Tämän kaltaisia muijija kannattaa sitten varoa ja kiertää kaukaa!!
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html
Miehet varokaas tätä
25
723
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä usko, että tavallisen talliaisen tarvitsee lainkaan jutun kaltaisia varoa. Eivätköhän nuo ihan itse kierrä kaukaa miehen, jolla ei ole halua tai kykyä kustantaa kaikkea. Ei kukaan anna toiselle luottokorttiaan käyttöön vahingossa.
- Anonyymi
Nuo on niitä naisia jolta saa kuka vaan kun annat ymmärtää että teet niin kuin hän haluaa ja sen jälkeen vaihtoon parisuhteessa tollasella tee mitään osaa varmaan edes muuta kun kiristää jos ei muulla ni seksillä tekeekö se naisesta huoraa kummempaa
- Anonyymi
Fiksu tyttö.
"Jenny Jakkila sanoo, ettei hän ole valmis luopumaan unelmistaan miehen takia. – Nyt kun olen ollut sinkku, olen ymmärtänyt, kuinka paljon mies vie energiaa."
"Minusta naisten pitäisi olla itsekkäitä. Miehet ovat aina itsekkäitä. Naiset on opetettu siihen, että niiden pitää antaa muille tyhjästäkin kupista."
"Miehet aina hyötyvät naisesta ja paljon herkemmin lähtevät, jos hyödyt katoavat tai he luulevat saaneensa jonkun ”paremman”."
Jne.
Kannattaa naiset lukaista tämä juttu.- Anonyymi
Kyllä tuossa ihan järkeviäkin ajatuksia on, vaikka en itse noin ääriajatteluun kykenekään, että toinen ihminen olisi olemassa vain pelkän hyötyni takia. Siitä olen kuitenkin ihan samaa mieltä, että naisten pitäisi oppia lisää tervettä itsekkyyttä. Miehet ovat tutkitustikin paljon herkempiä lähtemään suhteesta, kun tosiaan eivät enää hyödy siitä, jos kumppani esimerkiksi sairastuu tmv.
- Anonyymi
Kyllä, ajattelemisen aihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuossa ihan järkeviäkin ajatuksia on, vaikka en itse noin ääriajatteluun kykenekään, että toinen ihminen olisi olemassa vain pelkän hyötyni takia. Siitä olen kuitenkin ihan samaa mieltä, että naisten pitäisi oppia lisää tervettä itsekkyyttä. Miehet ovat tutkitustikin paljon herkempiä lähtemään suhteesta, kun tosiaan eivät enää hyödy siitä, jos kumppani esimerkiksi sairastuu tmv.
Missä tynnyrissä elät, tuollaisia naisia on paljon, ja tuohon kun lisätään että näille rahoittajamiehille ei edes seksi kuulu sopimukseen, valitsevat itse siihen mieleisen. Itsekkyyttä löytyy kyllä mutta ne rahoittajat näillä vaihtuukin usein.
- Anonyymi
Luin. Joo totta tossa on se mitä siinä sanotaan miehistä. Eli miehelle nainen on hyödyke ja jos naisesta ei ole miehelle hyötyä lähtee mies etsimään naista josta on hänelle hyötyä eli hoitaa kodin ja lapset ja lisäksi tietysti pitää olla kaunis.
Kun jotain noista hyödyistä häviää eli nainen ei enää oke valmis tai ei pysty tekemään kaikkea eli hoitamaan kodin, lapset ja käymään vielä töissä hankkimassa rahaa perheeseen tai lisäksi jos ei pidä itsestään (ulkonäöstään) huolta niin mies lähtee kun naisesta ei saa enää niitä hyötyjä.
Osuvasti sanottu koska kyllä juuri noinhan se on. Mies todellakin hakee kotiin siivoojaa ja lastenhoitajaa myös kaunista ja seksikästä sänkyhommiin sopivaa puolisoa. Tosin nuo hyödyt naisella ei auta välttämättä mitään siihen etteikö mies silti pettäisi naista vaikka kuinka monen naisen kanssa.
Ja nyt miehet ovat käärmeissään tälle naiselle kun hän ilmoittaa että joo miehestäkin pitää sit olla hyötyä naiselle myös. Kummallista kyllä tuo että miehet tuista suuttuvat kun nythän se sit on tasan molemmat hyötyy toisistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin. Joo totta tossa on se mitä siinä sanotaan miehistä. Eli miehelle nainen on hyödyke ja jos naisesta ei ole miehelle hyötyä lähtee mies etsimään naista josta on hänelle hyötyä eli hoitaa kodin ja lapset ja lisäksi tietysti pitää olla kaunis.
