Minua neuvottiin lähtemään ulkoilmaan ja katsomaan livemaailmaa puhelimen sijasta. Kokeilin.
Menin ulos ja taivaalla oli sateenkaari. Siis priden värit! Pelkäsin että sateenkaari hyökkää kimppuuni ja pakenin sisälle lähimpään kauppaan. Siellä näin miehen jolla oli laastari käsivarressaan.. Kysyin häneltä syytä. Hän kertoi saaneensa koronarokotuksen. Minun oli taas pakko paeta. Kotimatkalla näin naisen jolla oli sifonkihuivi
päässä. Tajusin joutuneeni islamistien hyökkäyksen kohteeksi. Pistin juoksuksi. Kiihdytin vauhtia kun näin miehen koka hymyili ja jolla on punainen teepaita. Punainen on tyttöjen väri! Mies varmaan halusi kanssani homoseksiä.
Palasin kotiin,ja päätin etten enää asti ovesta ulos. Puhelimessa oli onneksi paljon muiden ätmien juttuja. Luin niitä ja sain mielenrauhani takaisin.
Ahdistuin niin!
12
261
Vastaukset
- Anonyymi
Patsastelu on saanut otteen sinusta. Patsastelusi tuntuu luissasi ja ytimissäsi asti.
Mikä sitten on patsastelua?
-besserwisseröinti
-oman mielipiteen nostaminen ylitse muiden (faktoilla ei niin väliä)
-minä, minä asenne
-valokeilassa sekä keskiössä oleminen
-hyvesignalointi (esim. sukupuolia on satoja, ellei jopa tuhansia)
-ilmaston ja tasa-arvon kannalla oleminen silloin kun siitä on hyötyä itselle- Anonyymi
Patsastelu = olla liikkumatta, pönöttää, rötväillä, olla jouten, toimittaa tyhjää, olla siis lähinnä patsaana katseltavana.
T. Minä minä besserwisser 🤓
Ps. Valokeilaa paheksuvat ne, jotka eivät sinne itse uskalla nöyriksi piestyinä kavuta katseltaviksi, ja ärsyttäähän se✌🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Patsastelu = olla liikkumatta, pönöttää, rötväillä, olla jouten, toimittaa tyhjää, olla siis lähinnä patsaana katseltavana.
Ps. Valokeilaa paheksuvat ne, jotka eivät sinne itse uskalla nöyriksi piestyinä kavuta katseltaviksi, ja ärsyttäähän se✌🏻Valokeilassa oleminen on myös patsastelua. Sinulla on patsastelun jalo taito veressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valokeilassa oleminen on myös patsastelua. Sinulla on patsastelun jalo taito veressä.
Sinä et pääse ikinä valokeilaan. Et pääse vaikka kuinka yrität. Ja sinähän yrität. Olet kaikille näkymätön, kukaan ei vilkaise sinuun päinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Valokeilaa paheksuvat ne, jotka eivät sinne itse uskalla nöyriksi piestyinä kavuta katseltaviksi, ja ärsyttäähän se✌🏻Nimenomaan. Tämä ätmi joka koko ajan puhuu patsastelusta, haluaisi niin kovasti itse päästä valokeilaan. Häneltä puuttuu karismaa, hän
on harmaa hiirulainen jota ei huomata. Harmittaahan se kun ympärillä on hauskoja kiinnostavia ihmisiä jotka saavat huomiota.. Hän kadehti näitä ihmisiä. Koska hän ei toteuttaa suurta unelmaansa patsastelusta, hän päättää haukkua itseään parempia ihmisiä ja syyttää heitä patsasttelusta. Eli lähes kaikkia koska lähes kaikki ovat häntä parempia.
- Anonyymi
Kohta saatte pitää sifonkihuivia ihan antaumuksella kun ette synnytä lisää suomalaisia ja islamistit kaappaavat vallan tässä maassa. Sitten on turha enää ulista ja huutaa armeijaa apuun kun kaduilla tapahtuu. Ei se valkoihoinen, lihaa syövä ja autolla ajava heteromies ole enää valmis kuolemaan puolestanne, koska itse olette tuholaisina olleet tuhoamassa maatanne.
- Anonyymi
Kukaan ei ole pyytänyt sinulta yhtään mitään palveluksia tai uhrauksia, ei varsinkaan kuolemaan kenenkään puolesta. Ainoa mitä naiset sinunlaiseltasi pyytävät on että pysyt kaukana meistä.
- Anonyymi
Et taida tietää mikä on sifonkihuivi. Olet ehkä 15-vuotias.
- Anonyymi
Kaupungilla kun seuraa patsastelijoiden kulkueita, niin saa parhaimmat naurut:D Siellä samassa kulkueessa heiluvat Palestiina sekä Pridelippu. Voi kun kulkuetta johtaa jossain vaiheessa tumma ja tulinen bin ladenin näköinen mies, niin sen saa tuntea Pridelippua heiluttava akka tuntea nahoissaan:D
- Anonyymi
😆aivan, entäs sitten nettideittailu...kauhea määrä ihmisiä luomassa suhteita muihin ihmisiin. Erittäin ahdistavaa ja tunkeilevaa, pahin skenaariohan on se että joku saattaa yrittää tutustua ja tunkeutua viimeiseen turvasatamaan ikiomaan kuutioosi 🙄
- Anonyymi
ajatella, oma rauha olisi mennyttä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ajatella, oma rauha olisi mennyttä..
En osaa tuollaista edes kuvitella 🙃 Kamalaa 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3046579Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1521870
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196