Sain narsistinaisen kiinni Tinderistä samaan aikaan, kun vakuutti minulle rakkauttaan. Vaikka olikin isku vasten kasvoja, tajusin pian vapautuneeni valheiden verkosta.
Oli ihana ryöpsäyttää kaikki hänen päälleen ja kertoa hänen paljastuneen.
Viimeinkin kaikki se epämääräinen p4sk4 ja valehtelu on historiaa. Harmi vaan, että joku toinen kärsii pian tästä päällepäin herttaisesta ihmishirviöstä.
Halusin vain kertoa, että näinkin onnellinen voi joskus olla suhteen päättymisestä <3
Olen niin onnellinen. Pääsin eroon narsistista!
7
233
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa, mutta miksi itse olit tinderissä?
- Anonyymi
Luonnollinen reitti etsiä jälkiä petoksesta.
Oli toki muitakin merkkejä muista miehistä, nyt sain mustaa valkoisella, että haki seuraa.
Tyyppiesimerkki naispuolisesta narsistista. Halveksuu muita pelkästään koulutuksen tai yhteiskuntaluokan perusteella. Pilkkaa ihmisten ulkonäköä.
Pitää tärkeänä olla viimeisen päälle huoliteltu. Hakee huomiota muilta miehiltä. Ihan kaikki täsmää. Esittää empaattista ja yrittää lukea toisten tuntemuksia.
Valehtelee silmät päästään ja sotkeutuu valheisiinsa. Ei muista kelle on valehdellut mitäkin.Ilmeisesti niille muille miehille kertonut eri valheet.
Narsistien yksi lempiammateistakin täsmää.
Välillä osaa kyllä vedättää hyvin ja kontrolloida, sekä sumentaa pään seksillä. Toki täytyy sanoa, että välilä annoin kusettaa itseäni hölmösti. Rakastunut mies ei tahdo uskoa pahinta todeksi, vaikka p1llu olisi kuinka juuri ajetun oloinen.
Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Olen viimein vapaa siitä piinasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollinen reitti etsiä jälkiä petoksesta.
Oli toki muitakin merkkejä muista miehistä, nyt sain mustaa valkoisella, että haki seuraa.
Tyyppiesimerkki naispuolisesta narsistista. Halveksuu muita pelkästään koulutuksen tai yhteiskuntaluokan perusteella. Pilkkaa ihmisten ulkonäköä.
Pitää tärkeänä olla viimeisen päälle huoliteltu. Hakee huomiota muilta miehiltä. Ihan kaikki täsmää. Esittää empaattista ja yrittää lukea toisten tuntemuksia.
Valehtelee silmät päästään ja sotkeutuu valheisiinsa. Ei muista kelle on valehdellut mitäkin.Ilmeisesti niille muille miehille kertonut eri valheet.
Narsistien yksi lempiammateistakin täsmää.
Välillä osaa kyllä vedättää hyvin ja kontrolloida, sekä sumentaa pään seksillä. Toki täytyy sanoa, että välilä annoin kusettaa itseäni hölmösti. Rakastunut mies ei tahdo uskoa pahinta todeksi, vaikka p1llu olisi kuinka juuri ajetun oloinen.
Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Olen viimein vapaa siitä piinasta.No joo kuulostaa kyllä siltä että olipa hän narsisti tai ei niin väistit onneksi luodin!
No joo kyllähän se on hyvä etsiä johtolankoja jos jokin haiskahtaa. Tuollaiset kun ovat niin taitavia uskottelemaankin niin siinä herkästi hämmentyy ja uskoo herkästi oudotkin jutut. Vertaistuellisesti kerron sillä oon magneetti noille mutta miespuolisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo kuulostaa kyllä siltä että olipa hän narsisti tai ei niin väistit onneksi luodin!
No joo kyllähän se on hyvä etsiä johtolankoja jos jokin haiskahtaa. Tuollaiset kun ovat niin taitavia uskottelemaankin niin siinä herkästi hämmentyy ja uskoo herkästi oudotkin jutut. Vertaistuellisesti kerron sillä oon magneetti noille mutta miespuolisille.On kyllä uskomatonta miten pystyvät huijaamaan ja puhumaan mustan valkoiseksi. Välillä unohtaa itsekin miten asiat oikeasti olivat.
Seksiä käyttävät häikäilemättömästi kontrollin luomiseen. Tärkeintä tuntuu olevan hallitsemisen tunne.
- Anonyymi
Veikkaan ettet tiedä millainen on narsisti jos pidät jo pettämistä merkkinä narsismista
- Anonyymi
Itsellä kans silmät avautuneet veljestä, jolla paljon narsistisia piirteitä, joista ummistanut omat silmät, mut vähän niitä nyt availlut, ku muilta läheisiltä saanut samoja tuntemuksia? Paljon hyväksikäyttöä ja valkoisia valheita oman edun nimissä. Häikäilemätön ja julmakin ollut omassa tekemisessä.
Hyvin osaa peittää todellisuuden, että saanut muilta kuulla kehuja, kuinka hyvä ihminen on? Itse en ole niille puheille antanut samaa arvoa. Ajatellut vain mielessäni, että totuutta on joskus vaikea huomata, jos olet sitä liian lähellä sitä narsismia? Olet tavallaan ystävä, vaikka olet enemmän hyväksikäytetty vain (muuli)?- Anonyymi
Lisään vielä, että tämäkin yksi osasyy sille, että itsellä luottamusta ollut vaikea synnyttää muita kohtaan, kun lähellä on siitä yksi huono esimerkki. Elämä on vain peliä heille, välillä osaa olla toki läsnäkin tilanteissa, mutta onko se enemmän kans sitä peliä vain? Kun kokee sillä olevan hyötyä siinä tilanteessa itselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5511569Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla958769Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.94202Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka203921Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti43809Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73616- 893550
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133409Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343202Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452365