Sain narsistinaisen kiinni Tinderistä samaan aikaan, kun vakuutti minulle rakkauttaan. Vaikka olikin isku vasten kasvoja, tajusin pian vapautuneeni valheiden verkosta.
Oli ihana ryöpsäyttää kaikki hänen päälleen ja kertoa hänen paljastuneen.
Viimeinkin kaikki se epämääräinen p4sk4 ja valehtelu on historiaa. Harmi vaan, että joku toinen kärsii pian tästä päällepäin herttaisesta ihmishirviöstä.
Halusin vain kertoa, että näinkin onnellinen voi joskus olla suhteen päättymisestä <3
Olen niin onnellinen. Pääsin eroon narsistista!
7
278
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, mutta miksi itse olit tinderissä?
- Anonyymi
Luonnollinen reitti etsiä jälkiä petoksesta.
Oli toki muitakin merkkejä muista miehistä, nyt sain mustaa valkoisella, että haki seuraa.
Tyyppiesimerkki naispuolisesta narsistista. Halveksuu muita pelkästään koulutuksen tai yhteiskuntaluokan perusteella. Pilkkaa ihmisten ulkonäköä.
Pitää tärkeänä olla viimeisen päälle huoliteltu. Hakee huomiota muilta miehiltä. Ihan kaikki täsmää. Esittää empaattista ja yrittää lukea toisten tuntemuksia.
Valehtelee silmät päästään ja sotkeutuu valheisiinsa. Ei muista kelle on valehdellut mitäkin.Ilmeisesti niille muille miehille kertonut eri valheet.
Narsistien yksi lempiammateistakin täsmää.
Välillä osaa kyllä vedättää hyvin ja kontrolloida, sekä sumentaa pään seksillä. Toki täytyy sanoa, että välilä annoin kusettaa itseäni hölmösti. Rakastunut mies ei tahdo uskoa pahinta todeksi, vaikka p1llu olisi kuinka juuri ajetun oloinen.
Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Olen viimein vapaa siitä piinasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollinen reitti etsiä jälkiä petoksesta.
Oli toki muitakin merkkejä muista miehistä, nyt sain mustaa valkoisella, että haki seuraa.
Tyyppiesimerkki naispuolisesta narsistista. Halveksuu muita pelkästään koulutuksen tai yhteiskuntaluokan perusteella. Pilkkaa ihmisten ulkonäköä.
Pitää tärkeänä olla viimeisen päälle huoliteltu. Hakee huomiota muilta miehiltä. Ihan kaikki täsmää. Esittää empaattista ja yrittää lukea toisten tuntemuksia.
Valehtelee silmät päästään ja sotkeutuu valheisiinsa. Ei muista kelle on valehdellut mitäkin.Ilmeisesti niille muille miehille kertonut eri valheet.
Narsistien yksi lempiammateistakin täsmää.
Välillä osaa kyllä vedättää hyvin ja kontrolloida, sekä sumentaa pään seksillä. Toki täytyy sanoa, että välilä annoin kusettaa itseäni hölmösti. Rakastunut mies ei tahdo uskoa pahinta todeksi, vaikka p1llu olisi kuinka juuri ajetun oloinen.
Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Olen viimein vapaa siitä piinasta.No joo kuulostaa kyllä siltä että olipa hän narsisti tai ei niin väistit onneksi luodin!
No joo kyllähän se on hyvä etsiä johtolankoja jos jokin haiskahtaa. Tuollaiset kun ovat niin taitavia uskottelemaankin niin siinä herkästi hämmentyy ja uskoo herkästi oudotkin jutut. Vertaistuellisesti kerron sillä oon magneetti noille mutta miespuolisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo kuulostaa kyllä siltä että olipa hän narsisti tai ei niin väistit onneksi luodin!
No joo kyllähän se on hyvä etsiä johtolankoja jos jokin haiskahtaa. Tuollaiset kun ovat niin taitavia uskottelemaankin niin siinä herkästi hämmentyy ja uskoo herkästi oudotkin jutut. Vertaistuellisesti kerron sillä oon magneetti noille mutta miespuolisille.On kyllä uskomatonta miten pystyvät huijaamaan ja puhumaan mustan valkoiseksi. Välillä unohtaa itsekin miten asiat oikeasti olivat.
Seksiä käyttävät häikäilemättömästi kontrollin luomiseen. Tärkeintä tuntuu olevan hallitsemisen tunne.
- Anonyymi
Veikkaan ettet tiedä millainen on narsisti jos pidät jo pettämistä merkkinä narsismista
- Anonyymi
Itsellä kans silmät avautuneet veljestä, jolla paljon narsistisia piirteitä, joista ummistanut omat silmät, mut vähän niitä nyt availlut, ku muilta läheisiltä saanut samoja tuntemuksia? Paljon hyväksikäyttöä ja valkoisia valheita oman edun nimissä. Häikäilemätön ja julmakin ollut omassa tekemisessä.
Hyvin osaa peittää todellisuuden, että saanut muilta kuulla kehuja, kuinka hyvä ihminen on? Itse en ole niille puheille antanut samaa arvoa. Ajatellut vain mielessäni, että totuutta on joskus vaikea huomata, jos olet sitä liian lähellä sitä narsismia? Olet tavallaan ystävä, vaikka olet enemmän hyväksikäytetty vain (muuli)?- Anonyymi
Lisään vielä, että tämäkin yksi osasyy sille, että itsellä luottamusta ollut vaikea synnyttää muita kohtaan, kun lähellä on siitä yksi huono esimerkki. Elämä on vain peliä heille, välillä osaa olla toki läsnäkin tilanteissa, mutta onko se enemmän kans sitä peliä vain? Kun kokee sillä olevan hyötyä siinä tilanteessa itselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2265034Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki663354PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist873008Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma372999Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne622855Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902685Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142401Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032227- 1511612
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91290