Vaikka nyt URL kerronkin tapahtumien kulusta. Se on vain rehellistä puhetta. 👍🏻Se on sitä minkä aidosti koen eikä mua pysty pakottaan mihinkään.
Jos koen et on siirryttävä hylkäämään omat haaveet, sittenpähän on.
Aina voi uusia juttuja keksiä. Sellaisia millä on oikeesti siivet. ❤️
Sellaisia joissa on toivoa tulevasta.
Tässä kun ei ollut valitettavasti mitään ja se ei ole mun vika.
En oota vastausta
17
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitin kyllä IRL.
- Anonyymi
Mut nythän sä kerroit täällä URL?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertonut säännöllisesti myös IRL. Mutta miks toisaalta Junteille puhua yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertonut säännöllisesti myös IRL. Mutta miks toisaalta Junteille puhua yhtään mitään.
Jos ei saa vastausta IRL, on paljon fiksumpaa kirjoittaa palstalle. Täällä sentään joku vastaa. 😄
- Anonyymi
P. S. Eikä se oo kenenkään vika, mutta syytän ymmärtämättömyyttä käsitteenä. Se on monen omaan napaansa viime kädessä tuijottavan ihmisen pahe.
Kaikki se näennäisesti välittäminen on vain oman edun tavoittelua.
/ap- Anonyymi
Ja silloin ei väliä kenen elämän tuhoaa ja talloo. Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silloin ei väliä kenen elämän tuhoaa ja talloo. Ikävä kyllä.
Itsekäs juntti ajattelee vaan omaa etuaan ja statustaan.
- Anonyymi
En tiedä oliko virhe koko juttu kun ei siitä sitten jäänyt käteen mitään sellasta omaan elämääni mitä nyt en kyseenalaistaisi.
Valitettavaa eikö?
/ap - Anonyymi
Varmaan tää kelle kirjoitat pyysi rehellisyyttä ja nyt harmittaa, kun se toisen totuus ei miellytäkään itteään. Siinä ei tsemppipuheet auta!
- Anonyymi
Narsisti imenyt ilon kaikesta? Ne kyllä osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisti imenyt ilon kaikesta? Ne kyllä osaa.
Ihan sama mikä on. Joku jonka tapaamisen haluan peruuttaa. Enpä vain siihen valitettavasti pysty!!!
/aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mikä on. Joku jonka tapaamisen haluan peruuttaa. Enpä vain siihen valitettavasti pysty!!!
/aloittajaMyöhäistä puristaa ku on paskat jo puntissa.!/ap
- Anonyymi
Kuullostaa siltä, että olisi pitänyt toisen ajatuksia kyetä lukemaan. Hienoa palstatrollit.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Hän ei reagoi vaikka kertoisin elämänkertani irl. Olen haaskannut turhaa aikaa, voimia ja rakkautta johonkin joka sitä ei ansaitse. Ehkä toki jokainen ansaitsee rakkautta, mutta ei sitä pidä oman jaksamisen kustannuksella jakaa pois itsestä. Silloin kadottaa otteensa elämään.
Eli ei nyt ole ajatusten lukemisesta kiinni. Itse olen kertonut kaiken ihan oikeasti hänelle. Myös ymmärrettävässä muodossa. Olin vain hupia.
/ap
- Anonyymi
Kiva olla vitsien aihe. Sain kuulla kyllä ne...
/aloittaja. (norsu) - Anonyymi
Aloitus on naiselta miehelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766