Oletteko kuinka laihtuneet paastoamalla?
Pätkäpaasto
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhytkestoinen tulos
- Anonyymi
Mikään dietti ei toimi jos aina palaa takaisin entiseen, vatsalaukun pienennyskin venyy takaisin jos vaan ahtaa jatkuvasti mahansa täyteen. On tehtävä pysyvä elintapojen muutos.
- Anonyymi
Itsellä pätkäpaasto on jatkunut jo 20 vuotta.
Tosin en ole fanaattinen paastoaja ja nytkin juon aamukahvia maidolla, seuraavaksi on siinä 11-12 korvilla maitokahvi ja leipä ja siinä 15 - 17 on varsinainen ruoka.
Joskus syön jotain niinä 19 korvilla.
Täydellistä paastoa tulee useinmiten se 13 tuntia joskus 15 tuntia ja jos ei lasketa tuota aamukahvissa käyttämääni maitoa niin paasto on silloin 3-4 tuntia pidempi.
Laihduttamisen takia en pätkäpaastoile vaan olen sen verran aktiivinen ihminen etten kerkeä kuluttaa hyvää aktiivista aikaa syömiseen.
Minun hyvänolonpaino on siinä 83-85 ja siinä se on pysynyt vuosikymmeniä.
bmi on juuri ja juuri siinä lihavan puolella mutta jokaisella ihmisellä on se ihannepaino ja sitä ei mittareilla mitata.
Niin ikää 60 ja pituus 176 ruumiinrakennetta voisi kuvata lihaksikkaaksi, en kuitenkaan bodaa enkä nostele puntteja. - Anonyymi
Minulla pätkäpaasto toimi ja sopii minulle.
- Anonyymi
Olen nyt muutaman päivän ollut ns. paastolla. Ei hirveesti puntarissa näy. Olen kuitenkin ajatellut, et pidän tämän linjan täysin, ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä voisin syödä toisin, mitä nyt syön, mut totutellaan tähän. Viimeisen kerran syön joskus 16-17 ja seuraavaksi aamulla, miten nyt satun heräämään, mutta joskus 7-9 välillä. Ja aamukahvin kanssa en leivästä luovu. Ei juurikaan ole iltaisin/öisin nälkä. Toivotaan, että tämä toimii. Olen 160cm ja painoo on 92-93kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741