Haluan naisen joka rakastaa minua ja minä häntä. Nainen joka PITÄÄ ITSESTÄÄN HUOLTA ELI EI OLE MASSIIVINEN LÄSKI!! Käy suihkussa kampaajalla lakkaa sormen ja varpaan kynnet ja rasvaa yms itseään rakastaa itseään toisin sanoen. Haluaa elää pääasiassa terveellisesti. Eli joskus mässäilyä mutta pääasiassa ei ja harrastaa liikuntaa. Haluaa olla minun kanssani valitsee minut ja haluaa viereeni. Ei tietysti 24/7 mutta tiedätte mitä tarkoitan on myös omia kavereita ja tekemistä. Haluaa tehdä kanssanikin asioita. Viihtyy kainalossa ja sohvallakin. Haluaa pitää yhteyttä hyvää huomenta yötä jne normaalia yhteyttä varsinkin jos on etäsuhde. Ei katoa päiviksi johonkin tai muutenkaan ole hiljaa. Pitää minusta ei työstäni ei rahoistani omaisuudesta tai maineesta vaan minusta ihmisenä olin sitten miljonääri tai perseaukinen tai jotain siltä väliltä ihan samalla tavalla kuin minä pidän hänestä hänenä hänestä päästä varpaisiin ja jos hänellä on omaisuutta se on hyvä juttu hänelle minua se ei kiinnosta eikä ole mikään valintakriteeri. Valkoinen nainen joka on tarpeeksi älykäs myös pärjätäkseen itse. En halua mitään bimboa kuten monen ikäiseni miehen unelma on bimbo nainen joka ottaa kokoajan suihin. Ei kiitos haluan tarpeeksi älykkäitä keskusteluja yms. Eikä ole mikään kiertopalkinto joka on nussinut joka sängyssä koko kylän kanssa vaan antaa ja saa seksiä rakkaudesta toista kohtaan. Käyttää alkoholia mahdollisimman vähän mielummin ei lainkaan. Tupakointi ehdoton ei. Puhuu ja pussaa ja on sinut vartalonsa kanssa. Haluaa harrastaa seksiä valot päällä ja ymmärtää että mies on visuaalinen. Antautuu hyväilylle. Uskollinen ja luotettava täysjärkinen nainen. Positiivinen ajatusmaailma. Tällaista ei näytä löytyvät vaikka mielestäni suurin osa kriteereistäni on ihan perus asioita. Kuten itsestä huolehtiminen ja se että haluaa olla toisen kanssa.
PS: nainen ei voi olla minua kovin paljon vanhempi en halua perustaa vanhainkotia.
Olen itsestään huolta pitävä pitkä mies joka haluaa olla naisen kanssa viriili keskusteleva jne. Työssä käyn ja omaisuuttakin on. Kuka tahansa ei kelpaa.
Ihan mahdoton näyttää olevan löytää sopivaa. Taitaa olla hyvät varattu.
Olen huomannut etten sovi naisten kanssa yhteen
35
533
Vastaukset
- Anonyymi
Taitavat olla varattuja, koska aika normaalilta tuo kuulostaa.
- Anonyymi
Mee itse salille niin joku nainen haluaa sua kanssa valot päällä, muuten ei käy. Pitää olla lihaksia ja pitää minua sylissä paljon, jos et osaa niin ei käy. Minä haluan noin viisi vuotta vanhemman miehen, eli lähemmäs nelkytä, joten jos et vastaa kriteerejä, niin ei käy. Jos ei osaa kokata gourmet-aterioita, ei käy. Jos ei anna tunnin hierontaa päivittäin, ei käy. Jos ei osta tavaroita, joita tarvitsen, ei käy. Jos ei katso minun kanssa jotain hömppäsarjaa pari tuntia päivittäin, ei käy. Jos ei osaa puhua tunteista, ei käy.
- Anonyymi
Hyvä jumala miten tyhmää tekstiä.
- Anonyymi
Ei tässä ollut mitään typerää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ollut mitään typerää
Siis todella naivia. Ehkä ihan nuorilta tuollaista voi ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis todella naivia. Ehkä ihan nuorilta tuollaista voi ymmärtää.
