olen 27 vuotias mies ja näytän todella nuorelta. En löydä naisystävää.

Anonyymi-ap

pituus vain 170cm ja olen aika siro. Tulin murrosikään hyvin myöhään ja näytin 18 vuotiaana 14-15 vuotiaalta.
Nyt olen 27v ja ihmiset usein veikkaa, että olenn20-25v. veikkaan kuitenkin sen olevan vain kohteliaisuus sillä näytän vieläkin omasta mielestäni todella nuorelta.
yleensä mulla myydään aikuisten lippu kysymättä julkisessa, mutta aika usein varmistetaan että aikuinen eli yli 17v.
olen myös useasti testannut ostaa lasten lipun ja se on mennyt täysin läpi. eli olen todella hyvin nuoren näköinen. Myöskään treffipalstoilla naiset ei edes vastaa viesteihini, vaikka lähestyn asiallisesti.
Eli tässä nyt kaksi todisetta, että olen oikeassa että ulkonäkö mättää. näytän mielestäni vieläkin 15-18 vuotiaalta.

7

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian nuoren näköinen👎

• Anonyymi

En ole edes varma olenko. ihmiset väittää, että en ole ja jotkut jopa luulee vanhemmaksi, mutta eikö se ole aika vahva merkki siitä, että olen liian nuoren näköinen, jos pystyn kuitenkin matkustamaan teinien lipulla eikä kukaan epäile mitään. Itse epäilen juurikin nuoren näköisyyteni aiheuttavan tämän, ettei oman ikäiset naiset kiinnostu.
        ap

• Anonyymi

Jos 27 vuotiasta lullaan 20-25 vuotiaaksi niin mitä sitten . 20 vuotias on jo aikuinen, Vai käyttäydytkö kuin 20 vuotias. Ja jos sua luullaan 25 vuotiaaksia niin eihän se ole kuin kaksi vuotta vähemmän kuin oikeesti olet.

• Anonyymi

mutta pystyn matkustamaan lasten lipulla halutessani. Eikö se kerro touuden, että näytän oikeasti vielä nuoremmalta, kuin ihmiset antaa ymmärtää. Täällä päin lapsi on 7-16v lipussa. Eli menen 16bvuotiaasta kevyesti
        ap

• Anonyymi

Hoikastakin poikasesta voi tulla roteva ja miehekäs kun treenaa oikein ja systemaattisesti, esimerkkinä vaikkapa youtube tähti Anatoly.

Riippuu pitkälti onko se itsellesi ongelma ja mitä haluat elämältä.

• Anonyymi

kyse on nyt nuorelta tai pennulta näyttämisestä. ei hoikuudesta.
        ap

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe