HAAGAR-ISRAELIA PALVOVIEN VANHAN LIITON SIIONISTIVUOHIEN TUOMIO

Anonyymi-ap

Gal.4
24 Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
30 MUTTA MITÄ SANOO RAAMATTU? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

Matt.25
41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville (vuohille): 'MENKÄÄ POIS MINUN LUOTANI, TE KIROTUT, IKUISEEN TULEEN, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. [Matt. 7:23 | Mark. 9:48; Juud. 1:7; Ilm. 20:10,15]
42 MINUN oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. MINUN oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
43 MINÄ olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. MINÄ olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. MINÄ olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme SINUT nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
45 Silloin hän vastaa heille: 'TOTISESTI: KAIKEN, MINKÄ TE OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ YHDELLE NÄISTÄ VÄHIMMISTÄ, SEN TE OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ MINULLE.'
46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." [Dan. 12:2; Joh. 5:29; Room. 2:7,8; Ilm. 20:15]

131

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hagar on Filistealainen eli Palestiinalaisten esiäiti, ei Isrealin.

Aja pois orja poikinensa.

Israel on Jumalasta ja Jumalan käskyjen ja lakien suojeluksessa.

18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

18 For verily I say unto you, Till heaven and earth pass, one jot or one tittle shall in no wise pass from the law, till all be fulfilled.

• Anonyymi

"Hagar on Filistealainen eli Palestiinalaisten esiäiti, ei Isrealin."

Te vanhan liiton lihasta syntyneet siionistivuohet ette ymmärrä Raamatun vertauskuvallista kieltä.

Gal.4
        24 Tämä on KUVANNOLLISTA PUHETTA; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
        25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.

• Anonyymi

"Israel on Jumalasta ja Jumalan käskyjen ja lakien suojeluksessa."

LIHASTA SYNTYNEET JUUTALAISET/ISRAELILAISET EIVÄT OLE AABRAHAMIN LAPSIA KRISTITTYJEN UUDEN TESTAMENTIN MUKAAN.

Matt.3
        9 Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä (Jeesus) sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
        10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; JOKAINEN puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen.

Gal.3
        7 Tietäkää siis, että ne, jotka USKOON PERUSTAUTUVAT, ovat Aabrahamin lapsia.
        8 Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se AABRAHAMILLE edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "SINUSSA kaikki kansat tulevat siunatuiksi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hagar on Filistealainen eli Palestiinalaisten esiäiti, ei Isrealin."

Te vanhan liiton lihasta syntyneet siionistivuohet ette ymmärrä Raamatun vertauskuvallista kieltä.

Gal.4
        24 Tämä on KUVANNOLLISTA PUHETTA; nämä naiset ovat KAKSI LIITTOA: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;

Haagarin porukat on Hamasin miehiä, fiistealaisia, ei mitään pelkkiä vertauskuvia tai symbooleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Israel on Jumalasta ja Jumalan käskyjen ja lakien suojeluksessa."

LIHASTA SYNTYNEET JUUTALAISET/ISRAELILAISET EIVÄT OLE AABRAHAMIN LAPSIA KRISTITTYJEN UUDEN TESTAMENTIN MUKAAN.

Matt.3
        9 Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä (Jeesus) sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
        10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; JOKAINEN puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen.

Gal.3
        8 Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se AABRAHAMILLE edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "SINUSSA kaikki kansat tulevat siunatuiksi".

Korvausteologia on Perkeleestä, mitä lahkot edustaa

Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset. Korvausteologian mukaan juutalaisilla ei olisi pelastushistoriallista merkitystä. Korvausteologian piirissä on useita käsityksiä juutalaisten ja Israelin asemasta Jumalan suunnitelmassa. Korvausteologiaa ilmenee paikoin erityisesti reformoiduissa kirkoissa.[1][

Ei sillä Pyhässä Kaupungissa ole mitään Paavalin perustuksia, pilareita eikä portteja.

Ilm. 21:12

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haagarin porukat on Hamasin miehiä, fiistealaisia, ei mitään pelkkiä vertauskuvia tai symbooleja.

Kristittyjen UTssa KAIKKI lihasta syntyneet ovat Haagar, myös juutalaiset.

Gal.4
        26 Mutta SE JERUSALEM, joka YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME
        27 SILLÄ KIRJOITETTU ON: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
        28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
        29 Mutta niinkuin LIHAN MUKAAN syntynyt silloin vainosi HENGEN MUKAAN syntynyttä, niin nytkin.
        30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
        31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

Mutta sinä ilmeisestikään et ole Hengestä syntynyt uuden liiton kristitty, vaan lihasta syntynyt vanhan liiton siionistivuohi, joten et ymmärrä pätkääkään UTn vertauskuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin olet hedelmällisen orjatar Haagarin sekä hedelmällisen suuren Babylonporton porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvausteologia on Perkeleestä, mitä lahkot edustaa

Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset. Korvausteologian mukaan juutalaisilla ei olisi pelastushistoriallista merkitystä. Korvausteologian piirissä on useita käsityksiä juutalaisten ja Israelin asemasta Jumalan suunnitelmassa. Korvausteologiaa ilmenee paikoin erityisesti reformoiduissa kirkoissa.[1][

Ei sillä Pyhässä Kaupungissa ole mitään Paavalin perustuksia, pilareita eikä portteja.

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

"Korvausteologia on Perkeleestä, mitä lahkot edustaa"

Sinä et siis usko Jeesuksen sanoihin, etkä siihen, mitä kristittyjen Raamatussa UTssa sanotaan, joten miksi sitten vetoat UTiin ?

JEESUS: "Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille. Jo on kirves pantu puitten juurelle; JOKAINEN puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen.

Vanhan liiton siionistina perustele uskoasi vaan juutalaisten Raamatulla VTlla,

Juutalaisuus ja kristinusko eivät nimittäin ole millään tavalla sovitettavissa yhteen, sillä juutalaiset tappoivat kristittyjen Herran Jeesuksen, eivätkä he kansana vieläkään usko Häneen. Jeesukseen uskovat kristitytkin ovat heidän silmissään vääräuskoisia, joita vain tarvitsee sietää saadakseen aseita ja rahaa sotimiseensa. Hyödyllisiä idiootteja siis.

Joko olet kristitty tai siionisti, mutta molempia et voi olla samaan aikaan, joten lopeta itsesi ja muiden huijaaminen.

• Anonyymi

Matt. 5:17

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan.

Matt. 5:18

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

• Anonyymi

Jumalan lait ja käskyt kumotaan vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen.
        Vasta silloin Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle ja leijona ja lammas nukkuvat vierekkäin jne.

• Anonyymi

Liitonarkku, missä ovat laintaulut, tulee uuteen Jerusalemiin kunniapaikalle ja ne ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.

Hepr. 9:4

Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja LIITONARKKU, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]

Ilm. 11:19

Taivaassa avattiin Jumalan temppeli, niin että temppelissä oleva LIITONARKKU voitiin nähdä. Salamat leimusivat, ukkonen jylisi, maa järähteli ja raemyrsky riehui. [2. Moos. 25:9; Hepr. 9:4 | 2. Moos. 19:16; Ilm. 4:5, 8:5]

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, JOKA LASKEUTUU TAIVAASTA Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. [Gal. 2:9 | Jes. 62:2, 65:15 | Gal. 4:26+]

• Anonyymi

"Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin"

Onnea vaan "ihanaan tulevaisuuteen" temppelin kattoa kannattelevana ikuisena pylväspatsaana!

