Hän ei koskaan viestitä ENSIN,mutta vastaa minulle kyllä.Minulle vain tuli tunne että hän ei välitä,,en enää viestittänyt ja suhteenrakennus jäi siihen..
Vai mistä on kyse,,joku kulttuuriero?
Miksi thainainen ei viestitä!
10
277
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa empä tiedä ei ole kokemusta suhteesta tai parisuhteesta thainaisen kanssa kaipa siinä niissäkin jotain kulttuurisia eroja on vähintäänkin
- Anonyymi
Niille mies on vain lompakko ja niitä niillä riittää
- Anonyymi
Niitä ei tartte kahesti käskeä
- Anonyymi
Ei varmasti muuten loppuu myrkky ruuat pöydästä
- Anonyymi
Olette väärässä,,tämä nainen on työteliäs ja asuu yksin hänellä on riittävästi rahaa.
- Anonyymi
Niin koska saa miehiltä rahaa😭🤣
- Anonyymi
Ok, sinulla tulisi olla enemmän kuin hänellä, onko? Tuossa kulttuurissa raha merkitsee paljon ja jos et pysty tarjoamaan jotakin parempaa kuin hänellä on jo, niin pelkät hienot tatuoinnit ei siihen riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, sinulla tulisi olla enemmän kuin hänellä, onko? Tuossa kulttuurissa raha merkitsee paljon ja jos et pysty tarjoamaan jotakin parempaa kuin hänellä on jo, niin pelkät hienot tatuoinnit ei siihen riitä.
Komppaan tätä. Seurustelin keski-ikäisen eronneen vietnamilaisen naisen kanssa. Voi varmaankin verrata thaimaalaiseen. Hän oli yrittäjä, jolla oli 3 kannattavaa ravintolaa ja vuokravälitystoimintaa. Minulla oli myös omat bisnekset, jotka tuotti paremmin säännöllistä kassavirtaa. Sitten tuli korona. Hänen ravintolabisnekset kärsi tietysti kovasti, mutta vuokraustoiminta jopa piristyi. Minun bisnekset loppui kuin seinään ja jäi vaan velat. No, hän jätti minut hyvin nopeasti.
- Anonyymi
Sillä on paljon asiakkaita.
- Anonyymi
Olet numero kaksi tai kolme tai....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178