Mira Luoti sanoi kokeneensa kuvauksissa seksuaalista häirintää. Tämä on aivan eri asia kuin joutua seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. Seksuaalinen ahdistelu on fyysistä toimintaa.
Seksuaalinen häirintä voisi olla sitä kun toinen sanoo, että ompas sinulla upeat tissit.
Lehdistö on tapansa mukaan vääristellyt asiaa
20
120
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuosta saisi hyvän komedian.
Mira ja taistelija joka tuuppasi minua.- AnonyymiUUSI
Hysteeriset naiset menee sekaisin kun mies hieman lähestyy.
- AnonyymiUUSI
Kiinnostuin kerran yhdestä naisesta ja hän valitsi renttuhullun ja kertoi sitten jälkeenpäin että teki väärin. Sanoin hänelle että oma oli vikasi, minua ei kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Suosiotaan menettänyt vanha lotto kertoo parhaimmista päivistään, vaan se silloinen kiva onkin nyt muuttunut ahdisteluksi, kun ne tyypit eivät enää olekaan kiinnostuneita.
- AnonyymiUUSI
Tai ompas tytsyllä komeat kamelinvarpaat.
- AnonyymiUUSI
"kohu" maksaisi mainoksena isoja tuhansia ellei kymmeniä tms?
nyt nauruaan pitelevät dokumentissa ohjelmassa kun "muistelevat"
julkkis selviytyjät, jo on never heerd ohjelma turha ja yhden
vapaa ottelija pikkumiehen nimeä heitelty
sekö muka käpälöinyt EHKÄ? - AnonyymiUUSI
Minä ymmärsin, että on raiskattu.
Sitä ei tulla sanomaan koskaan ääneen, jos näin on käynyt.
Kiittäkää onneanne paskat, teitä on paljon, ketä me naiset suojellaan.- AnonyymiUUSI
Miksi teille ei kelpaa kunnon mies? Ja miksi suojelette hulluja?
- AnonyymiUUSI
Mutki on raiskattu metrossa varmaan sata kertaa. Äijät on kattonu mua silleen.
- AnonyymiUUSI
Ei saa laskea leikkiä vakavasta asiasta.
- AnonyymiUUSI
Tulitko kaikilla kerroilla?
- AnonyymiUUSI
Feministi-suvakki sai vain takaisinmaksua pahasta mitä jakanutkin. En sääli. Molempien nyyhkytarinoilla pmmp:n yli-ikäiset teinityttöset koettaa uhriutua ja saada sympatiaa. Seksihän on usein myynyt monessa tänne saakka, ainakin jos nuorempia ja rypyttömämpiä olis, vaan kun ei tässä sitten ole, niin jälkijättöisellä uhriutumisella haetaan sitä huomiota myytävälle kirjalleen ja itselleen.
- AnonyymiUUSI
Mira Luotia puoltavat kirjoitukset poistetaan.
- AnonyymiUUSI
Mira on näillä sanoilla pyrkinyt pilaamaan suht nuoren ihmisen elämän, eihän tälläinen riitä syytteisiin, kertois nyt mitä siellä taphtui tai pitäis turpansa kiinni.
"Ohjelman konseptiin kuului, että 40 julkkista vietti kolme päivää Nuuksion metsissä ilman ruokaa ja yösijaa. Mira kilpaili parina vapaaottelija Makwan Amirkhanin kanssa.
– Siellä ei ollut mitään kameravalvontaa. Minun kohdallani se ei ollut edes seksuaalista häirintää vaan seksuaalista väkivaltaa, Mira kertoo Ylen dokumentissa."
Mira, kerrotko hieman tarkemmin mitä kaikkea se Maku sulle teki vai oletko nyt ylireagoinut jostain viattomasta läpästä? Makuhan on tosikko ja tosikoiden huumori on sarkastista...läppää- AnonyymiUUSI
"Mira, kerrotko hieman tarkemmin mitä kaikkea se Maku sulle teki vai oletko nyt ylireagoinut jostain viattomasta läpästä?"
Poliisihan voisi kysellä herralta asiasta.
- AnonyymiUUSI
Ja myös seksuaalisen häirinnän voi kokea väkivaltaisena. Henkinen väkivalta on väkivaltaa yhtä kaikki.
- AnonyymiUUSI
Ai jospa saisi leikkiä lännenjätkää ja kävellä luoti selässä ja muna kädessä.
- AnonyymiUUSI
Joku sanoo "wow oot sexy" niin meetoopeIIe tekoahdistuu ja lähtee huomiohuoraamaan. Sitä se Mirakin tekee, kun ilmeisesti musiikki ei oikein myy.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä ahdistelijaa puolustellaan, no onhan hän mamu, eli puolestapuhujaa riittää😅🤣😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076