Elämä helvetissäkin taitaa olla mielenkiintoisempaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea vaan "ihanaan tulevaisuuteen" temppelin kattoa kannattelevana ikuisena pylväspatsaana!

Hellareilla on tempausoppi pilven reunalle. Pakoskenario.

Eivät he odota kristittyjen tapaan Uutta Jerusalemia maan päälle, missä Jeesuksen häitä vietetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellareilla on tempausoppi pilven reunalle. Pakoskenario.

Eivät he odota kristittyjen tapaan Uutta Jerusalemia maan päälle, missä Jeesuksen häitä vietetään.

Ensin lahkot (luste) temmataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle omiin häihinsä Jerusalemiin. Lahkot vielä pidättelee Jeesuksen paluuta maan päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin lahkot (luste) temmataan pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle omiin häihinsä Jerusalemiin. Lahkot vielä pidättelee Jeesuksen paluuta maan päälle.

11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

11 Which also said, Ye men of Galilee, why stand ye gazing up into heaven? this same Jesus, which is taken up from you into heaven, shall so come in like manner as ye have seen him go into heaven.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

11 Which also said, Ye men of Galilee, why stand ye gazing up into heaven? this same Jesus, which is taken up from you into heaven, shall so come in like manner as ye have seen him go into heaven.

Jeesuksen häihin Jerusalemissa valmistaudutaan maan päällä. Ei missään pilvenreunalla helluntailaisten kanssa.

Pakkokasteet tulee vielä käyttöön, jotta kaikilla olisi hääpuku.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"pylväs" Tarkoittaa keskeistä tärkeää henkilöä siellä temppelissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan tuhatvuotisessa valtakunnassa Jerusalemissa kaikki entiset Salomon aikaiset temppelimenot palautetaan entiselleen. Siitä tulee hieno temppeli ja palvelijat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt se "pylväs" muuttuikin sitten vertauskuvaksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt se "pylväs" muuttuikin sitten vertauskuvaksi...

Matt. 13:34
        Tämän kaiken Jeesus puhui kansalle vertauksilla, ja ILMAN VERTAUSTA HÄN EI PUHUNUT HEILLE MITÄÄN

Mark. 4:13
        Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?

Mark. 4:30
        Ja hän sanoi: "Mihin vertaamme Jumalan valtakunnan, eli mitä vertausta siitä käytämme?

Mark. 4:34
        ja ilman vertausta hän ei puhunut heille. Mutta opetuslapsillensa hän selitti kaikki, kun he olivat yksikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 13:34
        Tämän kaiken Jeesus puhui kansalle vertauksilla, ja ILMAN VERTAUSTA HÄN EI PUHUNUT HEILLE MITÄÄN

Mark. 4:13
        Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?

Mark. 4:30
        Ja hän sanoi: "Mihin vertaamme Jumalan valtakunnan, eli mitä vertausta siitä käytämme?

Mark. 4:34
        ja ilman vertausta hän ei puhunut heille. Mutta opetuslapsillensa hän selitti kaikki, kun he olivat yksikseen.

Jeesus puhui aluksi vertauksin kansanjoukoulle, kuten vuorisaarnassa.

Myöhemmin Jeesus lopetti vertauksien käytön.

Omille apostoleilleen hän puhui suoraan ilman vertauksia.

Näin esim. kun Jeesuksen hyvä uskonystävä Nikodemus meni kysymään Jeesuksen kasteen jälkeen häneltä kasteen merkitystä.

Joh.3:5 "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan."

Joh. 16:25

"Olen puhunut tästä teille vertauksin. Tulee aika, jolloin en enää käytä vertauksia vaan kerron teille avoimesti kaiken Isästä.

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

• Anonyymi

"Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, JOKA LASKEUTUU TAIVAASTA Jumalani luota, ja oman uuden nimeni. [Gal. 2:9 | Jes. 62:2, 65:15 | Gal. 4:26+]"

==> UUSI JERUSALEM ON VERTAUSKUVA SEURAKUNNASTA, JUMALAN KANSASTA.

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä NÄYTÄN SINULLE MORSIAMEN, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja NÄYTTI MINULLE PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Gal.4
        26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME.
        27 Sillä kirjoitettu on: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun mukaan tuhatvuotisessa valtakunnassa Jerusalemissa kaikki entiset Salomon aikaiset temppelimenot palautetaan entiselleen. Siitä tulee hieno temppeli ja palvelijat.

Tarkoitat siis JUUTALAISTEN Raamatun eli VTn mukaan, jossa kerrotaan juutalaisten NARSISTISESTA TOIVEAJATTELUSTA.

Kristittyjen Raamattu kertoo aivan toista.

JEESUS:
        "Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet. Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'. Matt.23:37,38

Tietenkin tässäkin yritetään tehdä samalla tavalla huijaus juutalaisia palvovien vanhan liiton siionistivuohien avustuksella, kuten Israelin valtionkin synnyttämisen kanssa, mutta se on selvä EKSYTYS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäli tällainen "hieno" TEMPPELIEKSYTYS joskus tulee, niin ei Jeesus, eivätkä todelliset kristityt Jeesuksen seuraajat, ole mukana näissä Jeesuksen murhanneiden lihasta syntyneiden siionistivuohien "temppelimenoissa".

Matt.23
        15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
        16 Voi teitä, te sokeat taluttajat, jotka sanotte: 'Jos joku vannoo temppelin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo temppelin kullan kautta, niin hän on valaansa sidottu'!
        17 Te tyhmät ja sokeat! Kumpi on suurempi, kultako vai temppeli, joka kullan pyhittää?
        18 Ja: 'Jos joku vannoo alttarin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo sen päällä olevan uhrilahjan kautta, niin hän on valaansa sidottu'.
        19 Te sokeat! Kumpi on suurempi, uhrilahjako vai alttari, joka uhrilahjan pyhittää?
        20 Sentähden, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sen kautta ja kaiken kautta, mitä sen päällä on.
        21 Ja joka vannoo temppelin kautta, vannoo sen kautta ja hänen kauttansa, joka siinä asuu.
        22 Ja joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttansa, joka sillä istuu.
        23 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
        24 Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!
        25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
        26 Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
        27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
        28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
        29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
        30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
        31 Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat.
        32 Täyttäkää siis te isäinne mitta.
        33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        34 Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;
        35 että teidän päällenne tulisi kaikki se vanhurskas veri, joka maan päällä on vuodatettu vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välillä.
        36 Totisesti minä sanon teille: tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on sulla jutut- et näemmä lue kirjoituksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat siis JUUTALAISTEN Raamatun eli VTn mukaan, jossa kerrotaan juutalaisten NARSISTISESTA TOIVEAJATTELUSTA.

JEESUS:
        "Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet. Katso, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'. Matt.23:37,38

Tietenkin tässäkin yritetään tehdä samalla tavalla huijaus juutalaisia palvovien vanhan liiton siionistivuohien avustuksella, kuten Israelin valtionkin synnyttämisen kanssa, mutta se on selvä EKSYTYS.

on siinä tyhjänjauhaja - -- pää turvonnut omista tulkinnoista...... eikä hokaa ongelmaansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JEESUS:

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti. Ei mikään lahkoissa kaatuileva, sekavia moliseva helluntailainen.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus puhui aluksi vertauksin kansanjoukoulle, kuten vuorisaarnassa.

Myöhemmin Jeesus lopetti vertauksien käytön.

