Naiset, toivotteko että kiinnostava mies tulisi juttelemaan teille salilla? Mitä yleensä teette että näin tapahtuisi?
Itse olen huomannut erään naisen katselevan monesti kauempaa suoraan silmiin. Lähellä hän taas ei ole montaa kertaa katsonut. Miksi näin? Ja juuri tämä käytös herättää epäröintiä omalta kannalta vaikka olen hyvin kiinnostunut tästä naisesta.
Salilla iskeminen
15
338
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne tuu, vaan on pitänyt itse aloittaa naisena juttelu.
- Anonyymi
Mutta siis, juuri tota tein, että katselin silmiin PITKÄÄN ja aika rohkeasti siis.
Ja muiden mukavien kanssa olen aloittanut juttelun jotenkin, niin naisten, kuin miesten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siis, juuri tota tein, että katselin silmiin PITKÄÄN ja aika rohkeasti siis.
Ja muiden mukavien kanssa olen aloittanut juttelun jotenkin, niin naisten, kuin miesten.Moikkaa ensi kerralla niin varsin tulen juttelee :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikkaa ensi kerralla niin varsin tulen juttelee :)
En ole sinun naisesi, mutta tsemppiä.
- Anonyymi
Kyllä mä toivon että kiinnostava mies tulisi juttelemaan, ei se paikkaa katso. Jos nainen katsoo salilla silmiin kauempaa mutta ei läheltä, kyse on joko ujoudesta tai hän on treenimoodissa tai sit molempia. Treenin keskellä en aina katso lähellä, koska haluan keskittyä tekemiseen. Kauempaa katsominen tuntuu ujolle turvallisemmalta. Jos katseen lisäksi vielä hymyilee on aivan varma että nainen pitää susta, ei se ole vahinko. Jos hän on herkkä, ei välttämättä uskalla tehdä muuta.
Kannattaa rohkaistua. Ei tarvitse tulla kesken kovan sarjan, vaan odottaa taukoa, venyttelyä, painojen säätelyä, vesipisteellä käyntiä tai vaikka salilta lähtiessä. Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä vastaa sulle positiivisesti. - Anonyymi
Riippuu tosi paljon tyypistä, miten helppoa on iskeä tai mikä toimii. Millainen nainen on muuten, osaatko kuvailla? Siitä voi yrittää arvata miksi käytös on tuollaista.
- Anonyymi
Hoikka, pitkät tummat hiukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoikka, pitkät tummat hiukset
No ei ulkonäköä kun luonnetta, tajua mitään.
- Anonyymi
Mitä ikäluokkaa ovat salilla käyvät naiset?
- Anonyymi
Eiköhän niitä ole ihan kaikista ikäluokista.
- Anonyymi
10+ Aniharvoja
20+ Valtaosa
30+ Erittäin pieni osa
40+ ja wanhemmat, ei lainkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 Aniharvoja
20 Valtaosa
30 Erittäin pieni osa
40 ja wanhemmat, ei lainkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 Aniharvoja
20 Valtaosa
30 Erittäin pieni osa
40 ja wanhemmat, ei lainkaanHöpö höpö.. käy ne vanhemmatkin naiset salilla, sellaiset jotka arvostavat itseään ja pitävät kunnostaan huolta. Elämänlaatu on paljon parempi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.. käy ne vanhemmatkin naiset salilla, sellaiset jotka arvostavat itseään ja pitävät kunnostaan huolta. Elämänlaatu on paljon parempi näin.
Omalla salilla käy kyllä 20-60 vuotiaita. Osa saattaa olla vanhempiakin. Missä ihmeen salille oikein käytte? Nyt ei siis puhuta mistään ala-asteen liikkatunnista.
- Anonyymi
Jäänyt lasit kotiin ja kakaa tuijottaa vaan jotain näkemättä mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499911Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126685Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736015Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405891Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464104Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2633016Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?392306- 611335
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191126Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa48975