Jostain syystä ajattelen sinua nainen jatkuvasti..

Anonyymi-ap

En tiedä onko rakkautta vai mitä, olet päivin ja öin ajatuksissani...

13

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet kohdannut jonkun, joka muistuttaa sinun ihannenaistasi. Hän voi ollakin lähellä sitä, kannattaa tutustua ja selvittää asia. Tunteet laimenevat tai muuttuvat oikeaksi rakkaudeksi. Et häviä siinä mitään.

• Anonyymi

Erittäin hyvin sanottu. "A crush is just a lack of information" pitää mielestäni juuri tuossa paikkaansa.

Itekin haikailen miestä johon ihastuin humalassa. Vahvasti luulen että ihastus laimenisi jos tutustuttaisiin paremmin, mutta joku pakkomielle takaraivossa tuo hänet nyt jatkuvasti mieleeni.

• Anonyymi

Sama juttu yhden tyypin suhteen… ei aikakaan haalista

• Anonyymi

Miksi et vain kerro hänelle?

• Anonyymi

Niin minäkin erästä, joka päivä ja joka ikinen yö... Olen uupunut, mutta silti täynnä energiaa. Olen surullinen, mutta silti minua naurattaa. Haluaisin mennä hänen luokseen mutta en voi sitä tehdä, vaikka toisaalta taas voisinkin. En halua odottaa, mutta silti tiedän että minun pitää hillitä itseni. Kun näen hänet voisin katsoa häntä pitkään ja hymyillä, mutten uskalla. Haluaisin vahingossa koskettaa häntä, mutten uskalla tehdä sitäkään. Olen sekaisin, vaikka kuitenkin olen järjissäni...

• Anonyymi

Hormonit ja aivokemia sekaisin. Ihana sekä kuluttava tila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hormonit ja aivokemia sekaisin. Ihana sekä kuluttava tila.

On. Nytkin minun pitäisi tehdä ihan jotain muuta kuin roikkua täällä, mutta en voi/halua ajatella mitään muuta kuin häntä... 😮‍💨

• Anonyymi

Aivan kuin mun kynästäni 🥰 Nyt meen nukkumaan ja kuvittelen, että tää on sulta mieheltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuin mun kynästäni 🥰 Nyt meen nukkumaan ja kuvittelen, että tää on sulta mieheltä!

Tämä on minulta, Kauniita unia sinne.. ;-))

• Anonyymi

Se on limerenssi. Surullista sikäli, mutta rakkautta se ei ole.

• Anonyymi

Voi olla, mutta voi olla pelkkä ihastuskin. Näillä on aivan selvä ero. Ethän pelottele ketään tällaisilla sanoilla :)

• Anonyymi

Miksi tulet sönköttämään juuri nyt?

• Anonyymi

Olinko eka. Hoitele sinä vaan niitä muita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5424
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1461
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      871
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      819
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      808
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      807
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      788
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      786
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      766
    Aihe