Omille apostoleilleen hän puhui suoraan ilman vertauksia.

Näin esim. kun Jeesuksen hyvä uskonystävä Nikodemus meni kysymään Jeesuksen kasteen jälkeen häneltä kasteen merkitystä.

Joh.3:5 "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan."

Joh. 16:25

"Olen puhunut tästä teille vertauksin. Tulee aika, jolloin en enää käytä vertauksia vaan kerron teille avoimesti kaiken Isästä.

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

"Näin esim. kun Jeesuksen hyvä uskonystävä Nikodemus meni kysymään Jeesuksen kasteen jälkeen häneltä kasteen merkitystä.

Katsotaanpa tarkemmin , missä yhteydessä Jeesus näitä puhui.

Joh.3
        6 Mikä LIHASTA on syntynyt, on liha; ja mikä HENGESTÄ on syntynyt, on henki.
        7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy SYNTYÄ UUDESTI, YLHÄÄLTÄ.
        8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta ET TIEDÄ, MISTÄ SE TULEE JA MINNE SE MENEE; niin on jokaisen, joka on HENGESTÄ SYNTYNYT.
        9 Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"
        10 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "SINÄ OLET ISRAELIN OPETTAJA, ETKÄ TÄTÄ TIEDÄ!
        11 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme.
        12 Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
        13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
        14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin PITÄÄ IHMISEN POIKA YLENNETTÄMÄN,
        15 että jokaisella, joka HÄNEEN USKOO, olisi iankaikkinen elämä."

Jeesuksen murhanneet Israelin opettajat eivät edelleenkään tiedä, kuten eivät tiedä heitä palvovat vanhan liiton siionistivuohetkaan - olivatpa sitten kirkko- tai lahkovuohia - sillä kaikki hengellinen menee yli heidän ymmärryksensä. Eivät he ymmärrä vertauskuviakaan, vaan rakentavat taivaallisten tilalle jonkin konkreettisen, käsin kosketeltavan ihmisen synnyttämän MAALLISEN KORVIKKEEN.

Esimerkkejä:
        - elämän kirja -->kirkkojen/lahkojen jäsenrekisteri
        - Hengestä syntynyt elävien kivien seurakunta --> lihasta syntynyt kuolleiden kivien kirkko/lahko-organisaatio
        - Hengestä syntynyt Jumalan/Pyhän Hengen temppeli eli ihminen --> lihasta syntynyt eli ihmisen rakentama kirkko/lahkorakennus.

Pyhän Hengen tuulet eivät pahemmin puhaltele näissä tunkkaisissa ihmisten rakentamissa kirko/lahkotemppeleissä ja niiden kirjanoppineiden ja fariseusten korvasyyhyopetuksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on siinä tyhjänjauhaja - -- pää turvonnut omista tulkinnoista...... eikä hokaa ongelmaansa

Sinä se varsinainen tyhjänjauhaja olet.

Et osaa muuta kuin päivitellä ja sus sus sussuttaa... Raamatun vertauskuvista et ymmärrä mitään, etkä osaa tulkita niitä, joten olet varmaan omassa lahkossasi suurikin ja kunnioitettu "rohveetta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä se on silmäterä, joka pidättelee, sillä sillä on nyt niin veren maku suussa palestiinalaisia lahdatessaan ja Jeesuskin on jo kertaalleen tapettu, joten olisi melkoisen riskialtista saapua nyt ja tulla toistamiseen silmäterän murhaamaksi...!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti. Ei mikään lahkoissa kaatuileva, sekavia moliseva helluntailainen.

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

"Jeesus oli uskoltaan Juutalainen...Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon."

Jumalan silmäterällä juutalaisilla ei kuitenkaan ollut Jeesuksen uskoa, koskapa tappoivat hänet.

Juutalaisuus ei siis ole Jeesuksen uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen häihin Jerusalemissa valmistaudutaan maan päällä. Ei missään pilvenreunalla helluntailaisten kanssa.

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi.

"Pakkokasteet tulee vielä käyttöön, jotta kaikilla olisi hääpuku.

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi."

Jaaha...tässä saattaa olla taas skenaario siitä, miten PORTTOKIRKKO tulee vääntämään kieroon Jeesuksen vertauksia yhden jakeen perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesuksen häihin Jerusalemissa valmistaudutaan maan päällä. Ei missään pilvenreunalla helluntailaisten kanssa."

"Uusi Jerusalem" on vertauskuva Jumalan Hengestä syntyneestä morsianseurakunnasta,

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä NÄYTÄN SINULLE MORSIAMEN, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja NÄYTTI MINULLE PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Gal.4
        26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME.
        27 Sillä kirjoitettu on: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

Huomattavaa on, että Jeesuksen morsianseurakunta on HEDELMÄTÖN eli se ei ole synnyttänyt yhtään Jumalan lasta.

Tämä tarkoittaa sitä, että HEDELMÄLLISEN "suuren Babylonin" synnyttämät ja OMIIN NIMIINSÄ KASTAMAT "Jumalan lapset", joista se porttotyttärineen ylpeilee, kuten esim katolilaiset, luterilaiset, helluntailaiset jne...eivät ole näitä Hengestä syntyneitä Jumalan lapsia, vaan Babylonporton omia aviottomia äpäriä.

Ilm.17
        5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten ÄITI."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
        6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

Jes.47
        7 Sinä (Babylon) sanoit: "Aina ja iäti minä olen valtiatar." Muuta et päästänyt mieleesi, kaiken loppua et ajatellut.
        8 Ja nyt kuuntele, sinä nautiskelija, sinä joka elät turvattuna ja sanot mielessäsi: "Vain minä! Kukaan ei ole vertaiseni. Minä en koskaan jää leskeksi, KOSKAAN EN MENETÄ LAPSIANI !" [Sef. 2:15; Ilm. 18:7]
        9 MUTTA TÄMÄ TULEE OSAKSESI, TÄMÄ KAIKKI, ÄKKIÄ, YHTENÄ JA SAMANA PÄIVÄNÄ: LASTEN KUOLEMA ja leskeys. Koko voimallaan ne kohtaavat sinua huolimatta TAIKOJESI runsaudesta ja monien LOITSUJESI voimasta. [Ilm. 18:8]
        10 Sinä teit kaikessa rauhassa PAHAA ja ajattelit: "Ei minua kukaan näe." Sinun VIISAUTESI ja TAITOSI HARHAUTTIVAT SINUT, niin että sanoit: "VAIN MINÄ, KUKAAN EI OLE VERTAISENI!"

• Anonyymi

On siinä aloittaja häsäämässä luvatta ihmisten tuomioita.

Onko tyhjien kellojen aina kalkattavat-- eikö jo ymmärrys hokaa ongelmaa??? si

• Anonyymi

Yritäpä sinä hokata edes joskus jotain ja ala perustella RAAMATULLA, MIKSI minun tulkintani Raamatusta muka ovat vääriä ?

Aloita vaikka tästä ---> Gal.4:25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.

• Anonyymi

Israelista pelastuu vain se jäännös, joka kääntyy Jeesuksen puoleen. Niin Raamattu ennustaa eikä kansanmurhaajat.

• Anonyymi

Ei siellä Pyhässä kaupungissa, jonne se uusi hieno temppeli ja liitonarkku laintauluineen laskeutuu, ei siellä ole mitään helluntailaisten perustuksia, pilareita eikä perustuksia.

