Mietin sitä miten elämässä ei tarvitse olla kaikessa hyvä ja kaikkitietävä. Jos tuntee muita, jotka tietävät paremmin, voi kai organisoida, järjestää apua, jotain ohjausta ja opetusta?
Löytyykö lähipiiristä hyvätahtoisuutta, millainen on teidän oma lähipiiri?
Itse en ymmärrä esimerkiksi frisbee golfista oikeastaan mitään. Heittelin sitä tyttären kanssa jotain kolme neljä kertaa kiertäen ratoja. On muuten ihan outo laji, siinä oikeasti joutuu liikkumaan kilometrejä huomaamatta.
Urheiluahan se oikeasti on.
Huomenna on taroitus tutustua kiekkoihin, mikä kiekko soveltuu ja mitä ominaisuuksia niissä on. On putteria ja draivereita, niitäkin kymmeniä eri ominaisuuden omaavia.
Heitteilin varmaan kaikki radat putterilla. En tiedä.
Sain ehkä opettajaksi oman poikani, joka ohjeistaa nuorta puolisiskoaan kiekkojen valinnasssa, ja opettaa myös tekniikkaa, kun isä ei vain nyt oikein osaa.
Hienoa että on läheisiä ihmisiä jotka voivat opastaa, vieläpä ilmaiseksi hyvästä tahdostaan. Sama se on monessa asiassa, jos omaa tuttavaverkoston joka on moniosaava, ei tarvitse olla huolissaan oikein mistään?
AV
Millainen mahdollisuus organisoida teillä on
6
179
Vastaukset
- Anonyymi
No periaatteessa kysyn asiantuntijoilta ja tuttavilta neuvoa, kun tulee tenkkapoo. Mutta ne joiden puoleen ensin käännyn jutellakseni on mieheni ja vanhempani, lapsenikin riippuen aiheesta mihin neuvoa tarvitsen. Jos eivät hekään tiedä, etsin jonkun joka tietää.
Nykyään on niin helppoa kysyä palveluntuottajiltakin apua.
Jasu- Anonyymi
Mä en osaa olla huolissani kun asiat aina selviää, kun on päättäväisyyttä ne selvittää.
Jasu
- Anonyymi
Osaan laajasti kaikenlaista, olen hyvä ja kaikkitietävä 😁 Aikani vaan ei riitä ihan kaikkeen. Ehkä joskus myöhemmin riittää paremmin, mutta ei vielä tässä elämänvaiheessa.
Pääsääntöisesti maksan ammattilaisille. Uusi kodinkone kannetaan maksusta sisälle asti, autoni vien korjaamolle.
Ystävät eivät ole hyväksikäyttöä varten. Kaikilla on oma elämänsä ja vapaa-aikaa on vähän. Hyvää yhdessäoloaikaa on vaikkapa kuulumisten vaihto lenkkeillessä.
Perhe sitten, se on aina - perhe. Perhe tekee asioita yhdessä. Pyyteetöntä yhdessäoloa joka ei kaipaa minkäänlaista palstajulkisuutta.
xLiner - Anonyymi
Olen huono pyytämään apua, joten vaihdanta ei mahdollista.
Mutta olen älyttömän kova neuvomaan - ilmaiseksi. (Pyrsk)
Vilma Oikein hyvät; pystyy jopa palastelemaan pieniin osiin.
Jos nyt otetaan tuo frisbeegolf niin pari kaveria on neuvonut putissa ja muutamilta taas on tullut neuvoja rysty- ja kämmenheittoihin. Ongelma on siinä että yksi neuvoi nostoputin ja toinen spin-putin joten josakin vaiheesssa piti sitten päättää kumman tyylin laittaa lihasmuistiin. Sama juttu heitoissa otteiden kanssa.
Työelämässä löytyy neuvoja, on kyse ihan työtehtävistä, työsuojelusta tai tes-tulkinnoista. Toki myös niinpäin että minulta kysytään ja jos en tiedä niin ainakin itsellä on yhteydet mistä tiedon löytää.
Politiikassa löytyy monenlaista osaajaa elämän eri sektoreilta eikä kaikki aina ole omasta puolueesta. Esim tietyt ammattiryhmät yleensä kokoontuvat samassa puolueesta ja pienen kunnan etu on siinä että myös sieltä voi kysyä mielipiteitä.
Ainoa asia jota en ole pystynyt organisoimaan on kumppanin löytäminen. Ei ole kaveria joka pystyisi puhumaan minua komeammaksi, huumorintajuisemmaksi jne vaan se työ täytyy itse tehdä.- Anonyymi
Hyväntahtoinen neuvo:
Et tarvitse aluksi kuin putterin ja keskimatkan kiekon, nopeus 5-7. Siitä se lähtee ja unohda se että voimaa löytyy...tekniikkalaji 👍.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405615
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234571Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364524Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734330Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264302Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603795- 963192
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233065Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273062Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102160