä naisesta ja hän valitsi renttuhullun ja kertoi sitten jälkeenpäin että teki väärin. Sanoin hänelle että oma oli vikasi, minua ei kiinnosta.

• Anonyymi
      UUSI

Suosiotaan menettänyt vanha lotto kertoo parhaimmista päivistään, vaan se silloinen kiva onkin nyt muuttunut ahdisteluksi, kun ne tyypit eivät enää olekaan kiinnostuneita.

• Anonyymi
      UUSI

Tai ompas tytsyllä komeat kamelinvarpaat.

• Anonyymi
      UUSI

"kohu" maksaisi mainoksena isoja tuhansia ellei kymmeniä tms?

nyt nauruaan pitelevät dokumentissa ohjelmassa kun "muistelevat"

julkkis selviytyjät, jo on never heerd ohjelma turha ja yhden
      vapaa ottelija pikkumiehen nimeä heitelty

sekö muka käpälöinyt EHKÄ?

• Anonyymi
      UUSI

Minä ymmärsin, että on raiskattu.
      Sitä ei tulla sanomaan koskaan ääneen, jos näin on käynyt.
      Kiittäkää onneanne paskat, teitä on paljon, ketä me naiset suojellaan.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi teille ei kelpaa kunnon mies? Ja miksi suojelette hulluja?

• Anonyymi
      UUSI

Mutki on raiskattu metrossa varmaan sata kertaa. Äijät on kattonu mua silleen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei saa laskea leikkiä vakavasta asiasta.

• Anonyymi
        UUSI

Tulitko kaikilla kerroilla?

• Anonyymi
      UUSI

Feministi-suvakki sai vain takaisinmaksua pahasta mitä jakanutkin. En sääli. Molempien nyyhkytarinoilla pmmp:n yli-ikäiset teinityttöset koettaa uhriutua ja saada sympatiaa. Seksihän on usein myynyt monessa tänne saakka, ainakin jos nuorempia ja rypyttömämpiä olis, vaan kun ei tässä sitten ole, niin jälkijättöisellä uhriutumisella haetaan sitä huomiota myytävälle kirjalleen ja itselleen.

• Anonyymi
      UUSI

Mira Luotia puoltavat kirjoitukset poistetaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mira on näillä sanoilla pyrkinyt pilaamaan suht nuoren ihmisen elämän, eihän tälläinen riitä syytteisiin, kertois nyt mitä siellä taphtui tai pitäis turpansa kiinni.

"Ohjelman konseptiin kuului, että 40 julkkista vietti kolme päivää Nuuksion metsissä ilman ruokaa ja yösijaa. Mira kilpaili parina vapaaottelija Makwan Amirkhanin kanssa.

– Siellä ei ollut mitään kameravalvontaa. Minun kohdallani se ei ollut edes seksuaalista häirintää vaan seksuaalista väkivaltaa, Mira kertoo Ylen dokumentissa."

Mira, kerrotko hieman tarkemmin mitä kaikkea se Maku sulle teki vai oletko nyt ylireagoinut jostain viattomasta läpästä? Makuhan on tosikko ja tosikoiden huumori on sarkastista...läppää

• Anonyymi
        UUSI

"Mira, kerrotko hieman tarkemmin mitä kaikkea se Maku sulle teki vai oletko nyt ylireagoinut jostain viattomasta läpästä?"

Poliisihan voisi kysellä herralta asiasta.

• Anonyymi
      UUSI

Ja myös seksuaalisen häirinnän voi kokea väkivaltaisena. Henkinen väkivalta on väkivaltaa yhtä kaikki.

• Anonyymi
      UUSI

Ai jospa saisi leikkiä lännenjätkää ja kävellä luoti selässä ja muna kädessä.

• Anonyymi
      UUSI

Joku sanoo "wow oot sexy" niin meetoopeIIe tekoahdistuu ja lähtee huomiohuoraamaan. Sitä se Mirakin tekee, kun ilmeisesti musiikki ei oikein myy.

• Anonyymi
        UUSI

Kylläpä ahdistelijaa puolustellaan, no onhan hän mamu, eli puolestapuhujaa riittää😅🤣😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2723
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2150
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      423
      2128
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      83
      1829
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1759
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1217
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      60
      1076
    Aihe