Olisiko nyt Halukasta Naista 18-58v Seinäjoella ?Komeahko Nelikymppinen sinkku mies Autoilee nyt Seinäjoella -m40v-
Halukasta Naista nyt Seinäjoella ?
20
543
Vastaukset
- Anonyymi
Minfosta loput
- Anonyymi
Ei kovin komea mahda olla, kun pitää pillua ruinata tällaisillakin sivuilla?...epätoivoista.
- Anonyymi
Romanitausta katsotaan eduksi!
- Anonyymi
Tule tänään Peräseinäjoen Nesteen pihaan klo 18 ja laula:"Harva meistä on rautaa!", jotta tunnistan sinut!
- Anonyymi
Olen 19v. Mitä jos paappa menisit vaikka museoon?
- Anonyymi
Kuumaa42 kirjoitti:
Kyllä saisi tyttönen melkoiset kyydit johon ei ihan teini pojat pysty😅Kokemus on valttia😘
Tumputa nyt vain jatkossakin vaari. Se on ohi sulta jo.
- Anonyymi00011
Ei sun pappa oo 42v
- Anonyymi
Kaikki halukkaat miehet, jos haluatte kiimaista naista, tulkaa kaikkinLidiliin tänään klo 19, annan kaikille, joiden asustus on pelkät uimahousut, näin siksi, että tunnistan teidät!
- Anonyymi
Tule Tokmanniin,tunnistat kun huudan 3xhurraa kun lopulta pääsen kassalle.
- Anonyymi
Kelpaako tämmöinen 79-vuotias leskirouva?
- Anonyymi00015
Tottakai kelpaa minulle 80vuotiaalle. Olen kova panomies.
- Anonyymi00010
Kelpaako 50v vielä.
- Anonyymi00013
Mieluiten romani
- Anonyymi00014
Lähes kaikki naiset ovat halukkaita, se on miehestä kiinni nämä hommat!
- Anonyymi00017
Kyseessä on joku ruma peräkammarin poika joka ei koskaan ole ollut naisen kanssa tekemisissä. Komeahkon nelikymppinen sinkkumiehen tuskin tarvitsee kirjoitella naisen tarpeessaan tällaisille palstoille.
- Anonyymi00018
Eikö autoilevalle miehelle ole kouiussa opetettu, kuinka niitä isoja kirjaimia käytetään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243