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi

"Ei siellä Pyhässä kaupungissa, jonne se uusi hieno temppeli ja liitonarkku laintauluineen laskeutuu, ei siellä ole mitään helluntailaisten perustuksia, pilareita eikä perustuksia."

Ei siellä ole katolilaisten tai luterilaisten tai minkään muunkaan nimisen tyrkkykirkon tai -uskonlahkon perustuksia

• Anonyymi

Helluntailaisuus ja muut lahkot on jälkikäteen kylvettyä lustetta, mikä temmataan pois, jossa Jeesus voi tulla temppeliin kuninkaiden kuninkaaksi.

Last in first out !

• Anonyymi

Ilm. 3:9

Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm. 3:9

Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

"Ilm. 3:9

Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat"

Sopii hyvin tähän nykyiseen lapsia murhaavaan lihasta syntyneeseen maalliseen HAAGAR-ISRAELIIN, joka on vanhan liiton siionistivuohien eli valhekristittyjen avustuksella rakennettu EKSYTYS/HUIJAUS !

Matt.3
        9 Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä (JEESUS) sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

Gal.3

Joh. 1:47
        Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, OIKEA ISRAELILAINEN, jossa ei vilppiä ole!"

• Anonyymi

Room.9:27 Mutta Jesaias huutaa Israelin edessä: jos Israelin lasten luku olis niinkuin santa meressä, niin kuitenkin tähteet autuaaksi tulevat. Biblia (1776) Moos.22:17. Jes.10:22-23. Room.11:5.

• Anonyymi

Tuo Jesajan ajan jae liittyi Isrelin varhaisempaan menneeseen tilanteeseen, ei lopulliseen pelastukseen.

Koko Isrealin 2 milj. kansa sai ikuisen elämän lahjan kasteessa punaisen meren ylityksen aikana.

Ei Jumala kadu valintaansa ja kutsumustaan.

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

On vain yksi lauma ja yksi Paimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Jesajan ajan jae liittyi Isrelin varhaisempaan menneeseen tilanteeseen, ei lopulliseen pelastukseen.

Koko Isrealin 2 milj. kansa sai ikuisen elämän lahjan kasteessa punaisen meren ylityksen aikana.

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

"On vain yksi lauma ja yksi Paimen."

No se ei ole se sinun kirkkolaumasi, jonka päänä ja "paimenena" on antikristus paavi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Koko Isrealin 2 milj. kansa sai ikuisen elämän lahjan kasteessa punaisen meren ylityksen aikana."

No tällehän kirkon huuhaatulkinnalle ei löydy mitään todisteita Raamatusta.

• Anonyymi

Room. 11:26

ja niin KAIKKI ISRAEL ON PELASTUVA niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

• Anonyymi

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee MINUN KANSAANI, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee MINUN KANSAANI, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]

Isreal on Jumalan kansa, silmäteräkansa.

Hamasin terroristit miehittää Samariaa ja Juudaa.

Hoos. 10:7

Samaria ja sen kuningas tuhoutuvat, huuhtoutuvat pois kuin lastu aaltoihin.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. [Joel 2:12; Sak. 1:3; Mal. 3:7]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isreal on Jumalan kansa, silmäteräkansa.

Hamasin terroristit miehittää Samariaa ja Juudaa.

Hoos. 10:7

Samaria ja sen kuningas tuhoutuvat, huuhtoutuvat pois kuin lastu aaltoihin.

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. [Joel 2:12; Sak. 1:3; Mal. 3:7]

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi

"Room. 11:26

ja niin KAIKKI ISRAEL ON PELASTUVA..."

KAIKKI ISRAEL = KAIKKI, JOTKA PELASTUVAT eli ne israelilaiset, jotka ovat todellisia Aabrahamin lapsia (kaikki eivät ole) ja ovat oksia "jalossa öljypuussa", jonka juurena on Jeesus sekä ne Jeesukseen uskovat kristityt, jotka oksastetaan tuohon jaloon Israel-puuhun.

Room.11:5
        Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa JÄÄNNÖS armon valinnan mukaan.

1. Piet.2
        9 Mutta TE OLETTE "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
        10 TE, JOTKA ENNEN "ETTE OLLEET KANSA", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".

• Anonyymi

Rangaistus on ikuinen, koska toisesta kuolemasta ei ole ylösnousua. Ihmiset muuttuvat tuhkaksi, Ilm.20:9, Mal. 4.luku (kolmannen luvun loppu uusissa käännöksissä.)

Haagarin seuraajia ovat kaikki, jotka yrittävät pelastua omilla teoillaan, eikä luottaen Jeesuksen kuolemaan heidän puolestaan.

Uskon kautta pelastuva ylistää Jeesusta, eikä kersku omasta hyvyydestään. Tekojen kautta pelastukseen pyrkivä ei ole vielä tajunnut että hänen tilansa on toivoton ilman Jumalan armoa.

Hyvää uskovaista ei ole olemassakaan, ainoastaan armahdettuja syntisiä. Siksi Paavali ei halunnut kerskua, vaan piti omien ansioiden korostamista mielettömyytenä, niinkuin 2.Korinttolaiskirjeessä sanotaan.

• Anonyymi

Sukupuut on perusta, ketä ovat Haagarin perillisiä. Ei mitkään opilliset kysymykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukupuut on perusta, ketä ovat Haagarin perillisiä. Ei mitkään opilliset kysymykset.

1. Moos. 21:10

ja sanoi Aabrahamille: "Aja pois tuo orjatar poikinensa, sillä ei tuon orjattaren poika saa periä minun poikani, Iisakin, kanssa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukupuut ovat lihallisen Israelin perusta, joten jos olet siionisti, niin perustele sitten vaan pelkästään Vanhan testamentin kirjoituksilla omaa uskoasi, äläkä lainaile kristittyjen UTsta valikoivasti kirjoituksia oman korvasyyhysi tueksi.

Juutalaisille taitaakin parhaimmillaan olla luvattu 100 vuotta maallista elämää kristittyjen ikuisen elämän asemesta, joten siionistina voit unohtaa ikuisen elämän.

• Anonyymi

Israelin tulee kääntyä pois kansanmurhaamisen tieltä. Vain niin siitä voi jäännös pelastua.

• Anonyymi

Israelin valtio on Jumalan tekojen toteuttaja. Israel on Jumalan valittu kansa.

Jeesus voi tulla takaisin maan päälle kuninkaiden kuninkaaksi vasta kun kaikki Israelille luvatut maa-alueet on sen hallussa.

Toisten valtioiden ja jopa ihmisten kohtalot on kytketty siihen, miten he suhtautuvat ja kohtelevat Israelin valtiota ja juutalaisia.

Pidähän pienempää suuta Jumalan valittuja kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus voi tulla takaisin maan päälle kuninkaiden kuninkaaksi vasta kun kaikki Israelille luvatut maa-alueet on sen hallussa.

Toisten valtioiden ja jopa ihmisten kohtalot on kytketty siihen, miten he suhtautuvat ja kohtelevat Israelin valtiota ja juutalaisia.

Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valheellisista Damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa sitä hävittämässä.

Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pidähän pienempää suuta Jumalan valittuja kohtaan."

Kun sinulla pyhällä valitulla vanhan liiton siionistivuohella varmaankin on suora yhteys sinne taivaaseen, niin voisitkohan nuhdella Jeesusta hänen törkeistä puheistaan Jumalan valittua silmäterää kohtaan, jotta Jeesuksellakin olisi vielä mahdollisuus pelastua, eikä Jumalan silmäterä TOISTAMISEEN TAPPAISI HÄNTÄ !!!

