Telluuriossa kerrottiin juuri, että tohon liittyy riskejä. Usassakin on pari ihmistä kuollut kun happi on leimahtanu. Ja muutenkin sitä on annettu väärin hyvinvointiyhtiöissä.
Mä ite oon pelännyt tota happee, niin paljon, että en uskaltannu hommata ees kaasuhitsaus laitteita. Että tolla valokaarella täytyy rätistä ja ritistä. Eikä noita asetyleeni ja happipulloja saa ees tälläsellä omakotialueella säilyttää.
Käytättekö ylipainehappihoitoo
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ylipainehappihoitoa (painekammiossa) käytetään erikoissairaanhoidossa vain sitä tarvitseville. Sukeltajan tauti, parantumattomat haavat ym. Siihen sitä pitäisikin keskittyä, ei muuhun.
- SheenaAivan samaa mieltä olivat siellä. Ei oo hapen kanssa leikkimistä ammattitaidottomilla.
On se sitten terveydenhoitoo tai hitsaustekniikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564