Salilla iskeminen

Anonyymi-ap

Naiset, toivotteko että kiinnostava mies tulisi juttelemaan teille salilla? Mitä yleensä teette että näin tapahtuisi?

Itse olen huomannut erään naisen katselevan monesti kauempaa suoraan silmiin. Lähellä hän taas ei ole montaa kertaa katsonut. Miksi näin? Ja juuri tämä käytös herättää epäröintiä omalta kannalta vaikka olen hyvin kiinnostunut tästä naisesta.

15

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ne tuu, vaan on pitänyt itse aloittaa naisena juttelu.

• Anonyymi

Mutta siis, juuri tota tein, että katselin silmiin PITKÄÄN ja aika rohkeasti siis.
        Ja muiden mukavien kanssa olen aloittanut juttelun jotenkin, niin naisten, kuin miesten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis, juuri tota tein, että katselin silmiin PITKÄÄN ja aika rohkeasti siis.
        Ja muiden mukavien kanssa olen aloittanut juttelun jotenkin, niin naisten, kuin miesten.

Moikkaa ensi kerralla niin varsin tulen juttelee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikkaa ensi kerralla niin varsin tulen juttelee :)

En ole sinun naisesi, mutta tsemppiä.

• Anonyymi

Kyllä mä toivon että kiinnostava mies tulisi juttelemaan, ei se paikkaa katso. Jos nainen katsoo salilla silmiin kauempaa mutta ei läheltä, kyse on joko ujoudesta tai hän on treenimoodissa tai sit molempia. Treenin keskellä en aina katso lähellä, koska haluan keskittyä tekemiseen. Kauempaa katsominen tuntuu ujolle turvallisemmalta. Jos katseen lisäksi vielä hymyilee on aivan varma että nainen pitää susta, ei se ole vahinko. Jos hän on herkkä, ei välttämättä uskalla tehdä muuta.

Kannattaa rohkaistua. Ei tarvitse tulla kesken kovan sarjan, vaan odottaa taukoa, venyttelyä, painojen säätelyä, vesipisteellä käyntiä tai vaikka salilta lähtiessä. Jos nainen on kiinnostunut, hän kyllä vastaa sulle positiivisesti.

• Anonyymi

Riippuu tosi paljon tyypistä, miten helppoa on iskeä tai mikä toimii. Millainen nainen on muuten, osaatko kuvailla? Siitä voi yrittää arvata miksi käytös on tuollaista.

• Anonyymi

Hoikka, pitkät tummat hiukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoikka, pitkät tummat hiukset

No ei ulkonäköä kun luonnetta, tajua mitään.

• Anonyymi

Mitä ikäluokkaa ovat salilla käyvät naiset?

• Anonyymi

Eiköhän niitä ole ihan kaikista ikäluokista.

• Anonyymi

10+ Aniharvoja
        20+ Valtaosa
        30+ Erittäin pieni osa
        40+ ja wanhemmat, ei lainkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 Aniharvoja
        20 Valtaosa
        30 Erittäin pieni osa
        40 ja wanhemmat, ei lainkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 Aniharvoja
        20 Valtaosa
        30 Erittäin pieni osa
        40 ja wanhemmat, ei lainkaan

Höpö höpö.. käy ne vanhemmatkin naiset salilla, sellaiset jotka arvostavat itseään ja pitävät kunnostaan huolta. Elämänlaatu on paljon parempi näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö.. käy ne vanhemmatkin naiset salilla, sellaiset jotka arvostavat itseään ja pitävät kunnostaan huolta. Elämänlaatu on paljon parempi näin.

Omalla salilla käy kyllä 20-60 vuotiaita. Osa saattaa olla vanhempiakin. Missä ihmeen salille oikein käytte? Nyt ei siis puhuta mistään ala-asteen liikkatunnista.

• Anonyymi

Jäänyt lasit kotiin ja kakaa tuijottaa vaan jotain näkemättä mitään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      177
      3253
    2. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      26
      2060
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      50
      2054
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      65
      2019
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1910
    6. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1357
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      86
      1315
    8. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      99
      1293
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      196
      1268
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      25
      1247
    Aihe