En tiedä onko rakkautta vai mitä, olet päivin ja öin ajatuksissani...
Jostain syystä ajattelen sinua nainen jatkuvasti..
13
374
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kohdannut jonkun, joka muistuttaa sinun ihannenaistasi. Hän voi ollakin lähellä sitä, kannattaa tutustua ja selvittää asia. Tunteet laimenevat tai muuttuvat oikeaksi rakkaudeksi. Et häviä siinä mitään.
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu. "A crush is just a lack of information" pitää mielestäni juuri tuossa paikkaansa.
Itekin haikailen miestä johon ihastuin humalassa. Vahvasti luulen että ihastus laimenisi jos tutustuttaisiin paremmin, mutta joku pakkomielle takaraivossa tuo hänet nyt jatkuvasti mieleeni.
- Anonyymi
Sama juttu yhden tyypin suhteen… ei aikakaan haalista
- Anonyymi
Miksi et vain kerro hänelle?
- Anonyymi
Niin minäkin erästä, joka päivä ja joka ikinen yö... Olen uupunut, mutta silti täynnä energiaa. Olen surullinen, mutta silti minua naurattaa. Haluaisin mennä hänen luokseen mutta en voi sitä tehdä, vaikka toisaalta taas voisinkin. En halua odottaa, mutta silti tiedän että minun pitää hillitä itseni. Kun näen hänet voisin katsoa häntä pitkään ja hymyillä, mutten uskalla. Haluaisin vahingossa koskettaa häntä, mutten uskalla tehdä sitäkään. Olen sekaisin, vaikka kuitenkin olen järjissäni...
- Anonyymi
Hormonit ja aivokemia sekaisin. Ihana sekä kuluttava tila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hormonit ja aivokemia sekaisin. Ihana sekä kuluttava tila.
On. Nytkin minun pitäisi tehdä ihan jotain muuta kuin roikkua täällä, mutta en voi/halua ajatella mitään muuta kuin häntä... 😮💨
- Anonyymi
Aivan kuin mun kynästäni 🥰 Nyt meen nukkumaan ja kuvittelen, että tää on sulta mieheltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuin mun kynästäni 🥰 Nyt meen nukkumaan ja kuvittelen, että tää on sulta mieheltä!
Tämä on minulta, Kauniita unia sinne.. ;-))
- Anonyymi
Se on limerenssi. Surullista sikäli, mutta rakkautta se ei ole.
- Anonyymi
Voi olla, mutta voi olla pelkkä ihastuskin. Näillä on aivan selvä ero. Ethän pelottele ketään tällaisilla sanoilla :)
- Anonyymi
Miksi tulet sönköttämään juuri nyt?
- Anonyymi
Olinko eka. Hoitele sinä vaan niitä muita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766