Lihavuus ei ole iän tuoma asia

Anonyymi-ap

vaan oma valintanne. Lihavuus ei ole ikääntymisen seurausta vaan oman itsenne laiminlyöntiä. Koittakaa nyt ymmärtää se jo. Rypyt kuuluu vanhuuteen ja harmaat hiukset jne mutta lihavuus ei kuulu. Ette pääse millään venkoilemaan siitä irti että on nyt luonnollista olla muodoton perunasäkki ja ahmia kaikkea paskaa ja maata sohvalla.

36

406

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laihalla on taas asiaa.

• Anonyymi

Ootko piikittänyt itsesi laihaksi ja nyt neuvot muita..

• Anonyymi

Koita sinäkin ymmärtää etteivät kaikki ole samasta muotista.Lue asiasta.Geenit, sairaudet.lääkkeet,on monia muitakin asioita jotka lihottavat.Mistä tuo hinku syylliustää lihavia? tuleeko itsellesi parempi olo?

• Anonyymi

Kyllä se on ruoka mikä lihottaa. Se syy siihen, mikä ajaa mättämään ruokaa turpaansa ylenmäärin, saattaa tietysti vaihdellakin.

• Anonyymi

Suurimpana syynä hormonit ja erilaiset puutokset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on ruoka mikä lihottaa. Se syy siihen, mikä ajaa mättämään ruokaa turpaansa ylenmäärin, saattaa tietysti vaihdellakin.

Moni voi liikkuakin ties miten paljon ja syödä terveellisesti mutta silti paino ei laske. Jos on pudottanut painoa ennenkin, keho alkaa venkoilemaan. Tottuu kaikkeen ja säästää mahdollisimman paljon.
        Sama jos on paljon lihasmassaa kuten mulla on vaikka myös ylipainoa (joka laskee koko ajan hiljalleen)
        Ei se käy käden kääntees

• Anonyymi

Ei haittaa että on keppit naisella on paljon vähemmän töitä

• Anonyymi

Ai, mitä helvettiä se sulle kuuluu, jos joku vanha on lihava???
      Anna olla, kyllä ne vanhukset laihtuu sitten luurangoiksi niissä "hoito"kodeissa, kun nappia tungetaan bäkisin suuhun. Tosin elävät pidempään, kun on vararavintoa. Sinä kuolla kupsahdat alta aikayksikön.

• Anonyymi

En ymmärrä näitä ylipainoisten arvostelijoita. Kyllä he tietävät mitä ongelmia liika lihavuus aiheuttaa. Peräänkuuluttaisin enemmän lihavuuden hoitoa yhteiskunnalta. Ei pelkkä ei saa olla lihava oikein riitä.
      Nykyään vahditaan jo normaali-ja lievästi ylipainoisia eli ihminen ei saa missään nimessä olla pyöreä. Miksi laihoille on niin tärkeää kytätä lihavia ihmisiä. Kertokaa olkaa hyvä. Se voi todellakin olla oma valinta ettei laihduta itseä kurttuiseksi tukiksi.

• Anonyymi

Tikuksi tarkoitin😂

• Anonyymi

Yhteiskunta ei ole vastuussa sinun vääristä valinnoistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunta ei ole vastuussa sinun vääristä valinnoistasi.

Mene sä vetään vaan tupakkaa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sä vetään vaan tupakkaa 😂

Kuten tähänkin asti.

• Anonyymi

Lievä ylipaino on jopa suotavaa vanhemmille ihmisille jotka alkavat menettää lihasmassaa. Pysyvät terveimpinä ja omatoimisina pitempään.

• Anonyymi

On muuten fakta

• Anonyymi

Tuo on täysin totta.

• Anonyymi

Näinhän se on, että suurin osa ylipainoisista on sen ihan itse hankkinut. Lihavuus ei kuulu mihinkään ikäryhmään, ja kyllä enempi huolestuttaa lasten ja nuorten lihavuus kuin vanhempien ihmisten.

• Anonyymi

Minkä takia sitten vanhusten painoindeksi on eri kuin muiden? Vanhusten normaali painoindeksin alue on 23–29 kg/m², mikä on hieman korkeampi kuin nuoremmilla aikuisilla (18,5–25 kg/m²).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia sitten vanhusten painoindeksi on eri kuin muiden? Vanhusten normaali painoindeksin alue on 23–29 kg/m², mikä on hieman korkeampi kuin nuoremmilla aikuisilla (18,5–25 kg/m²).

