Siis sellaista evästä jota syö bensa-autolla ajava heteromies, kuten lihaa ja kalaa sekä grillattua makkaraa ja perunoita.
Syökö patteriterot mitään oikeaa ruokaa
7
119
Vastaukset
- Anonyymi
Wigrenin herkkunakkeja ja Forssan perunasalaattia välipalaksi,
oli muuten hyvää.- Anonyymi
yök..batteri tero safkaa.
Batteri terot on vaan kauheen keteellisia kaikille muille joilla on varaa ajella muulla kuin sähkövemputtimella.
Sitä yrittävät todistella ettei se sähkövatkulilla ajaminen maksa mitään . Niinhän köyhä on aina kateellinen niile joilla on varaa johonkin mitä itsellä ei ole.
Meillä on varaa ajaa dieselillä ja maksaa ajosta. samoin bensalla. sekään ei ole ilmaista mutta me ollaankin menty töihin ja tienataan kohtuu mukavasti niin ei tarvii kadehtia batteriteron eväitä eikä ilmaisia kilometrejä jotka tosiasiassa eivät ole ilmaisa Terollakaan. Ja pikkuhiljaa tulee hintaa sen batterin lataamisellekkin (ruotsissa jo tehomaksu kotteron lataajille joissain paikossa) ja muutenkin ajelulle. Batteri Tero unohtaa AINA ETTÄ SE KOTTERO ei ole ilmainen. Mut Tero. Syö heinää ja ajele menemään. Äläkä ole kateellinen muille. Et tarvii todistella mitään mitä väität ilmaiseksi kun sillä kusett vain itseäsi.
- Anonyymi
Voi näitä persuja. Pitää syödä makkaraa että olisi heteromies. Ja miksi edes pitäisi olla hetero tai mies?
Puolet väestöstä on naisia.- Anonyymi
Ja eniten näillä menneen maailman fossiipolttimilla ajavia heterojuntteja syö se että heille on jäänyt lyhyt tikku käteen. Tällä vuosituhannella naiset ovat paremmin koulutettuja ja tienaavat enemmän. Ja ajavat paremmilla autoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eniten näillä menneen maailman fossiipolttimilla ajavia heterojuntteja syö se että heille on jäänyt lyhyt tikku käteen. Tällä vuosituhannella naiset ovat paremmin koulutettuja ja tienaavat enemmän. Ja ajavat paremmilla autoilla.
mun muija ajaa takuulla paremmalla ajokilla kuin sun batterivatkain. ja minä ostin muijalle käteisellä sen. ei oo velkana eikä oom mun ajokkikaan velkavankkuri et nauti Tero vaan
ihan omistasi äläkä oo kateellinen muille. kukaan ei sun kamppeita kadehdi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja ajavat paremmilla autoilla."
Vain ja ainoastaan sinun vilkkaassa mielikuvituksessasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun muija ajaa takuulla paremmalla ajokilla kuin sun batterivatkain. ja minä ostin muijalle käteisellä sen. ei oo velkana eikä oom mun ajokkikaan velkavankkuri et nauti Tero vaan
ihan omistasi äläkä oo kateellinen muille. kukaan ei sun kamppeita kadehdiVakka kantensa valitsee, varmaan samanlainen idiootti tonnin pommissa, kuin puolisonsa. Huomaa hyvin, että erään väitteen mukaan mukaan 77%:lla polttomoottoriautoilijoista on korkeakoulututkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007