https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011475436.html
kaksinaismoralismi Sofia?
puhukaa nyt kun taas aloititte somesodan
Mitä vihreät tykkää ilmoituksesta? onko rasismia?
11
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ja itäkeskuksessa eilen poliisit otti veitsimiehen kiinni-oliko taas maahanmuuttajatausta?
- Anonyymi
unelmavävyjä?
- Anonyymi
Onneksi suomalaiset eivät tee rikoksia .
- Anonyymi
Jaa , mut kyllä kaksi kertaa on ryöstetty ja asialla olivat kantasuomalaiset nuoret miehet . Kiinni jäivät ja tuomittiin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa , mut kyllä kaksi kertaa on ryöstetty ja asialla olivat kantasuomalaiset nuoret miehet . Kiinni jäivät ja tuomittiin .
ovat jo Irakissa? kantasuomalainen tarvii todistamista nykyään
merkkivaate
- Anonyymi
“Ennakkoluuloiset maalaisjuntit vastustaa”
Vuodesta 1971 Suomessa asunut Maher pitää moskeijaan kohdistuvia valituksia ennakkoluuloisina.
– Mä en ymmärrä, kuinka jotkut katsovat meitä kuin tulisimme jostain auringosta. Tämä on meidän maa, me toimimme lain mukaan, Maher sanoo Ilta-Sanomille ja lisää:
– Mä en ymmärrä näitä ihmisiä, ennakkoluuloisia ihmisiä, maalaisjuntteja ihmisiä, kusipäisiä ihmisiä. Tämä ei ole oikein, tämä on väärin.
Maheria suututtaa myös Helsingin kaupungin rakennuslakimiehen kanta.
– Mä teen kantelun häntä vastaan. Sitten teen jutun käräjäoikeuteen. Sitten mennään hoviin. Sitten korkeimpaan oikeuteen. Sitten Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen, Maher huutaa ja jatkaa:
– Se on skandaali Suomen valtiolle! Sitten mä menen Turkkiin. Recep Tayyip Erdogan on mun henkilökohtainen tuttu.
“Suojelupoliisi kiusaa meitä” - Anonyymi
Milan Jaff sanoo palaavansa Suomeen. Tai ainakin täyttää maan lapsillaan. Kyllä se onnistuu, kun vihervasemmisto avosylin tarjoaa turvaa hädänalaiselle.
- Anonyymi
antti kaikkosen tarkoittama Pummi?
- Anonyymi
gggggggggggggggggggggfd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275364
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333593Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533502Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263397Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232990Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322717Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint212409Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412112