Hän ei koskaan viestitä ENSIN,mutta vastaa minulle kyllä.Minulle vain tuli tunne että hän ei välitä,,en enää viestittänyt ja suhteenrakennus jäi siihen..
Vai mistä on kyse,,joku kulttuuriero?
Miksi thainainen ei viestitä!
11
304
Vastaukset 11
- Anonyymi
Jaa empä tiedä ei ole kokemusta suhteesta tai parisuhteesta thainaisen kanssa kaipa siinä niissäkin jotain kulttuurisia eroja on vähintäänkin
- Anonyymi
Niille mies on vain lompakko ja niitä niillä riittää
- Anonyymi
Niitä ei tartte kahesti käskeä
- Anonyymi
Ei varmasti muuten loppuu myrkky ruuat pöydästä
- Anonyymi
Olette väärässä,,tämä nainen on työteliäs ja asuu yksin hänellä on riittävästi rahaa.
- Anonyymi
Niin koska saa miehiltä rahaa😭🤣
- Anonyymi
Ok, sinulla tulisi olla enemmän kuin hänellä, onko? Tuossa kulttuurissa raha merkitsee paljon ja jos et pysty tarjoamaan jotakin parempaa kuin hänellä on jo, niin pelkät hienot tatuoinnit ei siihen riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, sinulla tulisi olla enemmän kuin hänellä, onko? Tuossa kulttuurissa raha merkitsee paljon ja jos et pysty tarjoamaan jotakin parempaa kuin hänellä on jo, niin pelkät hienot tatuoinnit ei siihen riitä.
Komppaan tätä. Seurustelin keski-ikäisen eronneen vietnamilaisen naisen kanssa. Voi varmaankin verrata thaimaalaiseen. Hän oli yrittäjä, jolla oli 3 kannattavaa ravintolaa ja vuokravälitystoimintaa. Minulla oli myös omat bisnekset, jotka tuotti paremmin säännöllistä kassavirtaa. Sitten tuli korona. Hänen ravintolabisnekset kärsi tietysti kovasti, mutta vuokraustoiminta jopa piristyi. Minun bisnekset loppui kuin seinään ja jäi vaan velat. No, hän jätti minut hyvin nopeasti.
- Anonyymi
Sillä on paljon asiakkaita.
- Anonyymi
Olet numero kaksi tai kolme tai....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS772386Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15945Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52796Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke46731- 50714
- 47654
- 80616
- 50595
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35584Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29566