Hän ei koskaan viestitä ENSIN,mutta vastaa minulle kyllä.Minulle vain tuli tunne että hän ei välitä,,en enää viestittänyt ja suhteenrakennus jäi siihen..
Vai mistä on kyse,,joku kulttuuriero?
Miksi thainainen ei viestitä!
10
264
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa empä tiedä ei ole kokemusta suhteesta tai parisuhteesta thainaisen kanssa kaipa siinä niissäkin jotain kulttuurisia eroja on vähintäänkin
- Anonyymi
Niille mies on vain lompakko ja niitä niillä riittää
- Anonyymi
Niitä ei tartte kahesti käskeä
- Anonyymi
Ei varmasti muuten loppuu myrkky ruuat pöydästä
- Anonyymi
Olette väärässä,,tämä nainen on työteliäs ja asuu yksin hänellä on riittävästi rahaa.
- Anonyymi
Niin koska saa miehiltä rahaa😭🤣
- Anonyymi
Ok, sinulla tulisi olla enemmän kuin hänellä, onko? Tuossa kulttuurissa raha merkitsee paljon ja jos et pysty tarjoamaan jotakin parempaa kuin hänellä on jo, niin pelkät hienot tatuoinnit ei siihen riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, sinulla tulisi olla enemmän kuin hänellä, onko? Tuossa kulttuurissa raha merkitsee paljon ja jos et pysty tarjoamaan jotakin parempaa kuin hänellä on jo, niin pelkät hienot tatuoinnit ei siihen riitä.
Komppaan tätä. Seurustelin keski-ikäisen eronneen vietnamilaisen naisen kanssa. Voi varmaankin verrata thaimaalaiseen. Hän oli yrittäjä, jolla oli 3 kannattavaa ravintolaa ja vuokravälitystoimintaa. Minulla oli myös omat bisnekset, jotka tuotti paremmin säännöllistä kassavirtaa. Sitten tuli korona. Hänen ravintolabisnekset kärsi tietysti kovasti, mutta vuokraustoiminta jopa piristyi. Minun bisnekset loppui kuin seinään ja jäi vaan velat. No, hän jätti minut hyvin nopeasti.
- Anonyymi
Sillä on paljon asiakkaita.
- Anonyymi
Olet numero kaksi tai kolme tai....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931