Se kun on niin mielistynyt noihin tappotouhuihinsa, eikä Jeesus varsinaisesti kuulu silmäterän suosikkeihin.

Matt.27
        21 Ja maaherra puhui heille ja sanoi: "Kummanko näistä kahdesta tahdotte, että minä teille päästän?" Niin he sanoivat: "Barabbaan".
        22 Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" He sanoivat kaikki: "Ristiinnaulittakoon!"
        23 Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" MUTTA HE HUUSIVAT VIELÄ KOVEMMIN SANOEN: "RISTIINNAULITTAKOON!"
        24 Ja kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, otti hän vettä ja pesi kätensä kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen minä tämän miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."
        25 Niin kaikki kansa vastasi ja sanoi: "Tulkoon hänen verensä meidän päällemme ja meidän lastemme päälle".

Matt.3
        9 Älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä (JEESUS) sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

Matt.23
        15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ULKOKULLATUT, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
        16 Voi teitä, te SOKEAT TALUTTAJAT, jotka sanotte: 'Jos joku vannoo temppelin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo temppelin kullan kautta, niin hän on valaansa sidottu'!
        17 Te TYHMÄT JA SOKEAT ! Kumpi on suurempi, kultako vai temppeli, joka kullan pyhittää?
        18 Ja: 'Jos joku vannoo alttarin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo sen päällä olevan uhrilahjan kautta, niin hän on valaansa sidottu'.
        19 Te SOKEAT! Kumpi on suurempi, uhrilahjako vai alttari, joka uhrilahjan pyhittää?
        20 Sentähden, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sen kautta ja kaiken kautta, mitä sen päällä on.
        21 Ja joka vannoo temppelin kautta, vannoo sen kautta ja hänen kauttansa, joka siinä asuu.
        22 Ja joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttansa, joka sillä istuu.
        23 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ULKOKULLATUT, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
        24 Te SOKEAT TALUTTAJAT, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin!
        25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ULKOKULLATUT, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
        26 Sinä SOKEA fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi!
        27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ULKOKULLATUT, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
        28 Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
        29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ULKOKULLATUT, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
        30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
        31 NIIN TE SIIS TODISTATTE ITSESTÄNNE, ETTÄ OLETTE NIIDEN LAPSIA, JOTKA TAPPOIVAT PROFEETAT.
        32 Täyttäkää siis te isäinne mitta.
        33 TE KÄÄRMEET, TE KYYKÄÄRMEITTEN SIKIÖT, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        34 Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä TE TAPATTE JA RISTIINNAULITSETTE , ja toisia heistä te RUOSKITTE synagoogissanne ja VAINOATTE kaupungista kaupunkiin;
        35 ETTÄ TEIDÄN PÄÄLLENNE TULISI KAIKKI SE VANHURSKAS VERI, JOKA MAAN PÄÄLLÄ ON VUODATETTU vanhurskaan Aabelin verestä Sakariaan, Barakiaan pojan, vereen asti, jonka te TAPOITTE temppelin ja alttarin välillä.
        36 Totisesti minä sanon teille: tämä kaikki on tuleva tämän sukupolven päälle.
        37 JERUSALEM. JERUSALEM, SINÄ JOKA TAPAT profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        38 KATSO, 'TEIDÄN HUONEENNE ON JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus voi tulla takaisin maan päälle kuninkaiden kuninkaaksi vasta kun kaikki Israelille luvatut maa-alueet on sen hallussa."

No ensinnäkin Raamatussa - sekä Vanhassa että Uudessa testamentissa - kerrotaan, että Jumala on täyttänyt lupauksensa Israelille jo kauan sitten.

Neh.9
        7 Sinä olet Herra Jumala, joka valitsit Abramin ja veit hänet pois Kaldean Uurista ja annoit hänelle nimen Aabraham.
        8 Ja sinä havaitsit hänen sydämensä u s k o l l i s e k s i sinua kohtaan, ja NIIN SINÄ TEIT HÄNEN KANSSAAN LIITON antaaksesi hänen jälkeläisillensä kanaanilaisten, heettiläisten, amorilaisten, perissiläisten, jebusilaisten ja girgasilaisten maan. JA LUPAUKSESI SINÄ OLET TÄYTTÄNYT, sillä sinä olet vanhurskas.

Hebr.11
        8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
        9 USKON KAUTTA HÄN ELI MUUKALAISENA LUPAUKSEN MAASSA NIINKUIN VIERAASSA MAASSA, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
        10 SILLÄ HÄN ODOTTI SITÄ KAUPUNKIA, JOLLA ON PERUSTUKSET, JA JONKA RAKENTAJA JA LUOJA ON JUMALA.
        11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
        12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
        13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja TUNNUSTANEET OLEVANSA VIERAITA JA MUUKALAISIA MAAN PÄÄLLÄ.
        14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
        15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
        16 MUTTA NYT HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON TAIVAALLISEEN. SENTÄHDEN JUMALA EI HEITÄ HÄPEÄ, VAAN SALLII KUTSUA ITSEÄÄN HEIDÄN JUMALAKSENSA; SILLÄ HÄN ON VALMISTANUT HEILLE KAUPUNGIN.

Se Jumalan valmistama "kaupunki" on uusi Jerusalem eli Hengestä syntynyt seurakunta/Jumalan kansa.

Gal.4
        25 sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen.
        26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
        27 Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus voi tulla takaisin maan päälle kuninkaiden kuninkaaksi vasta kun kaikki Israelille luvatut maa-alueet on sen hallussa."

Rikollinen sosiopaatti Netanjahu äärioikeistolaisine ortodoksikannattajineen ei kyllä luovu saavuttamistaan eduista vapaaehtoisesti tai luovuta omaa "kuninkuuttaan" (=alaston Keisari) millekään Jeesukselle.

Kuinka joku voi edes kuvitella jotain noin pöljää ?

Vääräuskoisia kristittyjäkin Israel sietää vain sen vuoksi, koska tarvitsee aseita ja rahallista tukea sotimiseensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Toisten valtioiden ja jopa ihmisten kohtalot on kytketty siihen, miten he suhtautuvat ja kohtelevat Israelin valtiota ja juutalaisia."

Tämä on jo niin PAKSUA PUPPUA, että siitä pitää tehdä oma aloitus !

• Anonyymi

• Anonyymi

Juutalaisuus on Jeesuksen usko.

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

Saatana lahkoapureineen on Jeesuksen uskon Juutalasiuuden ja Jumalan lakien ja käskyjen kimpussa, eli kapinassa Jumalaa vastaan.

• Anonyymi

"Saatana lahkoapureineen on Jeesuksen uskon Juutalasiuuden ja Jumalan lakien ja käskyjen kimpussa, eli kapinassa Jumalaa vastaan."

Ai juutalaisuus on nyt sitten Jeesuksen uskoa?

Miksiköhän juutalaiset sitten tappoivat hänet ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Saatana lahkoapureineen on Jeesuksen uskon Juutalasiuuden ja Jumalan lakien ja käskyjen kimpussa, eli kapinassa Jumalaa vastaan."

Jeesus siis kannatti sellaista uskontoa, jonka uskon seurauksena itse päätyi murhatuksi !

Kova on yritys vanhan liiton siionistivuohilla manipuloida ja vääntää kristittyjen UTn kirjoitukset aivan päälaelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fariseukset olivat väärämielisiä lahkolaisia, eivät oikeita Juutalaisen uskon edustajia.