Kun jotain noista hyödyistä häviää eli nainen ei enää oke valmis tai ei pysty tekemään kaikkea eli hoitamaan kodin, lapset ja käymään vielä töissä hankkimassa rahaa perheeseen tai lisäksi jos ei pidä itsestään (ulkonäöstään) huolta niin mies lähtee kun naisesta ei saa enää niitä hyötyjä.
Osuvasti sanottu koska kyllä juuri noinhan se on. Mies todellakin hakee kotiin siivoojaa ja lastenhoitajaa myös kaunista ja seksikästä sänkyhommiin sopivaa puolisoa. Tosin nuo hyödyt naisella ei auta välttämättä mitään siihen etteikö mies silti pettäisi naista vaikka kuinka monen naisen kanssa.
Ja nyt miehet ovat käärmeissään tälle naiselle kun hän ilmoittaa että joo miehestäkin pitää sit olla hyötyä naiselle myös. Kummallista kyllä tuo että miehet tuista suuttuvat kun nythän se sit on tasan molemmat hyötyy toisistaan.Mistähän se johtuu, että olet kohdannut pelkästään tuollaisia miehiä?
- Anonyymi
Kuvauksen perusteella hän on prostituoitu. Eli kyllä hän työtä tekee vaikka väittää, että ei tee.
Ja hänen kannattaisi ajatella tulevaisuutta. Sellaiset miehet, jotka nyt ovat hänen asiakkaitaan, eivät ole hänestä enää kiinnostuneita sitten kun hän vanhenee ja ulkonäkö alkaa rupsahtaa. Silloin viimeistään hänen täytyy alkaa tehdä kunnon töitä ellei aio elää sossurahalla.- Anonyymi
Hän kertoo, ettei ole näiden miesten kanssa intiimissä suhteessa ja samoin hän kertoo laittavansa säästöön sen verran rahaa, ettei ole miehistä riippuvainen. Artikkelin voi myös lukea ennen kommentointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kertoo, ettei ole näiden miesten kanssa intiimissä suhteessa ja samoin hän kertoo laittavansa säästöön sen verran rahaa, ettei ole miehistä riippuvainen. Artikkelin voi myös lukea ennen kommentointia.
Valhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhe.
Itselläni ei ole mitään syytä olettaa hänen valehtelevan. Sen verran monta kertaa olen itsekin tömännyt miehiin, jotka olisivat olleet valmiita tarjoamaan hyvin kalliitakin asioita, täysin ilman mitään intiimiä kansakäymistä tai edes mitään mahdollisuutta siihen.
- Anonyymi
Kukaan ei maksa vuokria ja anna luottokorttejaan, maksa matkoja ja vaatteita jos pillua ei irtoa vastineeksi - ja paljon.
Aivan turhaa väittää, ettei touhuun kuulu seksiä.
Kyse on luksushuoraamisesta.- Anonyymi
Mitä enemmän maailmasta löytyy hölmöjä, mutta silti hyvätuloisia/varakkaita miehiä, sitä useammalle tuon jutun kaltaiselle opprtunistinaiselle löytyy ilmainen toimeentulo (kun joku hölmä mies sen maksaa).
Olen aina ihmetellyt: Miten nuo hölmöt miehet tienaavat rahansa?
Jos on noin hölmö, niin todennäköisesti ei ole mitään sellaista erityisosaamista, josta jonkin yrityksen kannattaisi maksaa. - Anonyymi
Todennäköisesti hyvätuloinen mies jätti, typy jäi tyhjän päälle ja ajautui maailman vanhimman ammatin harjoittajaksi.
Rahaa alkoi tulla yli elämisen ja piti keksiä sukulaisille tarina miten itsensä elättää. Huoraaminen ei kuulostanut hyvältä, joten piti keksiä siistimpi tarina.
- Anonyymi
Rahat loppuu niin loppuu rakkauskin.
- Anonyymi
Juuri tuostahan moni nuori mies nykyään juuri haaveilee, naisesta joka ei tee yhtään mitään.