En tiedä, en tosin ole tuota kuullutkaan.

Olipa painoindeksi mikä tahansa, kyllä jokainen joka on ylipainoinen, saatikka sairaalloisesti lihava, sen itse tietää.

Minkä ikäiset ovat vanhuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hoitanut vanhuksia joista suurin osa oli naisia ja heistä suurin osa oli jonkin verran ylipainoisia.

• Anonyymi

Lihavuus on apn itse itselleen kehittelemä ongelma. Niinkuin ei maailmassa suurempia olisi.😄

• Anonyymi

Ihan varmasti on suurempiakin ongelmia mutta eivät ne poista niitä pieniäkään ongelmia ja jostakin on aloitettava.

• Anonyymi

Lihavuus on vaurauden ja yltäkylläisyyden merkki. Köyhiä lurjurksia nuo laihat kun ei riitä raha ruokaan että täytttäisivät vatsansa.

• Anonyymi

Mutta sinähän et käy töissä

• Anonyymi

Ehkä joskus 1500 - 1600 luvulla oli näin kun kaikille ei ruoka riittänyt ja muutoinkin yhteiskunta oli ihan per.seeestä ; oli luokkajako, naisilla ei minkäänlaisia oikeuksia saatikka lapsilla jne.jne.

Nykyään varakkaammat ihmiset ovat hoikempia kuin pienituloiset; tästä löytyy tutkimuksiakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joskus 1500 - 1600 luvulla oli näin kun kaikille ei ruoka riittänyt ja muutoinkin yhteiskunta oli ihan per.seeestä ; oli luokkajako, naisilla ei minkäänlaisia oikeuksia saatikka lapsilla jne.jne.

Nykyään varakkaammat ihmiset ovat hoikempia kuin pienituloiset; tästä löytyy tutkimuksiakin.

Terveellinen ruoka maksaa

• Anonyymi

Läpipaskolta oli aloitus . Ne ei liho .

• Anonyymi

Umpipaskot on täynnä ...

• Anonyymi

Ei niin. Helppo sanoa. 🤣

• Anonyymi

Miksi pitää olla arvostelemassa ylipainoisia? Minä kannan itse omat läskini. Kyllä minä tiedän että olen lihava, en sille nyt voi mitään. Lääkkeet lihottivat ja liikkuminen on nyt vaikeaa kun on helvetilliset kivut 24h/vrk.

• Anonyymi

Liikkuminen on ihan ookoo mutta sen puute ei lihota ketään vaan se, mitä syö.

• Anonyymi

Harva niin ajattelee. En ainakaan minä. Olen pudottanut jo 15kg. Matka jatkuu.

• Anonyymi

Mutta et taida ihan hirveästi silti ymmärtää naisen kehon toimintaa. 😄Et ymmärrä ja siitä en ala sinulle ulisemaan.

• Anonyymi

Niinpä. Kannattaa etsiä tietoa ennen kuin arvostelee.

• Anonyymi

Minua säälittää vanhempi mies. Siltä on kohta hiukset kaljuuntunut. Naama roikkuu. Ei ole lihaksia. Koppura sormet. Tikkujalat. Koppura vänkyrä karheat sormet. En todellakaan haluisi hänen koskevan minua.
      Säälittää. En voi häntä ikinä valkata kun en kestäisi niitä enkä sienisiä varpaita sängyssäni. Herätä aina siihen että tuijotan niitä kun räpylät on peiton ulkopuolella. Hirveet. Hengitys haisee kuin hän olisi terminaali vaiheessa. En vaan pystyisi.

• Anonyymi

Lihavuutta on turha puolustella geeneillä yms. tekosyillä. Totuus on kyllä se, että nykyään katukuvassa on valtavan paljon ylipainoisia mm nuoria. Ei nii ollut 50,60,70 ja 80-luvullakaan vielä. Meillä on kivikautinen ruuansulatus, ei se toimi nykyisessä, yltäkylläisessä ympäristössä. Kyllä rajoitteet pitää tulla itseltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2524
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2306
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      60
      2302
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      18
      1993
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1749
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1479
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1368
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1244
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1093
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      937
    Aihe