poliitikot haastaa taas naapuria hoitamaan suomen köyhyyttä,miksi muuten ilman mitään syytä olemme taaskin osapuolena ukrainan sorassa,tällä tempulla saaraan poistettua turhia suita jotka rasittavat vain yhteiskuntaa joka kulmasta,tosin itse soran alottajat katselevat hävitystä porukoineen amerikasta
Suomi hoitaa soralla köyhyyttä
17
261
Vastaukset
- Anonyymi
Ja soraahan meiltä löytyy.
- Anonyymi
Sodan ajoa ja veren levitystä...
- Anonyymi
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/a417f4fa-3791-4c23-a5e1-fe12bdb7b522
Saksan entinen ulkoministeri Joschka Fischeri varoittelee Ukrainan sodan seurauksista.
Meidän Paavo Väyrynen varoitti samasta asiasta jo Strumpin edellisen presidentti kauden aikana, eikä uhka ole muuttunut miksikään, päinvastoin.- Anonyymi
Trumpista ja Väyrysestä joudutaan kärsimään vielä muutama vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpista ja Väyrysestä joudutaan kärsimään vielä muutama vuosi.
Jeeee...ja sitten päästään tappelemaan ihan oikiasti...minä oon sotapelissä ihan haka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeeee...ja sitten päästään tappelemaan ihan oikiasti...minä oon sotapelissä ihan haka.
Kerran kerholla voitit Seinäjoen shakkimestarin ei tee susta mestaria vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset sitten mee ukrainaan,sinne kelpaa kaikki ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset sitten mee ukrainaan,sinne kelpaa kaikki ???
Mennöö laskuvarjojääkärin koulutus hukkaan aavoilla pelloilla.. Niitetää ry**iä sitten kotomaassa jos rajan yli vyöryvät..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennöö laskuvarjojääkärin koulutus hukkaan aavoilla pelloilla.. Niitetää ry**iä sitten kotomaassa jos rajan yli vyöryvät..
Teillä on asenne kohdillansa 👍. On ilo nähdä, ettei kommareiden demoralisointiyritykset ole vaikuttaneet puolustustahtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olis hyvä mennä mukaan siellä paikkoja vapautuu tuhansien päivävauhtia,äläkä niin innostu het alkuunsa että lörtsäät pöksyyn ja hyökkäät väärään suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on asenne kohdillansa 👍. On ilo nähdä, ettei kommareiden demoralisointiyritykset ole vaikuttaneet puolustustahtoon.
Heh, heh...paatosta pojat, paatosta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt olis hyvä mennä mukaan siellä paikkoja vapautuu tuhansien päivävauhtia,äläkä niin innostu het alkuunsa että lörtsäät pöksyyn ja hyökkäät väärään suuntaan
No, sä painelet sitte Ruattiin kellohame heilahdellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ääni kunnialliselle asenteelle! punikista tehty turvallisuusuhkailmoitus ja seurantalistalle pääsee varppina!
- Anonyymi
ukrainaan sitten koron uskonnon ja stuppien puolesta
- Anonyymi
Kengänkoron ?
- Anonyymi
Meiltä löytyy paljon soraa,,,tarviitko,tuu hakemaan,,,,ite pltää lapioida...
- Anonyymi
Saako kuljetuksen koivulantielle kaupan päälle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 346686
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353701Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533612Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu453501Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243066- 512873
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod332757- 342552
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272435Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1252408