Johannes kutsui lahkolaisia käärmeen sikiöiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fariseukset olivat väärämielisiä lahkolaisia, eivät oikeita Juutalaisen uskon edustajia.

Johannes kutsui lahkolaisia käärmeen sikiöiksi.

"Fariseukset olivat väärämielisiä lahkolaisia"

Kyllä ne fariseukset olivat niitä virallisen valtionuskonnon edustajia, kuten kirkko meillä. Väärämielisiä olivat kyllä, kuten Luterilainen kirkkokin, joka on vainonnut ja tappanut ihmisiä samalla tavoin kuin fariseuksetkin, jotka valtion avustuksella tapattivat Jeesuksen.

Ja on kirkkokin kyllä Katolisen kirkon lahko, mutta erityiasasemassa muihin ns "lahkoihin" nähden, jotka eivät ole vainonneet ja tapattaneet ketään, toisin kuin valtion kanssa liittoutuneet porttokirkot.

• Anonyymi

1Moos.3:22 Ja Herra Jumala sanoi: katso, Adam on ollut niin kuin yksi meistä, tietäen hyvän ja pahan; mutta nyt ettei hän ojentaisi kättänsä, ja ottaisi myös elämän puusta, söisi ja eläisi ijankaikkisesti. Biblia (1776)

• Anonyymi

Pentecostalismi on pirullinen harhaoppi. Nehän kieltää koko perisynnin eli syntiinlankeemuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pentecostalismi on pirullinen harhaoppi. Nehän kieltää koko perisynnin eli syntiinlankeemuksen.

Jenkkilahkojen teltat kannattaa kiertää kaukaa, vaikka sieltä kuuluisi minkälainen meteli ja meininki tahansa ja vaikka leijuisivat ilmassa katon rajassa kolehtihaaveineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenkkilahkojen teltat kannattaa kiertää kaukaa, vaikka sieltä kuuluisi minkälainen meteli ja meininki tahansa ja vaikka leijuisivat ilmassa katon rajassa kolehtihaaveineen.

Haagar-Israelia palvovat vanhan liiton kirkkovuohet ja helluntaivuohet erottaa siitä, että kirkkovuohet ovat mielistyneet rauhallisempiin taikamenoihin kuin helluntaivuohet, esim kirkon "taikakaste" versus helluntailaisten kaatuilu ym "sirkustemput".

• Anonyymi

Juutalaiset eivät tosiaan pelastu ennen kuin uskovat Jeesukseen ja ottavat uuden liiton vastaan Hengessä.

Sitä sanaa ei voi muuttaa vaikka miten vähämielisenä herjaisi.

• Anonyymi

Kyllä Juutalaiset pelastuu ilman Jeesustakin, koska he ovat valittu kansa ja monen Jumalan lupauksen ja liiton kautta Jumalan lapsia.

Ei se portto Rahab ollut kuullut puhuttavan yhtään mitään Jeesuksista.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

• Anonyymi

Helluntailaisten kauppaamat "henkiliitot"eivät ketään pelasta yhtään mistään. Niillä puheilla ihminen sidotaan lahkon orjaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisten kauppaamat "henkiliitot"eivät ketään pelasta yhtään mistään. Niillä puheilla ihminen sidotaan lahkon orjaksi.

Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista ja niiden epämääräisistä henkiliittojen kauppiasta.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Juutalaiset pelastuu ilman Jeesustakin, koska he ovat valittu kansa ja monen Jumalan lupauksen ja liiton kautta Jumalan lapsia.

Ei se portto Rahab ollut kuullut puhuttavan yhtään mitään Jeesuksista.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

"Kyllä Juutalaiset pelastuu ilman Jeesustakin, koska he ovat valittu kansa ja monen Jumalan lupauksen ja liiton kautta Jumalan lapsia."

Onpas "hieno" oppi. Valitettavasti sille ei vaan löydy yhden yhtä todistetta UTsta.

"Ei se portto Rahab ollut kuullut puhuttavan yhtään mitään Jeesuksista."

Mutta juutalaiset ovat kuulleet ja TAPPOIVAT hänet !

"Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä."

No portto Rahab teki hyvän teon, kun taas juutalaiset kansana ovat keskittyneet lähinnä näihin murhahommiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista ja niiden epämääräisistä henkiliittojen kauppiasta.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

"Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista ja niiden epämääräisistä henkiliittojen kauppiasta."

No onko se sinun Jeesuksen syrjäyttänyt ja mafiatyyliin omaa kirkkopelastustaan kaupannut eli "ainoa oikeaoppinen kirkko, jonka ulkopuolella ei ole pelastusta", muka vähemmän vaarallinen tai vähemmän eksyttävä ?

Joh.16
        1 "Tämän minä olen teille puhunut, ettette loukkaantuisi.
        2 He erottavat teidät synagoogasta; ja TULEE AIKA, JOLLOIN JOKAINEN, JOKA TAPPAA TEITÄ, LUULEE TEKEVÄNSÄ UHRIPALVELUKSEN JUMALALLE.
        3 Ja sen he tekevät teille, koska he eivät tunne Isää eivätkä minua.

Gal.4:29
        Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin.

Luuk. 9:5
        Ja missä eivät ota teitä vastaan, siitä kaupungista lähtekää pois, ja pudistakaa tomu jaloistanne, todistukseksi heitä vastaan."

Jeesuksen seuraajat eivät koskaan vainoa tai tapa "vääräuskoisia". Aina kun tällaisia "uskonpuhdistajia" on liikkeellä , on aivan selvää, kenen joukkoja ne ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eivät pelasta ne Antikristuksen kirkon kauppaamat "taikakasteetkaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä Juutalaiset pelastuu ilman Jeesustakin, koska he ovat valittu kansa ja monen Jumalan lupauksen ja liiton kautta Jumalan lapsia."

Onpas "hieno" oppi. Valitettavasti sille ei vaan löydy yhden yhtä todistetta UTsta.

"Ei se portto Rahab ollut kuullut puhuttavan yhtään mitään Jeesuksista."

Mutta juutalaiset ovat kuulleet ja TAPPOIVAT hänet !

"Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä."

No portto Rahab teki hyvän teon, kun taas juutalaiset kansana ovat keskittyneet lähinnä näihin murhahommiin.

Fariseukset eivät olleet oikeita Juutalaisia, vaan harhaoppisia lahkolaisia, joita Johannes kutsui käärmeen sikiöiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fariseukset eivät olleet oikeita Juutalaisia, vaan harhaoppisia lahkolaisia, joita Johannes kutsui käärmeen sikiöiksi.

Fariseukset olivat valtiouskonnon edustajia kuten kirkko meillä. Valtion avustuksella he tapattivat Jeesuksenkin.

Eivät ns "lahkot" ole koskaan syyllistyneet ihmisten vainoihin ja murhaamisiin. Ainoastaan valtion suojeluksessa olevat kirkot ovat voineet toimia näin, "Lahkot" olisi lopetettu ja lahkolaiset laitettu lukkojen taa, jos olisivat alkaneet murhaamaan ihmisiä.

Kirkot ovat toimineet valtion edustajina, kuten Ortodoksikirkko Venäjälläkin, joka siunaa Putlerin murhatoimet.

• Anonyymi

Gal.4:24 Nämät jotakin merkitsevät; sillä nämät ovat ne kaksi Testamenttiä: yksi Sinain vuoresta, joka synnyttää, joka on Agar. Biblia (1776) Jer.31:31-32. Gal.5:1. Hebr.8:9-10.

