Oletko Jumalan asettama ?? Todista se !!

Anonyymi-ap

"Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä."
- 1Kor 12:28

Seurakunnassa on Raamatun mukaan

1. Apostolit
2. Profeetat
3. Opettajat
4. Parantajat
5. Avustajat
6. Jotka osaavat puhua eri kielillä
7. SRK:n paimen hallitsijana johtamassa

Miten sinun lahkossasi ?

34

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne koski sen ajan asioita, kun oli oikeat 12 apostolia.

Paavalin jorinat alkoivat Kreikassa Korintossa vasta kun kymmen vuotta Jerusalemin seurakunna perustamisesta oli kulunut. Hän pakoisi Stefanoksen murhaa ulkomailla väärällä nimellä.

Yhtään uutta apostolia ei Jeesuksella ole.

Jeesus ei tunnusta Paavaliakaan omaksi apostolikseen. Paavali oli jo valheapostoli.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi

Paavali oli tappohommissa kun Jerusalemissa helluntaina oikeat apostolit puhuivat yhden päivän aikana oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioita. Sitä se kielten puhuminen tarkoitti. Paavali oli seurakunnan asioista pihalla kuin lumiukko.

• Anonyymi

Paavali pössytteli Kreikasssa Korintossa vapaiden miesten tapaan ooppiumilla terästettyä vesipiippua ja puhui täysin sekavia molotuksia, joista ei kukaan ottanut selvää, mitä mies haluaa.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali pössytteli Kreikasssa Korintossa vapaiden miesten tapaan ooppiumilla terästettyä vesipiippua ja puhui täysin sekavia molotuksia, joista ei kukaan ottanut selvää, mitä mies haluaa.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Paavalin rienaajat menevät kadotukseen kirjoitti Pietari. Heidän kirjoitukset ovat saastaa!

• Anonyymi

Ja millähän valtuuksilla. Ilman mitään pätevyyttä.

• Anonyymi

Ei Paavali ole mikään oikea apostoli, jotka Jeesus eläissään valtuutti kastamaan ja opettamaan kaikki kansat, myös pakanakansat omiksi opetuslapsikseen.

Matt.28

18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi

Miten aloittajan pakkovaukastetun porttokirkossa virat on jaettu?

• Anonyymi

Jeesuksen perustamia oikeita Apostolin VIRKOJA oli vain 12 kpl. Ei yhtään enempää.

Apt.1
        21 Niin pitää siis yhden niistä miehistä, jotka ovat vaeltaneet meidän kanssamme kaiken sen ajan, jona Herra Jeesus kävi sisälle ja ulos meidän tykönämme,
        22 Johanneksen kasteesta alkaen hamaan siihen päivään, jona hänet meiltä otettiin ylös, tuleman hänen ylösnousemisensa todistajaksi meidän kanssamme."
        23 Ja he asettivat ehdolle kaksi, Joosefin, jota kutsuttiin Barsabbaaksi, lisänimeltä Justukseksi, ja Mattiaan.
        24 Ja he rukoilivat ja sanoivat: "Herra, sinä, joka kaikkien sydämet tunnet, osoita, kummanko näistä kahdesta sinä olet valinnut
        25 ottamaan sen paikan tässä palveluksessa ja APOSTOLIN VIRASSA, josta Juudas vilpistyi pois, mennäkseen omaan paikkaansa".
        26 Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi

Parhami ja Olseni teki ahkerasti poikatyötä ja miestyötä ja lopulta vankilatyötä.

• Anonyymi

"Seurakunnassa on Raamatun mukaan

1. Apostolit
      2. Profeetat
      3. Opettajat
      4. Parantajat
      5. Avustajat
      6. Jotka osaavat puhua eri kielillä
      7. SRK:n paimen hallitsijana johtamassa

Miten sinun lahkossasi ?"

Pyhän Hengen koko 7 Polvinen kirjo vuodatetaan kai Nykyisin melko harvoin.

Mutta 1-3 noista tehtävistä on kunnossa useimmissa seurakunnissa sillä yhdelle henkilölle voidaan vuodattaa Pyhää Henkeä kolmekin eri kertaa.

Valkoinen = Jumalan Henki
      Sininen = Herran Henki
      Punainen = Totuuden Henki

Keltainen = Hävitys, hämminki, sekasorto
      Vihreä = Kaikkivaltiaan Henki
      Musta = Elävän Jumalan Henki
      Oranssi = Herra Sebaotin Henki

En nyt kaikista näistä väreistä ole sataprosenttisen varma, mutta väitän kuitenkin kristikunnan nykyseurakunnissa hallittavan kolmea eri aluetta seitsemästä mahdollisesta.

• Anonyymi

Kommunistinen alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa noin v. 70 jKr. Samaan aikaan kun temppeli hajotettiin.

Ei Pietarin uskon varaan voitu mitään kestäviä seurakuntia rakentaa.

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin PyhänHengen piikkiin ja täydestä meni.

Jos tapausta olisi tutkittu,niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon.

Johannes oli rehellinen ja myönsi, että alkuseurakunta on roistojen vallassa. Siksi toiset karkottivat hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi

Jes.43:10 Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minua ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Jes.4:14. Jes.41:4. 44:6. 45:5. 45:14. 48:12.

• Anonyymi

Miten Parhami ja Olseni liittyy Israelin Jumalaan?

• Anonyymi

Lapsena (brephoksena) kristityksi kastetusta Timoteuksesta tuli Katolisen kirkon pappi.
      Jeesus perusti vain yhden ison seurakunnan, johon ihminen liitetään kastamalla ja kastetuille käskyt opettamalla. Ei ole erikseen mitään paikallisseurakuntia.
      Seurakuntamalli on sama kuin valitun kansan seurakuntamalli. Koko 2 milj.kansa muodosti yhden seurakunnan. On vain yksi lauma ja yksi paimen.