Oikeastaan vaan nuo ulkonäköasiat, mutta jos mies itse liikunnallinen niin ehkä haluaa toisen liikunnallisen pelikaverin tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan vaan nuo ulkonäköasiat, mutta jos mies itse liikunnallinen niin ehkä haluaa toisen liikunnallisen pelikaverin tms
Kyllä, mutta tietystä sivistyksestä kertoo miten asiat ilmaistaan. Voin vain arvata jos joku nainen tunnistaisi miehen kirjoituksen ja näkisi siinä itseään, loukkaauntuisi todella verisesti ja ihan syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niissä ulkonäköasioissa oli naiivia terveisin 50 v mies joka on urheilullinen ja deittailee urheilullisia naisia?
- Anonyymi
Avaajalla taitaa olla paha luonnevika eli iso narsisti puskee pintaa liian läpinäkyvästi ja pelästyttää naiset, heidän onnekseen.
- Anonyymi
Sillä tavalla, taas narsissit kukkivat
- Anonyymi
Juu näin on. Tai sitten et vastaa kriteereitä ja sinun pitää purkaa paha olosi aloittajaan koska se on hänen vikansa että olet saamaton vätys.
- Anonyymi
Vielä kun lisäät tuohon sen että kemiat kohtaa, olet itse hänen makuunsa, arvomaailma on sama, luonteeltaan ja temperamentiltään on sopiva, lapsien lukumäärä tai lapsihaaveet tai niiden puute täsmää niin saat aivan varmasti olla yksin.
Itse en lakkaa kynsiäni enkä tiedä osuisinko ikähaarukkaasi mutta muuten aikalailla täytän kriteerisi. Itse olen joustavampi ja myötätuntoisempi, enkä odota mieheltä noin paljoa. Itse en haluaisi miestä joka ei ymmärrä elämänvaiheiden ja inhimillisten tekijöiden vaikutukseen minuun. Pienten lasten kanssa ei välttämättä onnistu itsestä huolen pitäminen ellei kumppani ole yhtä osallistuva. Pärjäävyyteen vaikuttaa elämässä eteentulevat asiat ja aina niihinkään ei voi vaikuttaa. Älykkyyttä on monentasoista ja monenlaista. Akateemisesti älykäs voi olla tunneälyltään alhaisella tasolla ja kouluttamaton voi olla huippulahjakas vaikkapa päättelyä vaativissa asioissa mutta ei ole akateemisesti lahjakas.
Katso syvemmälle ihmisyyteen ja huomaat etteivät asiat olekaan niin yksioikoisia.- Anonyymi
Eww
- Anonyymi
Asiat on aika yksioikoisia lopulta ja ihmiset on hyviä keksimään kiertoteitä ja tekemään niistä monimutkaisia. En halua pienen lapsen äitiä koska en halua elää pienen lapsen perhearkea. En ole kiinnostunut lapsista yhtään. Joko aikuiset lapset tai ei lapsia lainkaan. Älykkyydestäkin voi tehdä monimutkaisen jutun mutta kuten sanoin tarpeeksi älykäs että saamme aikaan hyviä keskusteluja mitä se sitten onkin. Lukekaa teksti ajatuksella älkää tehkö mitään omia variaatioita siitä koska näen nyt että täällä on paljon olettamuksia mitä tekstissä ei lue.
- Anonyymi
Elätkö jossain haavemaailmassa. Itsensä puunailu on tärkeää juuri niin kauan kuin kyllästyt muijaasi odottelemaan kun pitäisi lähteä johonkin.
Toivelista on niin pitkä että pitäisikö sinun kiinnostua missikiertueista. Siellä sitä itsensä huolehtimista riittää. - Anonyymi
No halulla et ketään saa rakastamaan itseäsi. Luettelossasi on vaan ulkoisia asioita. Ei mitään luonteeseen liittyvää esim. En ikinä olisi edes ajatella tuollaista ihmistä joka dissaa muita.
- Anonyymi
Läskit naiset ei voi käsittää että joku ei taputakkaan käsiä yhteen heidät nähdessään ja kehu heitä kehopositiivisiksi ja rohkeiksi vaan terveysriskeiksi ja läskipalloiksi jotka ovat epäluonnollisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskit naiset ei voi käsittää että joku ei taputakkaan käsiä yhteen heidät nähdessään ja kehu heitä kehopositiivisiksi ja rohkeiksi vaan terveysriskeiksi ja läskipalloiksi jotka ovat epäluonnollisia.
