Miksi tää on

Anonyymi-ap

Niin vaikeaa. Haluaisin suoraan laittaa sulle viestiä että tykkään susta 🥹 haluaisin nähdä. Haluaisin halata sua. Mutta en voi. Kiellettyä kaikella tavalla.
Oot mies aina mun mielessä 🥹❤️

T. J

16

1892

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa mennä eteenpäin, jos varattu.

• Anonyymi

Joskus asian salaaminenkin voi aiheuttaa ongelmia. Käytös voi näyttäytyä toiselle erittäin negatiivisena tai hämmentävänä mikä vaikuttaa kanssakäymiseen huonolla tavalla.
      Mutta itsepähän tiedät oman tilanteesi

• Anonyymi

Mikään ei ole kiellettyä. Ihmettelen kun ei mitään viestiä tule!

• Anonyymi

💔💔

• Anonyymi

fakta: mun työpaikalla on tällä hetkellä kaksi etunimeltään J-alkuista naista, mutta tietääkseni molempien tunnepitoinen aatos minuun on hyvä vain ja ainoastaan työyhteisöllisessä mielessä👍💯 eli ohi meni tämä ➡️

• Anonyymi

Eli ihan viellä ei ylittynyt kynnys aamuöiseen viestiin tms, aloittajaäijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ihan viellä ei ylittynyt kynnys aamuöiseen viestiin tms, aloittajaäijä?

enpä ole edes aloittaja🤣, mut ukko kyl👍💯

• Anonyymi

Laita viestiä tulemaan kysy vaikka mitä kuuluu viikonloppuusi

• Anonyymi

Mikä estää? Olisin iloinen viestistäsi.

• Anonyymi

ei mikään, eikä kukaan😁 mukavata viikonloppua🌺

• Anonyymi

Teet väärin jos varattuna / varattua kaipaat.

• Anonyymi

Kaippa sitä nyt viestiä saa vaihtaa on sitten varattu tai vappaa?

• Anonyymi

tässä keskustelussa ei tapahdu mitään, luultavasti aloituskin oli vain provoa. Case is closed minun osaltani ainakin😶

• Anonyymi

Miksi ei voi kirjoittaa suoraan että kaipaan miestä nimeltä Marko joka on töissä imatran voimalaitoksella. Olen tykännyt hänestä aina ja nimeni on Jonna.

Tällainen viesti saisi edes mahdollisuuden että tapahtuisi jotain mutta ehkä jossittelu ja luulottelu on hauskempaa ja elämän tuhlaaminen siihen.

• Anonyymi

❤️❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      507
      1024
    2. 57
      668
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      52
      574
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      235
      547
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      82
      534
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      95
      462
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      460
    Aihe