Niin vaikeaa. Haluaisin suoraan laittaa sulle viestiä että tykkään susta 🥹 haluaisin nähdä. Haluaisin halata sua. Mutta en voi. Kiellettyä kaikella tavalla.
Oot mies aina mun mielessä 🥹❤️
T. J
Miksi tää on
15
1558
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa mennä eteenpäin, jos varattu.
- Anonyymi
Joskus asian salaaminenkin voi aiheuttaa ongelmia. Käytös voi näyttäytyä toiselle erittäin negatiivisena tai hämmentävänä mikä vaikuttaa kanssakäymiseen huonolla tavalla.
Mutta itsepähän tiedät oman tilanteesi - Anonyymi
Mikään ei ole kiellettyä. Ihmettelen kun ei mitään viestiä tule!
- Anonyymi
💔💔
- Anonyymi
fakta: mun työpaikalla on tällä hetkellä kaksi etunimeltään J-alkuista naista, mutta tietääkseni molempien tunnepitoinen aatos minuun on hyvä vain ja ainoastaan työyhteisöllisessä mielessä👍💯 eli ohi meni tämä ➡️
- Anonyymi
Eli ihan viellä ei ylittynyt kynnys aamuöiseen viestiin tms, aloittajaäijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ihan viellä ei ylittynyt kynnys aamuöiseen viestiin tms, aloittajaäijä?
enpä ole edes aloittaja🤣, mut ukko kyl👍💯
- Anonyymi
Laita viestiä tulemaan kysy vaikka mitä kuuluu viikonloppuusi
- Anonyymi
Mikä estää? Olisin iloinen viestistäsi.
- Anonyymi
ei mikään, eikä kukaan😁 mukavata viikonloppua🌺
- Anonyymi
Teet väärin jos varattuna / varattua kaipaat.
- Anonyymi
Kaippa sitä nyt viestiä saa vaihtaa on sitten varattu tai vappaa?
- Anonyymi
tässä keskustelussa ei tapahdu mitään, luultavasti aloituskin oli vain provoa. Case is closed minun osaltani ainakin😶
- Anonyymi
Miksi ei voi kirjoittaa suoraan että kaipaan miestä nimeltä Marko joka on töissä imatran voimalaitoksella. Olen tykännyt hänestä aina ja nimeni on Jonna.
Tällainen viesti saisi edes mahdollisuuden että tapahtuisi jotain mutta ehkä jossittelu ja luulottelu on hauskempaa ja elämän tuhlaaminen siihen. - Anonyymi
❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503825Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873249SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.862655Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472393Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392236Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv841843- 42989
- 95978
- 53869