Vai niin. Itse olin todella laiha kun menin mieheni kanssa yhteen. Joka oli hieman ylipainoinen. Mieluummin olen ihmisen kanssa joka on kiltti ja hyvä sydäminen. Kuin narsisti. Joka jättää jos ihmisen keho muuttuu. Paino vaihtelee elämän aikana. Tulee sairauksia ja raskauksia. Naisen hormonaalinen toiminta vaikuttaa. Mutta luonne ei muutu miehellä eikä naisella. En voi ymmärtää miksi kukaan valitsee kumppanikseen ilkeän narsistin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi olet vielä lapsellinen ja typeräkin. Ei ihme ettei naiset kiinnostu.
- Anonyymi
Yleensä ulkokuorestaan huolta pitävä nainen haluaa samanmoisen, eli täytätkö tuon vaatimuksen. Jos rehellidiä ollaan, niin harva suomimies täyttää. Pidätkö itsestäsi huolta, et ole massiivinen läski? Käyt suihkussa, olet siisti, tuoksut hyvältä? Käyt parturissa, pidät naamakarvat ojennuksessa (tai kokonaan poissa). Kätesi ovat puhtaat, hoidetut ja siistit ja iho muutenkin kunnossa? Nämä ovat ihan perusjuttuja, jotka ikävä kyllä ovat monella Suomessa hukassa.
- Anonyymi
Osannet lukea mitä tekstissä lukee minusta? OLEN ITSESTÄNI HUOLTA PITÄVÄ JNE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osannet lukea mitä tekstissä lukee minusta? OLEN ITSESTÄNI HUOLTA PITÄVÄ JNE
Valitettavasti tuo "itsestään huolta pitävä" ei oikein kerro mitään, kun miesten kohdalla se saattaa esim. tarkoittaa, että peseytyminen rajoittuu saunaan kerran viikossa lauantaisin ja silloin saatetaan myös vaihtaa (tai ehkä kääntää ympäri) kalsarit.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti tuo "itsestään huolta pitävä" ei oikein kerro mitään, kun miesten kohdalla se saattaa esim. tarkoittaa, että peseytyminen rajoittuu saunaan kerran viikossa lauantaisin ja silloin saatetaan myös vaihtaa (tai ehkä kääntää ympäri) kalsarit.
-sivustaJuuripa noin. Tuo ei miehillä paljon kerro, varsinkaan kun aloittaja ei edes vastannut suoriin kysymyksiin. Hyvin monella miehellä tuo "itsestä huolen pitäminen" on varsin rajoittunutta puuhaa. On hyvin harvinaista, ainakin Suomessa, löytää mies, joka esimerkiksi pitää kätensä siisteinä ja hoidettuina tai löytää edes mies, joka lähes aina tuoksuu hyvältä (joka minusta on ihan minimitasoa oleva "vaatimus"). Parturissakaan ei valtaosa osa käy riittävän usein ja sittenkin hiukset leikataan "käytännöllisesti" hiton lyhyiksi jne. Suomalaiselle miehelle "itsestään huolta pitävä" ja "siisti" yleensä tarkoittaa juurikinnkäy kerran kaksi viikossa saunassa ja vaihtaa vaatteet silloin puhtaisiin jne. Se ei likipitäenkään täytä edes omia minimivaatimuksiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaKerran viikossa on kyllä liian vähän mutta toisealta taas joka päivä ja kokoajan suihkussa käyminen joka pieraisun jälkeen on pakkomielteinen sairaus ei hygienian ylläpitämistä. Riippuen tietysti mitä tekee työkseen. Oletetaan nyt ettei ole hiilikaivoksella että olisi paskassa kokoajan. Ylihygieenisyys ja sen pakkomielle on vastenmielistä yhtä vastenmielistä kuin se ettei peseydy. Eli ei missään nimessä naista joka olettaa että kotona on sairaalahygienian taso jatkuvasti. Jätetään se muille samaa sairautta sairastaville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran viikossa on kyllä liian vähän mutta toisealta taas joka päivä ja kokoajan suihkussa käyminen joka pieraisun jälkeen on pakkomielteinen sairaus ei hygienian ylläpitämistä. Riippuen tietysti mitä tekee työkseen. Oletetaan nyt ettei ole hiilikaivoksella että olisi paskassa kokoajan. Ylihygieenisyys ja sen pakkomielle on vastenmielistä yhtä vastenmielistä kuin se ettei peseydy. Eli ei missään nimessä naista joka olettaa että kotona on sairaalahygienian taso jatkuvasti. Jätetään se muille samaa sairautta sairastaville.
