Miksi tää on

Anonyymi-ap

Niin vaikeaa. Haluaisin suoraan laittaa sulle viestiä että tykkään susta 🥹 haluaisin nähdä. Haluaisin halata sua. Mutta en voi. Kiellettyä kaikella tavalla.
Oot mies aina mun mielessä 🥹❤️

T. J

16

1867

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa mennä eteenpäin, jos varattu.

• Anonyymi

Joskus asian salaaminenkin voi aiheuttaa ongelmia. Käytös voi näyttäytyä toiselle erittäin negatiivisena tai hämmentävänä mikä vaikuttaa kanssakäymiseen huonolla tavalla.
      Mutta itsepähän tiedät oman tilanteesi

• Anonyymi

Mikään ei ole kiellettyä. Ihmettelen kun ei mitään viestiä tule!

• Anonyymi

💔💔

• Anonyymi

fakta: mun työpaikalla on tällä hetkellä kaksi etunimeltään J-alkuista naista, mutta tietääkseni molempien tunnepitoinen aatos minuun on hyvä vain ja ainoastaan työyhteisöllisessä mielessä👍💯 eli ohi meni tämä ➡️

• Anonyymi

Eli ihan viellä ei ylittynyt kynnys aamuöiseen viestiin tms, aloittajaäijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ihan viellä ei ylittynyt kynnys aamuöiseen viestiin tms, aloittajaäijä?

enpä ole edes aloittaja🤣, mut ukko kyl👍💯

• Anonyymi

Laita viestiä tulemaan kysy vaikka mitä kuuluu viikonloppuusi

• Anonyymi

Mikä estää? Olisin iloinen viestistäsi.

• Anonyymi

ei mikään, eikä kukaan😁 mukavata viikonloppua🌺

• Anonyymi

Teet väärin jos varattuna / varattua kaipaat.

• Anonyymi

Kaippa sitä nyt viestiä saa vaihtaa on sitten varattu tai vappaa?

• Anonyymi

tässä keskustelussa ei tapahdu mitään, luultavasti aloituskin oli vain provoa. Case is closed minun osaltani ainakin😶

• Anonyymi

Miksi ei voi kirjoittaa suoraan että kaipaan miestä nimeltä Marko joka on töissä imatran voimalaitoksella. Olen tykännyt hänestä aina ja nimeni on Jonna.

Tällainen viesti saisi edes mahdollisuuden että tapahtuisi jotain mutta ehkä jossittelu ja luulottelu on hauskempaa ja elämän tuhlaaminen siihen.

• Anonyymi

❤️❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2789
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1644
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1271
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26