Liittyykö tämä Venäjän vihaamiseen ja Eu liberalismiin ja EU :n nuolemiseen ja siihen kun Saksan Uusnatsitkin on vaihtaneet hakaristi liput sateenkaari lippuun ?
Tuleeko ilmavoimien lippuun sateenkaari lippu ? sitä uutisessa ei sanottu vielä .
Venäjäkin on luopunut sirppi ja vasara lipusta jo aiemmin.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/yle-ilmavoimat-luopuu-hakaristin-kaytosta-joukko-osastojen-lipuissa/
Tuntuuu hassulta kun Suomi oli -30 luvulla Saksan liittolainen sitten välissä ei oltu ja taas ollaan niin miten vasta nyt vaihdetaan ,miksei ne silloin vaihtanut kun Venäjää nuoltiin ? Tuntuu kummalliselta ?
Siksi epäilen että sateenkaari lippu tulee tilalle.
Ilmavoimat vaihtaa ylen mukaan hakaristilipun ...........?
8
325
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kyseinen hakaristilippu ei ole sama kuin natsien lippu. Se on ruotsalaisen suomen ilmavoimien perustajan vaakunasta ja siinä on hakaset vastakkaiseen suuntaan kuin natseilla.
Ottaisit edes tuon verran selvää asioista.- - Anonyymi
YYA-aikaan tosiaan NL ei edes vihjannut hakua poistaa ilmavoimien lippujen vanhaa tunnusta. Ymmärsivät lukemaansa historias. Jenkeillä ei ole hajuakaan tämän kolkan historiasta (lukutaito, kiinnostuksen puute vai mikä lie syy). Eli suomettuminen on nyt pitemmällä kuin koskaan YYA-aikana. Voi aikoja voi tapoja. Suoraselkäisyys on näköjään sotaväessäkin muisto vain. Historia heitetään jenkkien tietämättömyyden takia roskikseen.
- Anonyymi
Naton lentäjät eivät halunneet lentää hakaristi koneiden kanssa samalla puolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588