Seksitön liitto

Anonyymi-ap

Tässä miettinyt jo monta vuotta, että otanko avioeron! Ongelmia on aikalailla, ihan rahan käytön suhteen, sekä monen muunkin suhteen. Mies on sairaseläkkeellä, ja pystyy kyllä asioita tekemään, mutta on juuttunut tietokoneen äärelle, ei hoida mitään sovittuja asioita! Minä teen fyysistä työtä pienellä palkalla, ja kotiin tullessa töistä minua odottaa kaikki kotihommat. Asiasta tuhat kertaa puhuttu, ja mies lupaa. No toteuttaa sen kerran asaiat ja taas ne unohtuu ja istuu koneella.
Myöskään seksiä ei ole ollut yli neljään vuoteen. Joskus saattaa olla joku halaus hetki, mutta ei sen enempää. Miten ihmeessä saan tämän liiton vielä toimimaan? Vai onko vaan sitten nöyryttävä ja peruttava puheensa siitä, että kun kerran sanon tahdon, niin se sitä myös tarkoittaa, niin ylä ja alamäessäkin? Oma psyyke vaan alkaa rapistumaan.

25

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ala ketään neuvomaan näissä, mut kysyn.. lupasiko miehesi sinulle mitään kun avioliiton solmitte?

• Anonyymi

Mitä tuolla tarkoitat? Että lupasiko mitään? Tottakai lupasi rakastaa niin myötä ja vastoinkäymisessä. Eipä muuta.

• Anonyymi

pienellä palkalla.... Mutta ottamalla vastaan vieraita miehiä saa tyydytystä ja rahaakin.

• Anonyymi

No en kai minä nyt miksikään maksulliseksi ole alkamassa, hui sentäs. Minulla ajatuksena se, että niin kauan kun sormus on sormessa, niin en petä, en ilmaiseksi enkä rahaa vastaan.

• Anonyymi

Ota sivusuhde. Pääset hetkeksi irti arjesta. Sula on siihen oikeus jos miehesi ei voi tai pysty tarjoamaan mitä miehen kuuluu.

• Anonyymi

Se luvattiin, ennenkuin avioon astuttiin , että petetä ei. En tiedä osaisinkokaan olla jonkun vieraan miehen kanssa?

• Anonyymi

Vaikka kuvauksesi olisi hieman väritettykin niin yhteistä on niin vähän, että selvintä olisi leikkata matot halki.
      Olen mies. Aviossa 56 vuotta.

• Anonyymi

No se seksi ei ole tarpeellista, mutta muuten voisi miehesi kyllä ottaa osaa kotihommiin.

• Anonyymi

Jaksamista kaunis ruska tulossa 🍐🍇🫚

• Anonyymi

Hoitosuhteelta tuo vaikuttaa enemmän kuin̈ parisuhteelta. Ei kenenkään pidä jäädä vaan velvollisuuden tunteesta. Se katkeroittaa.

• Anonyymi

Noin se todellakin on!

• Anonyymi

Todellakin noin.

• Anonyymi

Ite ollu jo 35 vuotta vastaavassa selibaatissa ja vielä avona. Kaikkeen tottuu.

• Anonyymi

Minunkaan puoliso ei ole tippakaan kiinnostunut petipuuhista. Niinpä olenkin korvannut seksin ryypiskelyllä ja pireskelyllä.

• Anonyymi

Myös minulla seksitön liitto naisen vuoksi. Miten elämä voi mennäkin siihen, ettei toista halua yhtään ja on toisaalta tyytyväinen, ettei seksiä edes ole tai ole ollut moneen vuoteen. Mutta ei tämä parisuhteelta vaikuta ja ei kiinnostaisi tehdä enää töitä parisuhteen eteen, kun olen niin kyllästynyt.