Jos harrastaa vähänkään liikuntaa, niin kerran päivässä suihkussa käyminen ei ole lainkaan liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran viikossa on kyllä liian vähän mutta toisealta taas joka päivä ja kokoajan suihkussa käyminen joka pieraisun jälkeen on pakkomielteinen sairaus ei hygienian ylläpitämistä. Riippuen tietysti mitä tekee työkseen. Oletetaan nyt ettei ole hiilikaivoksella että olisi paskassa kokoajan. Ylihygieenisyys ja sen pakkomielle on vastenmielistä yhtä vastenmielistä kuin se ettei peseydy. Eli ei missään nimessä naista joka olettaa että kotona on sairaalahygienian taso jatkuvasti. Jätetään se muille samaa sairautta sairastaville.
Eli toisin sanoet sinä et oikeasti ole itsestään ja myös ulkoisesta olemuksestaan huolta pitävä mies. Sellainen mies ei selittäisi, että kerran päivässä suihkussa käyminen on "ylihygieenistä", vaan hän jo hikoaakin joka päivä sen verran, että taatusti käy itse, omasta aloitteestaan pesemässä sen hien pois, ilman nurisemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinulle varmasti sopii hieman vähemmän itsestään huolta pitävä nainen. Tuollainen varpaankyntensäkin lakkaava nainen on oletusarvoisesti sen tason itsensä puunaaja, että kuluttaa tunteja päivässä itsensä hoitamiseen. Ei sellaiselle naiselle sovi mies, joka ei pidä itsestään huolta edes muutamaa minuuttia päivässä.
Joskus tuntuu, että osalta teistä miehistä puuttuu hajuaisti tyystin. Jo pelkästään miehistä normi päivittäisissä askareissa irtoava hiki haisee todella voimakkaalle, ja siihen jos yhdistää jonkun alusvaatteissa muhivan pissan, kakan, jalkahien yms. haiskahduksen niin kombinaatio vie kyllä naisilta jalat alta ihan vääristä syistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sinulle varmasti sopii hieman vähemmän itsestään huolta pitävä nainen. Tuollainen varpaankyntensäkin lakkaava nainen on oletusarvoisesti sen tason itsensä puunaaja, että kuluttaa tunteja päivässä itsensä hoitamiseen. Ei sellaiselle naiselle sovi mies, joka ei pidä itsestään huolta edes muutamaa minuuttia päivässä.
Joskus tuntuu, että osalta teistä miehistä puuttuu hajuaisti tyystin. Jo pelkästään miehistä normi päivittäisissä askareissa irtoava hiki haisee todella voimakkaalle, ja siihen jos yhdistää jonkun alusvaatteissa muhivan pissan, kakan, jalkahien yms. haiskahduksen niin kombinaatio vie kyllä naisilta jalat alta ihan vääristä syistä.Tuo on ihan totta. Jostain syystä monilla miehillä on tuollainen ajatus, että naista pitäisi kiinnostaa jopa varpaankynsien lakkaaminen (joka on turhista turhin puuha), mutta miehen itsensä ei tarvitse muka edes käydä suihkussa ja vaihtaa hikisiä ja likaisia vaatteitaan riittävän usein.
Oma mieheni ihmetteli seurustelumme alkuaikoina sitä, että kehun niin usein hänen tuoksuvan hyvältä. Muutettuamme Suomeen (hän siis ei ole suomalainen) hän on kertonut tajunneensa mitä tarkoitin, kun sanoin tuota hänelle. Enkä muuten nyt puhu ylenmääräisestä hajusteiden käyttämisestä, jolla peitettäisiin paskanhajua. Mieheni ei juuri käytä ylimääräisiä hajusteita, mutta hän on puhdas, ei haise hieltä ja muilta eritteiltä.
