Minä ainakin paistoin hirmu annoksen ranskanperunaa ja teurasjätepullaa. Siihen päälle Korv Goranin kebabkastiketta ja tietenkin kurkkusalaattia.
Lisäksi olen juonut etanolia aivan hillittömästi ja häpeää tuntematta.
Säälin noita aivopestyjä lahkolaisia, jotka kuvittelee olevansa ainoita oikeassa olevia tiukkapillu kivan kieltäjiä.
Nooh, antaa harhaisten, tieteen uskomattomien, harhaisten perusaivopestyjen persulahkolaistenkin elää. KD kuuluu samaan harhaiseen ryhmään.
>simiti<
Meinaatteko sikailla nyt venetsialaisina?
10
162
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan syödä salmiakkia mix sekoitus pussillisen ja huomenna valitan, kun kitalaki on rikki.
Jasu- Anonyymi
No nyt! Se on hirmu hyvää, mutta käy kyllä limakalvojen päälle.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt! Se on hirmu hyvää, mutta käy kyllä limakalvojen päälle.
>simiti<Totta! Ainiin sulla on synttärit? Onneksi olkoon! 🤗
Jasu
- Anonyymi
HK:n einespullien voittajaa ei ole, parhaimpia einespullia päällä maan, nam...
- Anonyymi
Kivikylän mielestäni parempia, mutta ne on ehkä hieman snobahtavan elitistisiä. 🤔
- Anonyymi
Ensin ajattelin ostaa litran lakritsijäätelön ja nauttia sen vähän pehmenneenä, mutta kaupassa pakastealtaalla iski saituus, ei vaan pysty, maksoi 3.20 € litran lakritsijäätelö.
Toisaalta varmana hyvä, etten ostanut, kun on tuota sydämen eteisvärinää ollut useampana yönä, pulssi korkea ja täysin sekaisin, mutta lääkäriin en mene. - Anonyymi
Mitäs seuraavksi aletaan odottamaan, kun venetsialaiset meni.
Odotetaanko kaupan ja kulttuurin yötä.
Hetkinen sehän on jo ensiviikon lopulla perjantaina 5.9, miten se niin aikasten on.
Tässähän tulee kiire.
Mitäs sen jälkeen..... Black friday, Black Weekend, Pyhäinmiestenpäivä, Itsenäisyyspäivä ja kohta on jo joulu, saakeli...
Ihmisten aika menee seuraava tapahtumaa odotellessa ja ei huomaakaan, kun tapahtuma onkin jo ohi nopeammin, kuin tajusi.
Venetsialaisia en edes viettänyt.
Paistoin makkarapihvin ja hampuriais sämpylät voissa.
Väliin kurkkumajoneesia, silputtua sipulia, kurkusalaattia, BBQ kastiketta ja makkapihvin päälle sinappia ja ketsuppia.
Wilhelmiina makkarapihvi on paras, oli tarjouksessa 2 pakettia/4€ ja pareman makuelämyksen antoi, kuin mitkään savuna ilmaan rahat palavat ilotulitteet, jotka on paljon kalliimpia. Venetsialaiset ovat syvältä.
Känniset apinat ammuskelevat raketteja pitkin yötä yleisen ördäyksen saattelemana.
Luulevatko olevansa ruåtsin kielisiä pikkuporvareita ja pikkuvirkamiehiä vai luulevatko olevansa Italiassa?
Yhtä älytöntä, kuin jonkun Halloweenin viettäminen.- Anonyymi
tuo tyttö joku jos muuttaa jonnekin opiskelijakuutioihin , kuin muuttaisi taivaastas helvettiin, tulee huomaaman asian kun isoksi kasvaa.
Sammy Hagarin levyjä, olen kuunnellut jännää kitaraa, Hard Rock yleensä ja myös melodistakin.
sääjutut nyt sisä 20,0, ulko on 15.9 vettä tulee vähän - Anonyymi
minä kun niin pitää suunnitella siis jotain jännittävää peliäkin nuorisonkin kanssa... Kummitus yön pimeydessä joku switchblade at niight, joku jännittävämpikin joku
kun jos pelottaakin yksin kaupungilla kävellä yöllä, joku voi vaania, olisi jännittävä juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1379180Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3176970Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1016000- 1523890
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.833294Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303281- 1812621
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu531415