Kuukausi enää, niin alkaa joulun odotus

Anonyymi-ap

Miettikää, kuinka nopeesti aika rientää.
Viime vuonna alko kaupoissa joulunvalmistelut jo lokakuussa eli
kuukauden päästä on lokakuu..
Suklaakonvehtivuoret silloin kauppoihin ilmestyivät, ei ole edes varaa sellaisia ostella.
Ennen sai fazer suklaabokseja 4kpl/10€, viime vuonna taisi saada 3kpl/10€.
Tänä vuonna varmaan 2kpl/10€ tai 3kpl/12€.
Epä tarvi ostaa, viimeksi kun ostin, niin olivat kovia, kuivan makuisia ja kitalkea pistävän makuinen.

12

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      päästäinen eli pääsiäinen jo ovella kolkuttaa ja ovikelloja rimputtaa... unohdetaan koko joulu, hypätään suoraan pääsiäiseen.

    • Anonyymi

      koko joulukanteriin jos on niin pitkää viivaa kuin ei olisi koko kuukautta ollenkaan olemassa.

      mutta niin nuorison kanssakin, ehkä pärjään heidän kanssaan jos voi huumorintajukin olla.. rankkaakin välillä..

    • Anonyymi

      Ihanaa! ☃️❄️🌨️

    • Anonyymi

      Aika rientää, paitsi silloin kun odottaa jatkohoitoa. Mutta joulu, se tulee aina siksi en sitä odotakkaan. Pelkkää rahanmenoa. 😓

      Jasu

    • Anonyymi

      olen kuunnellut niin Sammy Hagarin rokkilevyjä järstelmällisestikin kaikkia, tosi nautittavaa kitaa ja koukkuja kitraralla..

    • Anonyymi

      Pidän joulusta, mutta en ala odottamaan sitä jo loppukesästä. Nautin alkavista syyspäivistä ja parhaista mahdollisista ulkoilusäistä, kun ei ole kuuma eikä kylmä vaan juuri sopiva reippaalle ulkona touhuamiselle. Aurinko vielä lämmittää ihanasti, vaikka ilmassa alkaakin olla kirpeää kosteutta, joka kertoo vääjäämättömästi lähestyvästä talvesta. Luonto muuttaa päivä päivältä muotoaan ja metsät alkavat kylpeä ruskan eri sävyissä.

      Venytän kesä- ja syyskautta niin pitkälle kuin voin, koska haluan talven tuntuvan mahdollisimman lyhyeltä. Marraskuussa alan vasta miettiä joulua. Pidän joulun tunnelmasta ja rauhasta ja siltä, että joulu merkitsee kiireetöntä aikaa läheisten kanssa. Joulukautta venytän loppiaiseen asti. Sitten alkaa minulle kaikista vaikein kausi, kun on kylmää, pimeää, jäistä, loskaista, mitä nyt milloinkin, mutta joudun todella ponnistelemaan nauttiakseni tästä kaudesta. Pyrin harrastamaan ja näkemään mahdollisimman paljon ystäviä, täyttämään arjen kaikenlaisella mieluisalta tekemisellä.

      Aletheias

    • Anonyymi

      Miks ei siirrytä suoraan vappumoodiin. Huomisesta alkaen.

    • Kohta on myös Halloween, tuo suomalainen perinnejuhla.
      Teinit pyörivät pitkin kyliä ja soittavat minunkin ovikelloani.
      Kun minulta kysyttiin, että "karkki vai kepponen?", niin lupasin tehdä julleille pienen jäynän, koska heillä tuskin on karkkia minulle.

      Ja kun totesin että sinähän taidat asua siinä keltaisessa tiilitalossa, niin teinit lähtivät vähin äänin pois.

    • Anonyymi

      Voi ei
      Jos ei enää usko pukkiin eikä välitä lahjoista eli rojuista, saako olla tuhma, oikein oikein tuhma?
      Vilma

    • Anonyymi

      joku pieni tyttö niin näki minut... joku oikein Ku Klux klanin ex-lohikäärmerme... katsoi silmiinkin... minä kun siis dragon niin voisin auttaa.. jotain jos...

    • Anonyymi

      Joulu on ihnaa aikaa, saa taas lomailla yhdessä tärkeiden ihmisten kanssa ja antaa aikaa jota arkirytmissä ei voi tehdä.
      Joulu on rauhoittumisen aikaa, sitä kaikki kaipaavat.

      AV

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe