https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oletko-nahnyt-tata-miesta-epaillaan-torkeasta-ryostosta-helsingissa/9216862
Poliisi pyytää: Jos olet nähnyt tai tiedät jotakin tästä miehestä. niin ilmoita siitä poliisille.
Poliisi pyytää havaintoja tästä miehestä.
20
227
Vastaukset
- Anonyymi
Tapettavaa paskaa aivan liikaa vapaana tallustelemassa.
- Anonyymi
" erikois asiantuntija "
- Anonyymi
Katseesta näkee jo heikkolaatuisuuden.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
keskisarja oli oikeassa, taas kerran.
- Anonyymi
Kympin oppilas koulussa, nyt puhutaan kivasti!
- Anonyymi
Suomeen tullut korkeasti koulutettu.
- Anonyymi
Aikoinaan SDP olisi estänyt kuvan julkaisun.
Ja estää taas kunhan pääsee hallitukseen.- Anonyymi
Totta 🤔
- Anonyymi
Suomessa ei tuon näköinen voi pitkään piilotella , paitsi pimeässä hiilikellarissa 🤣
miksi ei muuten ole kansainvälistä etsintäkuulutusta sormenjälkiä myöden 🤔 - Anonyymi
Kaikille näillä on tyhjä ja tyhmä katse, ÄO noin 45.
- Anonyymi
siis koko näiden suvulla yhteensä 45,, tuolla tuskin paljoa nollaa enempi..
- Anonyymi
Poliisi syyllistyi rasismiin kun julkaisi kuvan kunniakansalaisesta, ihmisarvoa on loukattu.
- Anonyymi
Kkk
- Anonyymi
https://pt-media.org/2025/09/05/helsingin-poliisi-pyytaa-vihjeita-ryostajasta/
Aika myöhään kyselevät havaintoja 30.7. tapahtuneeseen ryöstöön?! Olisiko ryöstetty tehnyt kantelun asiansa hautaamisesta (poliisin rasismileimautumisen pelossa). Nyt joutuvat käskettynä selvittämään ryöstöä. Eli siis tekemään työtänsä pullan syönnin ja nettisurfailun sijasta.
Yllättäen etsitty näyttää ns. Rikkauden tuojalta… - Anonyymi
Kaikki somalit ovat samannäköisiä niiden sisäsiittoisuuden takia.
- Anonyymi
Maahanmuuton ihanuutta.
- Anonyymi
ihana
vihreiden uusia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586