Suvirannan leirikeskuksessa Alajärvellä keväällä 2025 tehdyn kuntotutkimuksen perusteella seinien alaosista löytyi mikrobikasvustoa. Pitkäaikaisessa altistuksessa ne aiheuttavat terveyshaittoja
Vastaukset 9
- Anonyymi
TUSKINPA ILMANPUHDISTIMET AUTTAVAT MM.SÄDESIENEEN...
Tehokkaat ilmanpuhdistimet:
Rakennukseen vuokrattiin tehokkaat ilmanpuhdistuslaitteet toimintakaudeksi.
Leiritoiminnan turvaaminen:
Ilmanpuhdistimet turvaavat leirikeskuksen turvallisen käytön ja mahdollistavat kesän leirien järjestämisen.- Anonyymi
Auttaa ne, tutustu tarkemmin kyseisiin laitteisiin ennenkuin enempää iniset.
- Anonyymi
Huom pitkäaikaisessa altistuksessa haittaa
- Anonyymi
Entäs jos valmiiksi jo astma. Nurin tuommonen homemörskä ja uusi tilalle. Paikka on kaunis ja ajatuksen kanssa kun rakentaa monikäyttöiset tilat joita voi muuntaa ja vuokrata moneen tarkoitukseen niin maksavat itse itsensä. Ei nuorten terveydellä pidä leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos valmiiksi jo astma. Nurin tuommonen homemörskä ja uusi tilalle. Paikka on kaunis ja ajatuksen kanssa kun rakentaa monikäyttöiset tilat joita voi muuntaa ja vuokrata moneen tarkoitukseen niin maksavat itse itsensä. Ei nuorten terveydellä pidä leikkiä.
No sitten paree jäädä kotiin. Toki jos oikeasti on astma niin silloin ei parane mennä mihinkään julkiseen rakennukseen kun niiden ilmassa liikkuu aina jotain pöpöjä...
- Anonyymi
Mitä ilmanpuhdistin ei tee?
Ei poista ongelman syytä:
Ilmanpuhdistin ei korjaa rakenteellisia vaurioita tai kosteusongelmia, jotka aiheuttavat homeen kasvua, sanoo Hengitysliitto.- Anonyymi
Ei poista sitä ei mutta tässähän ei ollutkaan siitä kyse...
- Anonyymi
70-luvun valesokkeli-idiotismi on tullut ja tulee älyttömän kalliiksi sen lisäksi että se aiheuttaa terveyshaittaa lukemattomille ihmisille. Tuntuu että tuon aikaisessa rakentamisessa järki on paennut hyvin kauas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475