- Anonyymi
Sama kokemus. Löysin arvojeni mukaisen miehen, joka piti hyvää huolta itsestään. Mentiin naimisiin ja nyt on lihonut 20 kiloa, kasvattanut risuparran, ei liiku, ei halua harrastaa mitään kanssani, ei keskustele juuri mistään, harvoin peseytyy, ei halua seksiä, ei pese ees hampaitaan. Toimitin 3 kertaa lääkäriin ja koetin kaikkeni tukea ja arvostaa ja odotin pari vuotta muutosta. Nyt lopulta eroan.. kuulemma mulle ei mikään riitä. Olen mieluummin yksin ja pidän itsestäni huolta henkisesti ja fyysisesti. Täytän sun kriteerit, luulisin.
- Anonyymi
Joo tämä kokemus nyt puhuu vahvasti varsinkin kun täällä teillä parilla on kokemus että kyllä 3,5 miljardia miehistä on nyt juuri tällaisia että esittää ensin adonista ja sitten lässähtää niinkuin uuno turhapuro. Veikkaan että kyseessä on sairaus että on aika ala arvoista valittaa ja täällä jonkun sairaudesta ja väittää että se kertoo nyt esim. aloittajasta. En ota kantaa liittoonne muuten koska se ei minulle kuulu mutta avioliitossa sanotaan myötä ja vastoinkäymisissä.
Kyllä se on monesti niin että parisuhteessa se nainen lässähtää ja siitä tulee haluton läski sen jälkeen miehet alkaa etsimään seuraa muualta ja sen naisen ei tarvitsisi tehdä muuta kuin jättää mässäilyt pois ja pitää huolta itsestään niin sitä seksiäkin taas olisi. Tällaisia naisia jotka eivät sitä suostu tekemään on treffipalvelut täynnä. He luulevat että siinä toisessa ihmisessä on se vika heillä on seksi loppunut kas kumma juttu kun he ovat lihonneet ja he ovat vakuuttaneet itselleen ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Heidän kaverinsa naispuoleiset on vakuuttaneet että ovat kauniita hengenvaarallisen ylipainoisina. Huono kaveri on muuten se joka on aina samaa mieltä ja tukee naista vaikka hän olisi väärässä. Sen takia tuolla lukee alussa isolla ettei jää epäselväksi että ei ole massiivinen läski koska muuten sen näyttää jäävän. Toinen vaihtoehto on vaihdevuodet joihin ei tietenkään haeta apua päätetään vaan yhtäkkiä että meillä ei enää harrasteta seksiä. Sitten ihmetellään että ei kai mies nyt käy huorissa tai vieraissa. Vähän sama kun lopettaisi ruuan valmistuksen kotona meillä ei syödä ja sitten ihmettelisi että ei kai Pekka käy ravintolassa tottakai käy kun sitä ei kotona saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämä kokemus nyt puhuu vahvasti varsinkin kun täällä teillä parilla on kokemus että kyllä 3,5 miljardia miehistä on nyt juuri tällaisia että esittää ensin adonista ja sitten lässähtää niinkuin uuno turhapuro. Veikkaan että kyseessä on sairaus että on aika ala arvoista valittaa ja täällä jonkun sairaudesta ja väittää että se kertoo nyt esim. aloittajasta. En ota kantaa liittoonne muuten koska se ei minulle kuulu mutta avioliitossa sanotaan myötä ja vastoinkäymisissä.
