Vapaaklubilla Mäkipeltokeskustelemassa 27.8.2025

Anonyymi-ap

Siis Tampereen Vapaa-ajattelijoiden tilaisuus kyseessä.
Aiheena on kirja Jumalan synty. Lisäksi kirjjoittaja on useammalla muullakin paikkakunnalla ympäri Suomea puhumassa aiheesta.
Koska facelinkki ilmeisesti aiheuttaa palstalla allergiaa,mainittakoon vain:

➡️ Ke 27.8. klo 18. Järjestäjänä Tampereen vapaa-ajattelijat. Keskustelu kirjoistani Vapaaklubilla (Yliopistonkatu 58 B, 6. kerros). Tilaisuus striimataan järjestäjän tubekanavalle.
➡️ Su 5.10. klo 17.00. Turun kirjamessut. Keskustelu Jumalan synnystä Pysäkki-lavalla.
➡️ Ke 8.10. klo 18–20. Alustus ja keskustelu Malmin kirkolla. Tilaisuudessa mukana kirjailija Matti Rönkä, jolta luvassa kommenttipuheenvuoro.
➡️ To 16.10. klo 17.30–20. Yleisöluento Imatran seurakunnalla, Olavinkulman toimitilassa. Luennon jälkeen avointa keskustelua.
➡️ Su 26.10. klo 14.30. Helsingin kirjamessut. Keskustelu kirjasta Hakaniemi-lavalla. Mukana myös Juha Pakkala ja Raimo Hakola. Tämän jälkeen klo 15.30 kirjojen signeerausta Otavan osastolla.
➡️ Ke 26.11. klo 17. Tietokirjailta Savonlinnan kirjastossa. Lisätietoja tulossa.
➡️ Ke 10.12. klo 18. Ikkuna Palestiinaan -ilta Järvenpään seurakunnalla, Vanhankirkon salissa (Kirkkotie 2 A). Alustus ja keskustelua.

12

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos, se on takaisin. Tässä siis tapahtumia, jos teos Jumalan synty kiinnostaa.

• Anonyymi

Oli ilmeisesti listamaisuus, johon tekoäly tarttui tällä kertaa.

• Anonyymi

Kirkollista touhua. Vaparit siinä mukana.

• Anonyymi

Kiinnostava aihe. Hyvä että streemayaan.

• Anonyymi

valiitto keskustelee jumalan synnystä merkonomi-shitdown k-mikko - tutkimuspäällikkö ilman tutkimuksia - tasolla

mitä hyötyä luulette tällaisesta pskanjauhamisesta kenellekään olevan
      paitsi Valiitolle yrityksenä saada rahaa veronmaksien laskuun budjetista?

• Anonyymi

Mäkipellon postauksessa on Tampere vapaaklubi klo 18.30.

• Itse keskustelu alkaa 18:30. Paikalla on väkeä viimeistään kello 18; tänään kyllä jo paljon aiemminkin.

• Anonyymi

Pöntöt luulevat että teologiasta väitellyt tyyppi Suomessa on joku jumalakäsitteen synnyn tuntija

Kerran tapasin suomalaisen joka väigtteli asteekeista ja sanoin että teet
      nollatutkimusta koska asteekit tuntee nahuatl-kieltä kotonaan oppinut meksikolainen tohtori ja sinulla on aiheesta pellehermannin tiedot

se suuttui muttei pystynyt sanomaan mitään ukko oli selvä oppineisuuden osoitusta ja titteliä hakenut hermanni

• Anonyymi

Korkee on niin fanaattinen, ettei hänelle kelpaa Mäkipeltokaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      40
      2042
    2. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      41
      1817
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      61
      1525
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      183
      1456
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      69
      1251
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1231
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      993
    8. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      18
      965
    9. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      63
      944
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      14
      875
    Aihe