• Anonyymi

Ei Jumala ole kuollut eikä mitään testamentteja tehnyt, ei uudempia eikä vanhempia.

Kyse on liitoista, joita voi olla yhtä aikaa voimassa useita erilaisia liittoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala ole kuollut eikä mitään testamentteja tehnyt, ei uudempia eikä vanhempia.

Kyse on liitoista, joita voi olla yhtä aikaa voimassa useita erilaisia liittoja.

Paavali veivasi kirjoituksia keksimällä uusia ei-kristillisiä oppeja, joilla yritti saada itselleen seuraajia ja kannattajia.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali veivasi kirjoituksia keksimällä uusia ei-kristillisiä oppeja, joilla yritti saada itselleen seuraajia ja kannattajia.

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

Paavali sai uuden henkioppaan, Saatanan enkelin, jonka voimasta hän valehteli ja täydestä meni.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

Jesuiitat otti tuon omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali sai uuden henkioppaan, Saatanan enkelin, jonka voimasta hän valehteli ja täydestä meni.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

Jesuiitat otti tuon omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.

Jos nauttii pelkästän Paavalin kirkastamaa totuutta, niin se kihahtaa helposti päähän, eikä muu Raamatun ilmoitus enää juuri kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nauttii pelkästän Paavalin kirkastamaa totuutta, niin se kihahtaa helposti päähän, eikä muu Raamatun ilmoitus enää juuri kiinnosta.

Rakas Paavali, sanoi paha henki...

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas Paavali, sanoi paha henki...

Ap. t. 19:15

mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

Tuo paha henki saattoi olla sama paha henki, joka kiusasi ensin Jeesusta ja meni sitten Juudakseen ja sen jälkeen Paavaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo paha henki saattoi olla sama paha henki, joka kiusasi ensin Jeesusta ja meni sitten Juudakseen ja sen jälkeen Paavaliin.

Demoni ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Paavali veivasi kirjoituksia keksimällä uusia ei-kristillisiä oppeja, joilla yritti saada itselleen seuraajia ja kannattajia."

Merkillinen tulkinta.

1. Kor.1
        10 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset ettekä suvaitsisi riitaisuuksia keskuudessanne, vaan pysyisitte sovinnossa ja teillä olisi sama mieli ja sama ajatus.
        11 Sillä Kloen perheväeltä olen saanut teistä kuulla, veljeni, että teillä on riitoja keskuudessanne.
        12 Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".
        13 ONKO KRISTUS JAETTU? EI KAIKETI PAAVALI OLE RISTIINNAULITTU TEIDÄN EDESTÄNNE? Vai oletteko te kastetut Paavalin nimeen?
        ...................
        22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
        23 ME TAAS SAARNAAMME RISTIINNAULITTUA KRISTUSTA, JOKA ON JUUTALAISILLE PAHENNUS ja pakanoille hullutus,
        24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

Näyttää olevan Jeesus Israelia palvoville vanhan liiton siionistivuohillekin pahennus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Paavali veivasi kirjoituksia keksimällä uusia ei-kristillisiä oppeja, joilla yritti saada itselleen seuraajia ja kannattajia."

Merkillinen tulkinta.

1. Kor.1
        10 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen, että kaikki olisitte puheessa yksimieliset ettekä suvaitsisi riitaisuuksia keskuudessanne, vaan pysyisitte sovinnossa ja teillä olisi sama mieli ja sama ajatus.
        11 Sillä Kloen perheväeltä olen saanut teistä kuulla, veljeni, että teillä on riitoja keskuudessanne.
        12 Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".
        13 ONKO KRISTUS JAETTU? EI KAIKETI PAAVALI OLE RISTIINNAULITTU TEIDÄN EDESTÄNNE? Vai oletteko te kastetut Paavalin nimeen?
        ...................
        22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
        23 ME TAAS SAARNAAMME RISTIINNAULITTUA KRISTUSTA, JOKA ON JUUTALAISILLE PAHENNUS ja pakanoille hullutus,
        24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.

Näyttää olevan Jeesus Israelia palvoville vanhan liiton siionistivuohillekin pahennus...

Paavalismi oli yksi oppisuunta, jolla oli omat kannattajat, mutta ei se ollut koko kristinuskon sisältö.

Paavali oli Rooman hirmuvallan palkkamurhaaja, joka soluttautui sekä nasiiriksi että apostoliksi.

Miestä ei saatu vastuuseen teoistaan.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalismi oli yksi oppisuunta, jolla oli omat kannattajat, mutta ei se ollut koko kristinuskon sisältö.

Paavali oli Rooman hirmuvallan palkkamurhaaja, joka soluttautui sekä nasiiriksi että apostoliksi.

Miestä ei saatu vastuuseen teoistaan.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä hänen nimeän käyttävistä vääristä Damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.

Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuun sekä kaikkiin teihin Israelia palvoviin vanhan liiton siionistivuohiin - olittepa sitten toraisteja tai hellareita - näyttää pesiytyneen oikein leegio pahoja henkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuun sekä kaikkiin teihin Israelia palvoviin vanhan liiton siionistivuohiin - olittepa sitten toraisteja tai hellareita - näyttää pesiytyneen oikein leegio pahoja henkiä.

Leegio meni sikalaumaan, joka syöksyi järveen upotuskasteelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leegio meni sikalaumaan, joka syöksyi järveen upotuskasteelle.

Ahaa...parhamista vaahtoava kirkkouskovainenkin on vanhan liiton siionistivuohi...

Kirkkovuohia ja hellarivuohia yhdistää siis tämä vanhan liiton siionismi, mutta kaste erottaa ja sen vuoksi käydään armotonta taistelua toisiaan vastaan veren maku suussa...

Juutalaisilla ei liene mitään kastetta, niin nämä kaksi eriseuralaista voisivat vanhan liiton siionisteina lakata teeskentelemästä kristittyjä ja luopua koko kastevaatimuksesta, niin ei tarvitsisi siitä enää tapella.

Jäljelle jäisi varmaan vielä tarpeeksi muita riidanaiheita, niin ei kävisi aika silti pitkäksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei Jumala ole kuollut eikä mitään testamentteja tehnyt, ei uudempia eikä vanhempia."

Mutta kristittyjen ainoa pelastaja ja lunastaja Jeesus on kuollut.

Vanhan liiton siionistivuohet eivät tietenkään pidä Jeesusta pelastajanaan, vaan heidät pelastaa Israel, joka ahkeroi tällä hetkellä kovasti tappohommissaan.

• Anonyymi

Minua hämmästyttää tuo Paavalin halveksiminen, ja parjaaminen.

Här on kirjeissään käsitellyt kristillistä uskoa hyvin perusteellisesti ja syvällisesti.

Onko se liian syvällistä, kun monet eivät sitä ymmärrä?

Vai onko tarkoituksena pystyttää omiin ponnisteluihin perustuva tie pelastukseen, missä Jeesuskin on vain kaunis esikuva, eikä ihmisen ainoa toivo?

Varokaa toraisteja, jos he taas ovat tuomassa omaa hyvyyttään ja paremmuuttaan esille. Heille Paavali on kuin punainen vaate härälle. Paavali korosti Jeesuksen ansioita, ja että Hänen täytyy tulla elämään ohjaajaksi, eikä vanhan Aatun uusissa vaatteissa. Room.6:6 "Koska tiedämme siis, että meidän vanha ihmisemme on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu...."