Mäkin painiskelen avioeromahdollisuuden kanssa, mutta taloudellinen tilanne on huono plus muut perheeseen liittyvät asiat. Taloudellinen tilanne helpottaa keväällä ja silloin olisi helpompi lähteä. Ollaan asumuserosta puhuttu, mutta asia on jäänyt puheen tasolle. Nainen on ihan rakastunut minuun, eikä häntä häiritse seksin puute, sekin hankaloittaa lähtemistä. Jotenkin tuntuu tosi pahalta koko juttu, möhkäleenä rinnassa, ja tuntuu, etten saa happea. Olen mennyt vielä ihastumaan vakavasti erääseen naiseen, mikä sotkee kuvioita entisestään. Johonkin piti tämäkin asia purkaa.

• Anonyymi

Outoa, ettei seksin puute häiritse. Ihan ulkopuolisen kommentti vaan sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten seksin puute häiritsee??? Seksi on tyhjänpäiväistä puuhastelua. Mieti kaikkeA SITÄ ERITTEIDEN JA TAUTIEN MÄÄRÄÄ MITÄ SIITÄ SEURAA . eRITTEET ON KUVOTTAVIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se seksin puute häiritsee, en vaan halua seksiä kumppanini kanssa. Siksi kai olen ihastunut toiseen naiseen. Kumppani taas ei ole koskaan ollut kovin seksuaalinen, aiemmissa parisuhteissa ja koko suhteen aikana sama homma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se seksin puute häiritsee, en vaan halua seksiä kumppanini kanssa. Siksi kai olen ihastunut toiseen naiseen. Kumppani taas ei ole koskaan ollut kovin seksuaalinen, aiemmissa parisuhteissa ja koko suhteen aikana sama homma.

Oletko siis AP? Jos kyllä, eikö sinun pitänyt olla pienipalkkainen nainen?

• Anonyymi

Sinun asemassasi en enää miettisi hetkeäkään! Miksi pilata enää yhtään vuotta, tai edes kuukautta eteen päin?

• Seuraavaksi kun mies jättää sovitut työt tekemättä, lähdet pois päiväksi, sitten kolmeksi päiväksi, sitten viikoksi jne. Jos ei mies tokene, niin voit lähteä kokonaan.

• Anonyymi

En viihtyisi hetkeäkään tuollaisena marttyyrina parisuhteessa. Uskallan ottaa vastuun omasta elämästäni ja onnellisuudestani.

• Anonyymi

Seksittömässä liitossa elän myös. Seksi loppui siihen, kun mieheni suhde sisareni kanssa tuli ilmi. Pahinta oli, kun harrastivat sitä esim. minun ollessani nukkumassa viereisessä huoneessa tai keksivät lähteä kävelylle kahdestaan kesäiltana. En ikinä olisi uskonut miehestäni, että hän hakeutuu toisen naisen kanssa sekstailemaan, vaikka minäkin olin saatavilla. Suhde kesti useita vuosia. Jotain meni sisälläni pahasti rikki. Ero ei tule kyseeseen, kun ollaan jo vanhoja.

• Anonyymi

Ihan uskomatonta! Kyllä jotkut ihmiset osaavat olla julmia kumppaneitaan kohtaan. Pahimmalta varmasti tuntuu, että oma sisar on pitänyt selkäsi takana tuollaista peliä ja pitkiä aikoja. Huh huh! Tulee ihan mieleen, että molemmat taitavat suorastaan vihata sinua, kun tuollaista tekevät tietäen, miltä se sinusta tuntuu, kun suhde tulee ilmi. En minäkään pystyisi tuon jälkeen harrastamaan seksiä tuollaisen pettäjän kanssa. Hyi olkoon koko mies!

• Anonyymi

Että siskon kanssa nai viereisessä huoneessa. Eroaisin. En ymmärrä miksi vanhat ei voi erota vaan jatkaa katkeroituneena ilman läheisyyttä yhteiselämää. Mielummin yksin ja köyhänä kuin siskon kanssa naineen paskiaisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      176
      3887
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      14
      3071
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      25
      2791
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      55
      2681
    5. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      54
      2572
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      88
      2547
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      11
      2310
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      85
      2018
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      146
      1880
    10. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      202
      1837
    Aihe