https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/f11aba4a-a361-4b58-8e29-1366dd33b3c6
Kirjaviisas, terävä kynä, erottuu poliittisesta eliitistä.
Näillä premisseillä on vetovoimaa perussuomalaisessa liikkeessä. Sen jo lähihistoriakin osoittaa.
Puoluepoliittiseen historiankirjoitukseen jää merkintänä kesäkuu 2017, jolloin Jussi Halla-aho ja halla-aholaiset veivät kaikki keskeiset paikan soinilaisilta. Tapahtui harvoin nähty vallankumous puolueen sisällä.
Kulmikas ja teräväsanainen Halla-aho oli mestari perussuomalaiselle kentälle. Jälki oli sen mukaista. Väsyneet soinilaiset siirrettiin sivuun. Puolue hajosi, mutta nousi Halla-ahon johtamana nopeasti jaloilleen.
Kauppalehti pohtii PS Keskisarjaa
4
126
Vastaukset
- Anonyymi
wwww
- Anonyymi
lklo
- Anonyymi
“Ennakkoluuloiset maalaisjuntit vastustaa”
Vuodesta 1971 Suomessa asunut Maher pitää moskeijaan kohdistuvia valituksia ennakkoluuloisina.
– Mä en ymmärrä, kuinka jotkut katsovat meitä kuin tulisimme jostain auringosta. Tämä on meidän maa, me toimimme lain mukaan, Maher sanoo Ilta-Sanomille ja lisää:
– Mä en ymmärrä näitä ihmisiä, ennakkoluuloisia ihmisiä, maalaisjuntteja ihmisiä, kusipäisiä ihmisiä. Tämä ei ole oikein, tämä on väärin.
Maheria suututtaa myös Helsingin kaupungin rakennuslakimiehen kanta.
– Mä teen kantelun häntä vastaan. Sitten teen jutun käräjäoikeuteen. Sitten mennään hoviin. Sitten korkeimpaan oikeuteen. Sitten Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen, Maher huutaa ja jatkaa:
– Se on skandaali Suomen valtiolle! Sitten mä menen Turkkiin. Recep Tayyip Erdogan on mun henkilökohtainen tuttu.
“Suojelupoliisi kiusaa meitä”
Imaami Maher voisi haastaa Keskisarjan väittelyyn?
https://www.suomenuutiset.fi/helsinkilaismoskeijan-johtaja-uskoo-muslimivaeston-rajahdysmaiseen-kasvuun-ja-kantavaeston-romahdukseen-suomessa-taalla-vaan-mies-miehen-kanssa-nainen-naisen-kanssa/- Anonyymi
ihanaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696127Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu504426Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682662En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1311544- 481463
- 341318