Kyllä se on monesti niin että parisuhteessa se nainen lässähtää ja siitä tulee haluton läski sen jälkeen miehet alkaa etsimään seuraa muualta ja sen naisen ei tarvitsisi tehdä muuta kuin jättää mässäilyt pois ja pitää huolta itsestään niin sitä seksiäkin taas olisi. Tällaisia naisia jotka eivät sitä suostu tekemään on treffipalvelut täynnä. He luulevat että siinä toisessa ihmisessä on se vika heillä on seksi loppunut kas kumma juttu kun he ovat lihonneet ja he ovat vakuuttaneet itselleen ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Heidän kaverinsa naispuoleiset on vakuuttaneet että ovat kauniita hengenvaarallisen ylipainoisina. Huono kaveri on muuten se joka on aina samaa mieltä ja tukee naista vaikka hän olisi väärässä. Sen takia tuolla lukee alussa isolla ettei jää epäselväksi että ei ole massiivinen läski koska muuten sen näyttää jäävän. Toinen vaihtoehto on vaihdevuodet joihin ei tietenkään haeta apua päätetään vaan yhtäkkiä että meillä ei enää harrasteta seksiä. Sitten ihmetellään että ei kai mies nyt käy huorissa tai vieraissa. Vähän sama kun lopettaisi ruuan valmistuksen kotona meillä ei syödä ja sitten ihmettelisi että ei kai Pekka käy ravintolassa tottakai käy kun sitä ei kotona saa."Kyllä se on monesti niin että parisuhteessa se nainen lässähtää ja siitä tulee haluton läski"
Tämä pitää paikkansa myös miesten kohdalla. Tämä on tullut nähtyä niin monta kertaa tuttavien parisuhteissa miten aiemmin hoikka ja aktiivinen mies muuttuu parisuhteessa läskiksi sohvaperunaksi, joka ei enää edes kykene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on monesti niin että parisuhteessa se nainen lässähtää ja siitä tulee haluton läski sen jälkeen miehet alkaa etsimään seuraa muualta ja sen naisen ei tarvitsisi tehdä muuta kuin jättää mässäilyt pois ja pitää huolta itsestään niin sitä seksiäkin taas olisi. Tällaisia naisia jotka eivät sitä suostu tekemään on treffipalvelut täynnä. He luulevat että siinä toisessa ihmisessä on se vika heillä on seksi loppunut kas kumma juttu kun he ovat lihonneet ja he ovat vakuuttaneet itselleen ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Heidän kaverinsa naispuoleiset on vakuuttaneet että ovat kauniita hengenvaarallisen ylipainoisina. Huono kaveri on muuten se joka on aina samaa mieltä ja tukee naista vaikka hän olisi väärässä. Sen takia tuolla lukee alussa isolla ettei jää epäselväksi että ei ole massiivinen läski koska muuten sen näyttää jäävän. Toinen vaihtoehto on vaihdevuodet joihin ei tietenkään haeta apua päätetään vaan yhtäkkiä että meillä ei enää harrasteta seksiä. Sitten ihmetellään että ei kai mies nyt käy huorissa tai vieraissa. Vähän sama kun lopettaisi ruuan valmistuksen kotona meillä ei syödä ja sitten ihmettelisi että ei kai Pekka käy ravintolassa tottakai käy kun sitä ei kotona saa.Vielä pitää mainita että nimenomaan pyysin käymään lääkärissä, koska kaikki vaihtoehdot poissuljetaan.. ja siellä todettiin kolmeen kertaan että on terve mies. Eli mun puolelta mä yritin ymmärtää kaikkeni ja kannustaa/auttaa. Mut hei.. olen kiittämätön nainen, jolle ei mikään riitä. Mieluummin olen yksin kuin masennun tällaisen miehen kyydissä. Mä en ole aikuiselle miehelle äiti.
- Anonyymi
Eikö ne usein ole niin kuin hyvät miehetkin ellei ole sattunu jäämään leskeksi vai mitä luulet joskus on ollu jopa aika jolloin nainen on osannut arvostaa miestä sellaisena kuin tämä on nykyään vaan ei tuntus mikään riittävän sen enempää naisille kuin miehillekään sarja deittaajat ne pahimpia on eivät tiedä edes mitä elämäänsä eivät halua yksi kymmenestä täsmää johonkin kriteeriin mitä etsivät vuos ehkä pari menee hyvin ja si erotaan kun toisessa jokin asia mätti
- Anonyymi
Nykyaika on perseestä. Itse lopetin seuran hakemisen kokonaan kun vuoden verran katselin naisten käytöstä. Aivan sairasta. Jotkut pullukat odottaa it miljonääriä tai jotain prinssiä mutta heidän oma panos on 0. Miehen pitäisi vielä maksaa kaikki tällaiselle loiseläjälle. Jos löytyy normaalin näköinen nainen on vittumainen luonne tai joku kuin piriä käyttäisi yli adhd vipperä joka täytyisi huumata että sen saisi hetkeksi paikalleen. Juoppo.Narsisti. Pitäkää tunkkinne!
- Anonyymi
Tuo, että käy suihkussa kampaajalla on kyllä aika vaatimus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235078Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo613001Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122890HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432811Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi151583Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271486Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091211- 681100
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei209953