Pyydät mut sinne treffeille?😉
Koska mies
13
206
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö tiennyt että se on nykyään törkeää käytöstä olettaa miehen olevan se joka pyytää treffeille, sinut leimataan törkeäksi jos et kohtele miestä alusta alkaen prinsessana🤴💅🌸
- Anonyymi
Enkö ole vielä pyytänyt?
- Anonyymi
Olet ja varmaan tehnyt paljon muutakin, muttet ole muistanut minulle mainita...
- Anonyymi
Ehkä täällä palstalla joo 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä täällä palstalla joo 🙂
En tee omatoimisesti enää johtopäätöksiä, oottelen että tulet sitten hakemaan kun aika on 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tee omatoimisesti enää johtopäätöksiä, oottelen että tulet sitten hakemaan kun aika on 🙂
Selvä
- Anonyymi
Haluatko sinne minne ehdotin?
- AnonyymiUUSI
Ai grillille?
- Anonyymi
Joku oli menossa mustikkaan, mutta mulla on ämpärit loppu (vaikka tiedän kyllä erään jolla niitä varmaan on).
- Anonyymi
Kohta
- Anonyymi
Jes!🙂
- AnonyymiUUSI
Kunhan tässä ensin katsastelen hyviä treffipaikkoja, eihän muuten voi tietää onko ne hyviä.
- AnonyymiUUSI
Tule tänne treffeille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531555
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785