Tässä miettinyt jo monta vuotta, että otanko avioeron! Ongelmia on aikalailla, ihan rahan käytön suhteen, sekä monen muunkin suhteen. Mies on sairaseläkkeellä, ja pystyy kyllä asioita tekemään, mutta on juuttunut tietokoneen äärelle, ei hoida mitään sovittuja asioita! Minä teen fyysistä työtä pienellä palkalla, ja kotiin tullessa töistä minua odottaa kaikki kotihommat. Asiasta tuhat kertaa puhuttu, ja mies lupaa. No toteuttaa sen kerran asaiat ja taas ne unohtuu ja istuu koneella.
Myöskään seksiä ei ole ollut yli neljään vuoteen. Joskus saattaa olla joku halaus hetki, mutta ei sen enempää. Miten ihmeessä saan tämän liiton vielä toimimaan? Vai onko vaan sitten nöyryttävä ja peruttava puheensa siitä, että kun kerran sanon tahdon, niin se sitä myös tarkoittaa, niin ylä ja alamäessäkin? Oma psyyke vaan alkaa rapistumaan.
Seksitön liitto
19
450
Vastaukset
- Anonyymi
En ala ketään neuvomaan näissä, mut kysyn.. lupasiko miehesi sinulle mitään kun avioliiton solmitte?
- Anonyymi
Mitä tuolla tarkoitat? Että lupasiko mitään? Tottakai lupasi rakastaa niin myötä ja vastoinkäymisessä. Eipä muuta.
- Anonyymi
pienellä palkalla.... Mutta ottamalla vastaan vieraita miehiä saa tyydytystä ja rahaakin.
- Anonyymi
No en kai minä nyt miksikään maksulliseksi ole alkamassa, hui sentäs. Minulla ajatuksena se, että niin kauan kun sormus on sormessa, niin en petä, en ilmaiseksi enkä rahaa vastaan.
- Anonyymi
Ota sivusuhde. Pääset hetkeksi irti arjesta. Sula on siihen oikeus jos miehesi ei voi tai pysty tarjoamaan mitä miehen kuuluu.
- Anonyymi
Se luvattiin, ennenkuin avioon astuttiin , että petetä ei. En tiedä osaisinkokaan olla jonkun vieraan miehen kanssa?
- Anonyymi
Vaikka kuvauksesi olisi hieman väritettykin niin yhteistä on niin vähän, että selvintä olisi leikkata matot halki.
Olen mies. Aviossa 56 vuotta. - Anonyymi
No se seksi ei ole tarpeellista, mutta muuten voisi miehesi kyllä ottaa osaa kotihommiin.
- Anonyymi
Jaksamista kaunis ruska tulossa 🍐🍇🫚
- Anonyymi
Hoitosuhteelta tuo vaikuttaa enemmän kuin̈ parisuhteelta. Ei kenenkään pidä jäädä vaan velvollisuuden tunteesta. Se katkeroittaa.
- Anonyymi
Noin se todellakin on!
- Anonyymi
Todellakin noin.
- Anonyymi
Ite ollu jo 35 vuotta vastaavassa selibaatissa ja vielä avona. Kaikkeen tottuu.
- Anonyymi
Minunkaan puoliso ei ole tippakaan kiinnostunut petipuuhista. Niinpä olenkin korvannut seksin ryypiskelyllä ja pireskelyllä.
- Anonyymi
Myös minulla seksitön liitto naisen vuoksi. Miten elämä voi mennäkin siihen, ettei toista halua yhtään ja on toisaalta tyytyväinen, ettei seksiä edes ole tai ole ollut moneen vuoteen. Mutta ei tämä parisuhteelta vaikuta ja ei kiinnostaisi tehdä enää töitä parisuhteen eteen, kun olen niin kyllästynyt.
Mäkin painiskelen avioeromahdollisuuden kanssa, mutta taloudellinen tilanne on huono plus muut perheeseen liittyvät asiat. Taloudellinen tilanne helpottaa keväällä ja silloin olisi helpompi lähteä. Ollaan asumuserosta puhuttu, mutta asia on jäänyt puheen tasolle. Nainen on ihan rakastunut minuun, eikä häntä häiritse seksin puute, sekin hankaloittaa lähtemistä. Jotenkin tuntuu tosi pahalta koko juttu, möhkäleenä rinnassa, ja tuntuu, etten saa happea. Olen mennyt vielä ihastumaan vakavasti erääseen naiseen, mikä sotkee kuvioita entisestään. Johonkin piti tämäkin asia purkaa.- Anonyymi
Outoa, ettei seksin puute häiritse. Ihan ulkopuolisen kommentti vaan sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten seksin puute häiritsee??? Seksi on tyhjänpäiväistä puuhastelua. Mieti kaikkeA SITÄ ERITTEIDEN JA TAUTIEN MÄÄRÄÄ MITÄ SIITÄ SEURAA . eRITTEET ON KUVOTTAVIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se seksin puute häiritsee, en vaan halua seksiä kumppanini kanssa. Siksi kai olen ihastunut toiseen naiseen. Kumppani taas ei ole koskaan ollut kovin seksuaalinen, aiemmissa parisuhteissa ja koko suhteen aikana sama homma.
- Anonyymi
Sinun asemassasi en enää miettisi hetkeäkään! Miksi pilata enää yhtään vuotta, tai edes kuukautta eteen päin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1635665Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko655083Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va144928Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas904676Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2224642Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1824547Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64519Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa644398Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153979Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast423905