https://www.hs.fi/suomi/art-2000011461879.html
Vaarallisia nuo sähköautot ovat. Syttyvät palamaan todella herkästi ja tulos on tämä. Muistakaa että sähköautoa ei saa koskaan jättää latinkiin omaan pihaan valvomatta. Latausta tulee valvoa jatkuvasti muuten vakuutus ei korvaa.
Sähköauto poltti 7 muutakin autoa keravalaisessa autoliikkeessä
11
171
Vastaukset
- Anonyymi
Toisaalta hyvä aina jos sähköauto palaa ja on vakuutus koska silloin siinä välttää sen arvonaleneman hyvin ja saa hyvityksenä paremman hinnan kuin myydessä. Sähköauton arvo laskee 10 tonnia jo ajamattomana ensimäisenä yönä.
- Anonyymi
Kun sähköauto palaa, on se ensimmäinen ja viimeinen kerta kun siihen kotteroon tulee lämmintä sisälle.
- Anonyymi
Toisen kerran tulee kun sulatusuuni pudottaa🤑😱👹
- Anonyymi
Nmc + 100% on huono kombinaatio
- Anonyymi
Sähköautot polttaa talouden yrityksiltä ja yksityisiltä. Sähköauto aiheuttaa talouteen ongelmia.
- Anonyymi
Lapsi, älä viitsi olla noin nolo ja typerys.
- Anonyymi
Palon alkulähteestä ei ollut taaskaan mitään mainintaa ja kun tiedämme, että polttis syttyy 60 kertaa useammin, niin kuinkahan asia on?
Jos siellä olisi syttynyt ensin sähköauto, niin palo olisi varmaankin päässyt pahemmaksi.- Anonyymi
Polttis ei syty itsestään kylmänä autoliikkeen lattialla. Sähköauto syttyy.
- Anonyymi
Missä on vahvistettu, että kyseessä oli sähköauto, josta palo aiheutui ?
- Anonyymi
Ei missään. Se oli pakoputkiröllin harha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään. Se oli pakoputkiröllin harha.
Millähän sytykkeellä se polttis syttyy itsestään autoliikkeen näyttelytilassa keskellä yötä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007