https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a70dfce0-6ff4-44db-b087-e299873ac19c?_gl=1*1lb25yz*_ga*MTQ0NTIyMzQ2NS4xNzUxODkzOTE3*_ga_3L539PMN3X*czE3NTY5Njg4MDAkbzIzJGcxJHQxNzU2OTY4ODEwJGo1MCRsMCRoMA..
vai mitä
tapahtui
eivät uskalla poliittisin syin vastustaa nyt?
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
eduskuntavaalit on liian lähellä
- Anonyymi
Pekka Mykkäsen matka sosiaalisen median saastakaivoon alkoi ylimääräisestä T-kirjaimesta. Pitkän työn tuloksesta syntyi kirja, joka avaa perussuomalaisten käymää some-sotaa.
Tuula Kärki
4.9.2025 7.30
Helsingin Sanomien toimittaja Pekka Mykkänen vietti viestipalvelu X:n – entisen Twitterin – syövereissä toista vuotta. Hän tutki sitä, miten suomalainen keskustelukulttuuri myrkyttyi: muuttui vittuiluksi ja maalittamiseksi, kun perussuomalaismieliset henkilöt hyökkäsivät muiden kimppuun ja nämä muut vastasivat.
Syntyi kirja Likainen somesota (Nemo 2025).
Kaikki alkoi, kun Mykkänen kirjoitti Hesariin yhden T-kirjaimen liikaa heinäkuussa 2023. Hänet oli lainattu ulkomaan toimituksesta politiikan toimitukseen päiväksi. Sille päivälle sattui tehtäväksi juttu siitä, että sosiaalisessa mediassa noin 15 vuotta aiemmin nimimerkillä riikka rasistisesti esiintynyt henkilö olisi valtiovarainministeri Riikka Purra (ps.).
https://www.ku.fi/artikkeli/5205626-nain-perussuomalaiset-lietsovat-somesotaa-toimittaja-pekka-mykkanen-uppoutui-loanheittoon-yli-vuodeksi
- Anonyymi
ei toiminut debiili demarien ja vasemmiston valtakaudella 😠😠😠
he toivat näitä lisää !!!!- Anonyymi
mrrrr
- Anonyymi
kannatusta pitää ajatella
- Anonyymi
koskas se tapahtuu suomen lakaiseminen tänne kuulumattomaista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586