poliitikot haastaa taas naapuria hoitamaan suomen köyhyyttä,miksi muuten ilman mitään syytä olemme taaskin osapuolena ukrainan sorassa,tällä tempulla saaraan poistettua turhia suita jotka rasittavat vain yhteiskuntaa joka kulmasta,tosin itse soran alottajat katselevat hävitystä porukoineen amerikasta
Suomi hoitaa soralla köyhyyttä
17
232
Vastaukset
- Anonyymi
Ja soraahan meiltä löytyy.
- Anonyymi
Sodan ajoa ja veren levitystä...
- Anonyymi
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/a417f4fa-3791-4c23-a5e1-fe12bdb7b522
Saksan entinen ulkoministeri Joschka Fischeri varoittelee Ukrainan sodan seurauksista.
Meidän Paavo Väyrynen varoitti samasta asiasta jo Strumpin edellisen presidentti kauden aikana, eikä uhka ole muuttunut miksikään, päinvastoin.- Anonyymi
Trumpista ja Väyrysestä joudutaan kärsimään vielä muutama vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpista ja Väyrysestä joudutaan kärsimään vielä muutama vuosi.
Jeeee...ja sitten päästään tappelemaan ihan oikiasti...minä oon sotapelissä ihan haka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeeee...ja sitten päästään tappelemaan ihan oikiasti...minä oon sotapelissä ihan haka.
Kerran kerholla voitit Seinäjoen shakkimestarin ei tee susta mestaria vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset sitten mee ukrainaan,sinne kelpaa kaikki ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset sitten mee ukrainaan,sinne kelpaa kaikki ???
Mennöö laskuvarjojääkärin koulutus hukkaan aavoilla pelloilla.. Niitetää ry**iä sitten kotomaassa jos rajan yli vyöryvät..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennöö laskuvarjojääkärin koulutus hukkaan aavoilla pelloilla.. Niitetää ry**iä sitten kotomaassa jos rajan yli vyöryvät..
Teillä on asenne kohdillansa 👍. On ilo nähdä, ettei kommareiden demoralisointiyritykset ole vaikuttaneet puolustustahtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olis hyvä mennä mukaan siellä paikkoja vapautuu tuhansien päivävauhtia,äläkä niin innostu het alkuunsa että lörtsäät pöksyyn ja hyökkäät väärään suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on asenne kohdillansa 👍. On ilo nähdä, ettei kommareiden demoralisointiyritykset ole vaikuttaneet puolustustahtoon.
Heh, heh...paatosta pojat, paatosta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olis hyvä mennä mukaan siellä paikkoja vapautuu tuhansien päivävauhtia,äläkä niin innostu het alkuunsa että lörtsäät pöksyyn ja hyökkäät väärään suuntaan
No, sä painelet sitte Ruattiin kellohame heilahdellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ääni kunnialliselle asenteelle! punikista tehty turvallisuusuhkailmoitus ja seurantalistalle pääsee varppina!
- Anonyymi
ukrainaan sitten koron uskonnon ja stuppien puolesta
- Anonyymi
Kengänkoron ?
- Anonyymi
Meiltä löytyy paljon soraa,,,tarviitko,tuu hakemaan,,,,ite pltää lapioida...
- Anonyymi
Saako kuljetuksen koivulantielle kaupan päälle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852183Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4292075Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771422Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101420- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 132912