Niin vaikeaa. Haluaisin suoraan laittaa sulle viestiä että tykkään susta 🥹 haluaisin nähdä. Haluaisin halata sua. Mutta en voi. Kiellettyä kaikella tavalla.
Oot mies aina mun mielessä 🥹❤️
T. J
Miksi tää on
16
1882
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa mennä eteenpäin, jos varattu.
- Anonyymi
Joskus asian salaaminenkin voi aiheuttaa ongelmia. Käytös voi näyttäytyä toiselle erittäin negatiivisena tai hämmentävänä mikä vaikuttaa kanssakäymiseen huonolla tavalla.
Mutta itsepähän tiedät oman tilanteesi - Anonyymi
Mikään ei ole kiellettyä. Ihmettelen kun ei mitään viestiä tule!
- Anonyymi
💔💔
- Anonyymi
fakta: mun työpaikalla on tällä hetkellä kaksi etunimeltään J-alkuista naista, mutta tietääkseni molempien tunnepitoinen aatos minuun on hyvä vain ja ainoastaan työyhteisöllisessä mielessä👍💯 eli ohi meni tämä ➡️
- Anonyymi
Eli ihan viellä ei ylittynyt kynnys aamuöiseen viestiin tms, aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ihan viellä ei ylittynyt kynnys aamuöiseen viestiin tms, aloittajaäijä?
enpä ole edes aloittaja🤣, mut ukko kyl👍💯
- Anonyymi
Laita viestiä tulemaan kysy vaikka mitä kuuluu viikonloppuusi
- Anonyymi
Mikä estää? Olisin iloinen viestistäsi.
- Anonyymi
ei mikään, eikä kukaan😁 mukavata viikonloppua🌺
- Anonyymi
Teet väärin jos varattuna / varattua kaipaat.
- Anonyymi
Kaippa sitä nyt viestiä saa vaihtaa on sitten varattu tai vappaa?
- Anonyymi
tässä keskustelussa ei tapahdu mitään, luultavasti aloituskin oli vain provoa. Case is closed minun osaltani ainakin😶
- Anonyymi
Miksi ei voi kirjoittaa suoraan että kaipaan miestä nimeltä Marko joka on töissä imatran voimalaitoksella. Olen tykännyt hänestä aina ja nimeni on Jonna.
Tällainen viesti saisi edes mahdollisuuden että tapahtuisi jotain mutta ehkä jossittelu ja luulottelu on hauskempaa ja elämän tuhlaaminen siihen. - Anonyymi
❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654