Pätkäpaasto

Anonyymi-ap

Oletteko kuinka laihtuneet paastoamalla?

5

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lyhytkestoinen tulos

• Anonyymi

Mikään dietti ei toimi jos aina palaa takaisin entiseen, vatsalaukun pienennyskin venyy takaisin jos vaan ahtaa jatkuvasti mahansa täyteen. On tehtävä pysyvä elintapojen muutos.

• Anonyymi

Itsellä pätkäpaasto on jatkunut jo 20 vuotta.
      Tosin en ole fanaattinen paastoaja ja nytkin juon aamukahvia maidolla, seuraavaksi on siinä 11-12 korvilla maitokahvi ja leipä ja siinä 15 - 17 on varsinainen ruoka.
      Joskus syön jotain niinä 19 korvilla.
      Täydellistä paastoa tulee useinmiten se 13 tuntia joskus 15 tuntia ja jos ei lasketa tuota aamukahvissa käyttämääni maitoa niin paasto on silloin 3-4 tuntia pidempi.
      Laihduttamisen takia en pätkäpaastoile vaan olen sen verran aktiivinen ihminen etten kerkeä kuluttaa hyvää aktiivista aikaa syömiseen.
      Minun hyvänolonpaino on siinä 83-85 ja siinä se on pysynyt vuosikymmeniä.
      bmi on juuri ja juuri siinä lihavan puolella mutta jokaisella ihmisellä on se ihannepaino ja sitä ei mittareilla mitata.
      Niin ikää 60 ja pituus 176 ruumiinrakennetta voisi kuvata lihaksikkaaksi, en kuitenkaan bodaa enkä nostele puntteja.

• Anonyymi

Minulla pätkäpaasto toimi ja sopii minulle.

• Anonyymi

Olen nyt muutaman päivän ollut ns. paastolla. Ei hirveesti puntarissa näy. Olen kuitenkin ajatellut, et pidän tämän linjan täysin, ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä voisin syödä toisin, mitä nyt syön, mut totutellaan tähän. Viimeisen kerran syön joskus 16-17 ja seuraavaksi aamulla, miten nyt satun heräämään, mutta joskus 7-9 välillä. Ja aamukahvin kanssa en leivästä luovu. Ei juurikaan ole iltaisin/öisin nälkä. Toivotaan, että tämä toimii. Olen 160cm ja painoo on 92-93kg.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      21
      2654
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      108
      2583
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1384
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      126
      1293
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1281
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      304
      1260
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      26
      1018
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      1001
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      979
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      64
      920
    Aihe