Aloin tapaileen Nekalassa asuvaa miestä. Kävin hänen luonaan nyt ensimmäistä kertaa ja huomasin, että hänellä on exän kuva esillä. Siis siinä on hän ja exä. Mitä mun pitäis tehdä? Se häiritsee mua? Voiko näin alkuvaiheessa sanoa/kysyä siitä?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jos kerta et kysynyt kuvasta mitään, niin mistä tiedät, että kuvassa on eksä? Onko se hääkuva, vai?
- Anonyymi
Ei oo hääkuva. Siinä kuvassa ne pitää toisistaan kiinni aika läheisellä tavalla.
- Anonyymi
Mun mielestä se on aika outoa. Itse en pitäisi exän kuvaa esillä. Mennyt on mennyttä. Miettisin kahdesti jatkaisinko tapailua.
- Anonyymi
Kylläpä tätä on moni käyny vahtaamas,mut neuvoja on näköjään turha saada. Ilmeisesti ei oo tämmöstä osunut kenenkään kohdalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362042
- 41630
- 40603
- 42480
- 62472
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60470- 45450
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6427Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14423- 40411