Sähköauton tulipaloriski on niin suuri ettei yksikään varustamo ota niitä kyytiin rikkoutuneena. Älä siis osta sähkölelua.
https://www.is.fi/autot/art-2000011441091.html
Sähköautolla ei saa ajaa saareen. Kukaan ei saa kuljettaa pois sitä
6
85
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköauto on vähän kun palaisi johonkin vanhaan aikaan. Ostaisi vanhan puhelimen jossa huono akku ja ladattava jatkuvasti. Sitä on sähköauto.
- Anonyymi
Voi sinua reppanaa, ihanko itse keksit?
- Anonyymi
En osta autoa jossa kärjetön sytytys menee kuitenkin rikki eikä voi itse korjata
- Anonyymi
Aika teoreettinen ongelma joka käytännössä on vain Gotlannin ja Ahvenanmaan kohdalla ja auto pitää korjata siellä paikanpäällä.
Aika noloa nämä höpöpojan jutut kun kaikesta hänen pitää olla niin huolissaan.
Vakuutukset on aika hyvä olla kunnossa. - Anonyymi
Kai siltaa pitkin voisi ajaa saareen. Mikäs se autolautta Helsingissä tässä taannoin joutui nopeasti palaamaan, kun autokannella syttyi polttomoottoriauto ja sytytti muutaman muunkin. Katastrofi vältettiin, kun ranta oli lähellä.
- Anonyymi
Tämä ei ole teoreettinen ongelma, vaan ihan todellinen palo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007