Naiset, toivotteko että kiinnostava mies tulisi juttelemaan teille salilla? Mitä yleensä teette että näin tapahtuisi?
Itse olen huomannut erään naisen katselevan monesti kauempaa suoraan silmiin. Lähellä hän taas ei ole montaa kertaa katsonut. Miksi näin? Ja juuri tämä käytös herättää epäröintiä omalta kannalta vaikka olen hyvin kiinnostunut tästä naisesta.
Salilla iskeminen
15
394
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne tuu, vaan on pitänyt itse aloittaa naisena juttelu.
- Anonyymi
Mutta siis, juuri tota tein, että katselin silmiin PITKÄÄN ja aika rohkeasti siis.
Ja muiden mukavien kanssa olen aloittanut juttelun jotenkin, niin naisten, kuin miesten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siis, juuri tota tein, että katselin silmiin PITKÄÄN ja aika rohkeasti siis.
Ja muiden mukavien kanssa olen aloittanut juttelun jotenkin, niin naisten, kuin miesten.Moikkaa ensi kerralla niin varsin tulen juttelee :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikkaa ensi kerralla niin varsin tulen juttelee :)
En ole sinun naisesi, mutta tsemppiä.
- Anonyymi
Kyllä mä toivon että kiinnostava mies tulisi juttelemaan, ei se paikkaa katso. Jos nainen katsoo salilla silmiin kauempaa mutta ei läheltä, kyse on joko ujoudesta tai hän on treenimoodissa tai sit molempia. Treenin keskellä en aina katso lähellä, koska haluan keskittyä tekemiseen. Kauempaa katsominen tuntuu ujolle turvallisemmalta. Jos katseen lisäksi vielä hymyilee on aivan varma että nainen pitää susta, ei se ole vahinko. Jos hän on herkkä, ei välttämättä uskalla tehdä muuta.
Kannattaa rohkaistua. Ei tarvitse tulla kesken kovan sarjan, vaan odottaa taukoa, venyttelyä, painojen säätelyä, vesipisteellä käyntiä tai vaikka salilta lähtiessä. Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä vastaa sulle positiivisesti. - Anonyymi
Riippuu tosi paljon tyypistä, miten helppoa on iskeä tai mikä toimii. Millainen nainen on muuten, osaatko kuvailla? Siitä voi yrittää arvata miksi käytös on tuollaista.
- Anonyymi
Hoikka, pitkät tummat hiukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoikka, pitkät tummat hiukset
No ei ulkonäköä kun luonnetta, tajua mitään.
- Anonyymi
Mitä ikäluokkaa ovat salilla käyvät naiset?
- Anonyymi
Eiköhän niitä ole ihan kaikista ikäluokista.
- Anonyymi
10+ Aniharvoja
20+ Valtaosa
30+ Erittäin pieni osa
40+ ja wanhemmat, ei lainkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 Aniharvoja
20 Valtaosa
30 Erittäin pieni osa
40 ja wanhemmat, ei lainkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 Aniharvoja
20 Valtaosa
30 Erittäin pieni osa
40 ja wanhemmat, ei lainkaanHöpö höpö.. käy ne vanhemmatkin naiset salilla, sellaiset jotka arvostavat itseään ja pitävät kunnostaan huolta. Elämänlaatu on paljon parempi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.. käy ne vanhemmatkin naiset salilla, sellaiset jotka arvostavat itseään ja pitävät kunnostaan huolta. Elämänlaatu on paljon parempi näin.
Omalla salilla käy kyllä 20-60 vuotiaita. Osa saattaa olla vanhempiakin. Missä ihmeen salille oikein käytte? Nyt ei siis puhuta mistään ala-asteen liikkatunnista.
- Anonyymi
Jäänyt lasit kotiin ja kakaa tuijottaa vaan jotain näkemättä mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103291
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1092498- 242036
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151465Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26957- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799