Joel 2:16

Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi

Paikallisseurakunnat eivät ole Jumalasta. Kaikki ne kokeilut on päättyneet, mitä niitä Raamatussakin mainitaan. Tuomiot on käynyt niiden ylitse.

Joh. 10:12

Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

• Anonyymi

Timoteus kuoli n. 70.
        Katollinen porttokirkko perustettiin 300-luvulla.

• Anonyymi

Suomessa on yksi jumalattomien seurakunta, jossa on 3,5 miljoonaa jäsentä.
        Valtion kirkot eivät ole raamatullisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallisseurakunnat eivät ole Jumalasta. Kaikki ne kokeilut on päättyneet, mitä niitä Raamatussakin mainitaan. Tuomiot on käynyt niiden ylitse.

Joh. 10:12

Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

"Paikallisseurakunnat eivät ole Jumalasta. Kaikki ne kokeilut on päättyneet, mitä niitä Raamatussakin mainitaan. Tuomiot on käynyt niiden ylitse."

Ai niinkö meinaat ?

"Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman."

Niinpä. Ne teidän lihasta syntyneet ja Jeesuksen syrjäyttäneet "ainoat oikeaoppiset mafiakirkot, joiden ulkopuolella ei ole pelastusta" murhasivat nämä Hengestä syntyneet alkukristityt.

Gal.4:29 Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin

Matt.23
        29 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te rakennatte profeettojen haudoille muistomerkkejä, te koristelette vanhurskaiden hautakiviä
        30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isiemme aikana, emme olisi heidän kanssaan tahranneet käsiämme profeettojen vereen.' [Matt. 5:12+]
        31 Näin te kuitenkin itse tunnustatte olevanne niiden jälkeläisiä, jotka murhasivat profeetat. [Ap. t. 7:52]
        32 Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7+]
        34 "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37]
        35 Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille. [1. Moos. 4:10; Hepr. 11:4 | 2. Aik. 24:20-22]

Ilm.17
        5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
        6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timoteus kuoli n. 70.
        Katollinen porttokirkko perustettiin 300-luvulla.

Katolinen tarkoittaa yleistä yhtä seurakuntaa, jonka Jeesus perusti.

Myöhemmin se otti muotoja ja nimityksiä, kuten Roomalaiskatolinen kirkko ja Kreikkalaiskatolinen kirkko. Ne tarkoittaa organisatorisia ja maantieteellisiä valintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on yksi jumalattomien seurakunta, jossa on 3,5 miljoonaa jäsentä.
        Valtion kirkot eivät ole raamatullisia!

Valtio ei omista Suomessa yhtään kirkkoa. Helluntailaiset valehelee.

• Anonyymi

Hellareiden ei kannattaisi paljon portoista puhua, koska molemmat sen lahkon perustajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta nuorten poikien kanssa. Factatietoa.

• Anonyymi

Pakkovauvakastettujen pitäisi olla hiljaa, kun vihitte homoja ja homot tanssii kirkossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkovauvakastettujen pitäisi olla hiljaa, kun vihitte homoja ja homot tanssii kirkossa!

Parhami ja Olseni ei tanssinnut, ne meni suoraan asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhami ja Olseni ei tanssinnut, ne meni suoraan asiaan.

Molemmat gurut vietiin vankilaan sodomiasta. Parhami v. 1907 ja Olseni v. 1925.

• Anonyymi

Kaikki kristinuskovaisten organisaatiot ovat katolisen äitikirkon tyttäriä.

Luterilaiset ja helluntailaiset ovat siis samaa Baabelin porttosukua molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kristinuskovaisten organisaatiot ovat katolisen äitikirkon tyttäriä.

Luterilaiset ja helluntailaiset ovat siis samaa Baabelin porttosukua molemmat.

Helluntailaisuuden synty liittyy Afrian orjien uskontoon ja kulttuuriin slummeissa ja woodoohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuuden synty liittyy Afrian orjien uskontoon ja kulttuuriin slummeissa ja woodoohon.

Azusankadulla ei ollut yhtään oikeata kristittyä, joka olisi voinut heitä opettaa.

• Anonyymi

Hepr 12:4:

"Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan,"

Miten taistellaan syntiä vastaan ?

• Anonyymi

Helluntailaisuuden eksytyksiä pitääkin vastustaa.

• Anonyymi

Ef.2:20 Apostolein ja prophetain perustuksen päälle rakennetut, jossa Jesus Kristus paras kulmakivi on. Biblia (1776) 1Piet.2:4-5. Ilm.21:14.

• Anonyymi

Saakoon Herra itse ilmoittaa sinulle, että Hän on asettanut minut tälle palstalle järjestystä tuomaan ja viisaudeksi, joka ei katoa.

• Anonyymi

Jes.63:3 Kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ja niin pirskui heidän verensä vaatteilleni, ja minä tahrasin koko pukuni.ät

• Anonyymi

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi

Ps 5:6: "Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus."

Ps 26:4: "En minä istu valheen miesten seurassa enkä kulje salakavalain kanssa."

Ps 31:18: "Mykistykööt valheen huulet, jotka puhuvat vanhurskasta vastaan röyhkeästi, ylpeästi ja ylenkatseellisesti."

Ps 119:104: "Sinun asetuksistasi minä saan ymmärrystä; sentähden minä vihaan kaikkia valheen teitä."

Ylpeyttä
      Ylenkatsetta
      Eriseuraisuutta

Varmaankin kyseessä on joku lahko.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      140
      5689
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      78
      3230
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      89
      1705
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      123
      1153
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1094
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      55
      972
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      76
      964
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      934
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      845
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe