Miettikää, kuinka nopeesti aika rientää.
Viime vuonna alko kaupoissa joulunvalmistelut jo lokakuussa eli
kuukauden päästä on lokakuu..
Suklaakonvehtivuoret silloin kauppoihin ilmestyivät, ei ole edes varaa sellaisia ostella.
Ennen sai fazer suklaabokseja 4kpl/10€, viime vuonna taisi saada 3kpl/10€.
Tänä vuonna varmaan 2kpl/10€ tai 3kpl/12€.
Epä tarvi ostaa, viimeksi kun ostin, niin olivat kovia, kuivan makuisia ja kitalkea pistävän makuinen.
Kuukausi enää, niin alkaa joulun odotus
12
209
Vastaukset
- Anonyymi
päästäinen eli pääsiäinen jo ovella kolkuttaa ja ovikelloja rimputtaa... unohdetaan koko joulu, hypätään suoraan pääsiäiseen.
- Anonyymi
koko joulukanteriin jos on niin pitkää viivaa kuin ei olisi koko kuukautta ollenkaan olemassa.
mutta niin nuorison kanssakin, ehkä pärjään heidän kanssaan jos voi huumorintajukin olla.. rankkaakin välillä.. - Anonyymi
Ihanaa! ☃️❄️🌨️
- Anonyymi
Aika rientää, paitsi silloin kun odottaa jatkohoitoa. Mutta joulu, se tulee aina siksi en sitä odotakkaan. Pelkkää rahanmenoa. 😓
Jasu - Anonyymi
olen kuunnellut niin Sammy Hagarin rokkilevyjä järstelmällisestikin kaikkia, tosi nautittavaa kitaa ja koukkuja kitraralla..
- Anonyymi
Pidän joulusta, mutta en ala odottamaan sitä jo loppukesästä. Nautin alkavista syyspäivistä ja parhaista mahdollisista ulkoilusäistä, kun ei ole kuuma eikä kylmä vaan juuri sopiva reippaalle ulkona touhuamiselle. Aurinko vielä lämmittää ihanasti, vaikka ilmassa alkaakin olla kirpeää kosteutta, joka kertoo vääjäämättömästi lähestyvästä talvesta. Luonto muuttaa päivä päivältä muotoaan ja metsät alkavat kylpeä ruskan eri sävyissä.
Venytän kesä- ja syyskautta niin pitkälle kuin voin, koska haluan talven tuntuvan mahdollisimman lyhyeltä. Marraskuussa alan vasta miettiä joulua. Pidän joulun tunnelmasta ja rauhasta ja siltä, että joulu merkitsee kiireetöntä aikaa läheisten kanssa. Joulukautta venytän loppiaiseen asti. Sitten alkaa minulle kaikista vaikein kausi, kun on kylmää, pimeää, jäistä, loskaista, mitä nyt milloinkin, mutta joudun todella ponnistelemaan nauttiakseni tästä kaudesta. Pyrin harrastamaan ja näkemään mahdollisimman paljon ystäviä, täyttämään arjen kaikenlaisella mieluisalta tekemisellä.
Aletheias - Anonyymi
Miks ei siirrytä suoraan vappumoodiin. Huomisesta alkaen.
Kohta on myös Halloween, tuo suomalainen perinnejuhla.
Teinit pyörivät pitkin kyliä ja soittavat minunkin ovikelloani.
Kun minulta kysyttiin, että "karkki vai kepponen?", niin lupasin tehdä julleille pienen jäynän, koska heillä tuskin on karkkia minulle.
Ja kun totesin että sinähän taidat asua siinä keltaisessa tiilitalossa, niin teinit lähtivät vähin äänin pois.- Anonyymi
Voi ei
Jos ei enää usko pukkiin eikä välitä lahjoista eli rojuista, saako olla tuhma, oikein oikein tuhma?
Vilma - Anonyymi
joku pieni tyttö niin näki minut... joku oikein Ku Klux klanin ex-lohikäärmerme... katsoi silmiinkin... minä kun siis dragon niin voisin auttaa.. jotain jos...
- Anonyymi
Joulu on ihnaa aikaa, saa taas lomailla yhdessä tärkeiden ihmisten kanssa ja antaa aikaa jota arkirytmissä ei voi tehdä.
Joulu on rauhoittumisen aikaa, sitä kaikki kaipaavat.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483