- Anonyymi
Millä tavalla ne nuoret miehet tuollaisesta haaveilee? luulisi olevan tosi helppoa löytää niitä naisia.... jotka ei tee yhtään mitään ja joilla ei tee yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla ne nuoret miehet tuollaisesta haaveilee? luulisi olevan tosi helppoa löytää niitä naisia.... jotka ei tee yhtään mitään ja joilla ei tee yhtään mitään.
Tuollahan noita on netti pullollaan, miehiä jotka haluavat ettei nainen tee mitään hyödyllistä. Kovasti valittavat, että naiset pirut ovat pilalla, kun ne kouluttautuvat ja kehtaavat sitten vielä tehdä töitäkin.
- Anonyymi
Vois laittaa akan kiertoon ja tilata kunnon iso tissisen vosun virosta
- Anonyymi
Provider-suhteen ytimessä muhivat perinteiset sukupuoliroolit. Ajatteluun kuuluu, että miehen pitää tuoda suhteeseen ruoka, turva ja suoja. Naiset tekevät enemmän esimerkiksi kotitöitä.
Jakkila menee vielä pidemmälle. Hän sanoo, ettei suostu suhteessa edes kotitöihin.
– Olen täysin hyödytön ja siitä ylpeä. - Anonyymi
ksi Jakkilan unelmista oli käydä 50 eri maassa. Kun tavoite oli miltei täynnä, hän kertoi eräälle miehelle treffeillä, että haluaisi matkustaa Vatikaaniin. Se oli laskelmoitu heitto.
– Tiesin, että hän on Roomasta ja mietin, että hänelle kannattaa kertoa unelmasta, koska miehet haluavat toteuttaa unelmia.
Jakkilan mukaan mies maksoi hänelle lentoliput ja majoituksen. Neljän päivän aikana he tapasivat kahdesti illallisella.
Deittailusovelluksessa hän kertoo katsovansa ensimmäisenä miehen työpaikkaa.
– Pitää olla yrittäjä tai tech founder, niillä on lähtökohtaisesti, mistä antaa.
– Tärkein on deittikutsu. Sen täytyy tulla 24 tunnin sisällä ja olla kunnon illallinen ja miehen pitää myös lähettää kyyti sinne.
Vuoden aikana Jakkila kertoo deittailleensa kahta miestä, jotka ottivat taloudellisen vastuun hänen elämisestään. He maksoivat vuokran, isompia ostoksia ja lahjaksi merkkilaukun.
Haastatteluhetkellä Jakkilalla on käytössään yhden miehen luottokortti. Miestä hän ei kertomansa mukaan ollut nähnyt kahteen kuukauteen.
– En ole enää deitannut häntä, enkä tiedä, milloin se katkeaa.
– Kun olen lähtenyt maasta, on yleensä loppunut ne jutut ja sitten en enää ole käyttänyt herran korttia. - Anonyymi
Jakkilan mielestä moni parikymppinen nainen elää vielä Disneyn prinsessasatujen romanttinen rakkaus -kuplassa.
– Vielä on se ajatus, että et voisi rakastaa oikeasti, jos siihen liittyy raha. Minusta se on toisinpäin. Vasta sitten voit kunnioittaa ja ihailla, kun on rahaa.
Jakkila sanoo suoraan, ettei hän usko ehdottomaan romanttiseen rakkauteen ainakaan heterosuhteissa.
– Miehet aina hyötyvät naisesta ja paljon herkemmin lähtevät, jos hyödyt katoavat tai he luulevat saaneensa jonkun ”paremman”.
Mitä ajattelet siitä, ettei kaikilla ole samankaltaisia mahdollisuuksia rikastua?
– Työttömyys, köyhyys, niistä pitää nousta ylös. Kun itse olin masentunut, ajattelin, että täältä pitää nousta. Uhriutuminen on minusta aivan liian yleistä ja yleisesti hyväksyttyä diagnosoida itsensä johonkin ja olla vaan, että enhän minä voi tehdä tätä.
Jakkilan mielestä ei ole järkevää tuhlata energiaa hauskoihin tai komeisiin miehiin, jos näiden lompakko ei ole kunnossa. - Anonyymi
Miten toi eroaa huorana olemisesta? Femakkojen uudempia nimityksiä niinkuin burläski/strippari.
- Anonyymi
parempi itsetunto, on ylpeä siitä mitä on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1616053Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa574625Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444390Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644239Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682632En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582099Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331622odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1261459- 481391
- 341298