• Anonyymi

Luuukas kuvaa Apostolien teoissa suurimmaksi osaksi Paavalin elämää ja Paavalin matkoja. Luukkaan mukaan Paavali oli vilpitön Jeesuksen opetuslapsi ja apostoli, joka vaivoja säästämättä halusi noudattaa Jeesukselta saamaansa kutsua: Armon evankeliumin levittäminen.
      Apostolien Tekojen lisäksi Luukas on kirjottanut myös yhden neljästä evankeliumista.
      Luukas, yksi Uuden Testamentin keskeisimmistä kirjoittajista, ja jos Paavalin rienaajan syytökset olisivat totta, niin samalla Luukas olisi pelkkä valhettelija.
      Paavalin syyttäjä haluaa tuhota koko Uuden Testamentin luotettavuuden,
      Kumpaa kannattaa uskoa joko Raamatun ilmoitusta vai netissä anonyyminä kirjoittavaa!

• Anonyymi

Apostolien tekojen kirjoittajia on satoja ja erilalaisia tekstejä, joiden kirjoittajaa ei varmuudella tiedetä. Kirjoituksia on vain yhdistelty ja laitettu kuuluisien henkilöiden kirjoittamiksi sen ajan tavan mukaan.

Saulus Tarsoalainen oli murhamies, joka tekeytyi apostoliksi ja nasiiriksi. Aluksi piilotteli ulkomailla monta vuotta väärällä nimellä, eikä mennyt tapaamaan oikeita apostoleita, koska tiesi, että he tunnistavat hänet huijariksi.

Gal. 1:17

enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apostolien tekojen kirjoittajia on satoja ja erilalaisia tekstejä, joiden kirjoittajaa ei varmuudella tiedetä. Kirjoituksia on vain yhdistelty ja laitettu kuuluisien henkilöiden kirjoittamiksi sen ajan tavan mukaan.

Saulus Tarsoalainen oli murhamies, joka tekeytyi apostoliksi ja nasiiriksi. Aluksi piilotteli ulkomailla monta vuotta väärällä nimellä, eikä mennyt tapaamaan oikeita apostoleita, koska tiesi, että he tunnistavat hänet huijariksi.

Gal. 1:17

enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen.

"koska tiesi, että he tunnistavat hänet huijariksi."

No tämä on vain sinun tulkintasi, jolle ei löydy mitään todisteita yhtään mistään.

Ja koska vanhan liiton siionistivuohena haluat tuhota UTn luotettavuuden nostaaksesi Israelin jalustalle Jeesuksen asemesta, et herätä juurikaan luottamusta "tulkintoihisi".

• Anonyymi

Esim. koko Markuksen evankeliumin loppu on jälkikäteen tuntemattoman huijarin kirjoittama, edes nimeä ei tiedetä.
      Asiasta on varoitus -92 käännöksen Mark.16:9 kohdalla

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

Myrkynjuonnit ja käärmeillä pistättämiset on kylmästä laitettu Markuksen ja Jeesuksen suuhun.
      Käärmeillä pistättämiset näyttäisi liittyvän Paavalin touhuihin.

• Anonyymi

Kristityt voivat siis aivan hyvin luopua näistä opetuksissaan.

Jäljelle jää silti usko Jeesukseen ainoana pelastajana.

Jeesuksen murhannutta Haagar-Israelia ei tarvita pelastajaksi yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Gal.4:30-31 Mutta mitä Raamattu sanoo? aja palkkavaimo poikinensa ulos; sillä ei palkkavaimon pojan pidä perimän vapaan pojan kanssa. Niin siis olemme, rakkaat veljet, emme palkkavaimon poikia, vaan vapaan. Biblia (1776) 1Moos.21:9-12. Joh.8:34-35.

• Anonyymi

Hamas pitää vallassaan Juudeaa ja Samariia. Mutta nyt siihen näyttäisi tulevan loppu.

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.

• Anonyymi

Jeesus oli suvultaan ja uskoltaan Isrealin Juutalainen alusta loppuun asti, eikä vaihtanut sukuaan eikä uskoaan mihinkään muuhun sukuun tai uskoon.

Jeesus kutsuu toisia Juutalaisia "veljikseen".

Matt. 25:45

Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

Juutalaisten ja heidän uskonsa vähättely, kumoaminen ja herjaaminen tai vihaaminen on törkeätä antisemitismia, josta ei jää rankaisematta.

• Anonyymi

"Juutalaisten ja heidän uskonsa vähättely, kumoaminen ja herjaaminen tai vihaaminen on törkeätä antisemitismia, josta ei jää rankaisematta."

Turhaan sinä siionistivuohi yrität syöttää juutalaisten RASISTISTA ajattelua tänne !

Antisemitismiä oli Hitlerin juutalaisvainot ja juutalaisten kansanmurha.

Sen sijaan antisemitismiä EI OLE juutalaisten palestiinalaisvainojen ja palestiinalaisten kansanmurhan tuomitseminen.

Ja terroristikorttia ei tarvitse vetää esiin, sillä LAPSET eivät ole terroristeja, eikä MIKÄÄN OIKEUTA murhaamaan heitä kylmäverisesti !

Ainoa, millä te kristittyjä Jeesuksen seuraajia t e e s k e n t e l e v ä t siionistivuohet oikeutatte sen, on JUUTALAISTEN RASISTINEN USKONTO, jonka te yritätte sekoittaa ja mahduttaa sopimaan kristinuskoon kuin neliskulmaisen palikan pyöreään aukkoon, vaikka kristittyjen UT osoittaa teidän tulkintanne totaalisen VÄÄRIKSI.

5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON , vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, NIINKUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT."

Edellä oleva kansanmurhakäsky löytyy siis juutalaisten Raamatusta, eikä Koraanista ja se on kirjoitettu paljon ennen muslimien Koraania, joten tämän "kansanmurhakilpailun" ovat aloittaneet juutalaiset.

Juutalaiset tappoivat myös kristittyjen Herran ja pelastajan Jeesuksen, mutta te siionistivuohet yritätte uskotella, että Jeesuksen murhaajien siunaaminen pelastaa ihmiset ja tällainen uskonto olisi "Jeesuksen uskoa" !

Olette aivan SEKAISIN !

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19070455/israelin-siunaaminen-pelastaa-helluntailaiset

• Anonyymi

"Jeesus kutsuu toisia Juutalaisia "veljikseen"."

Ai näitä vai ? En löytänyt yhtään, jota Jeesus olisi kutsunut veljekseen ???

Matt.23

Voi teitä!
        13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! TE TEESKENTELIJÄT! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät. [[23:13-36: Luuk. 11:39-52]
        14 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne.]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista. Vrt. Mark. 12:40.]
        15 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! TE TEESKENTELIJÄT! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.
        16 "Voi teitä, TE SOKEAT OPPAAT ! Te sanotte: 'Jos vannoo temppelin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo temppelin kullan kautta, vala on sitova.' [Matt. 15:14+]
        17 TE SOKEAT TYPERYKSET ! Kumpi on tärkeämpi, kulta vai temppeli, joka sen kullan pyhittää?
        18 Te sanotte myös: 'Jos vannoo alttarin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo alttarille pannun uhrilahjan kautta, vala on sitova.'
        19 TE SOKEAT ! Kumpi on tärkeämpi, uhrilahja vai alttari, joka lahjan pyhittää? [2. Moos. 29:37]
        20 Se, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sekä alttarin että kaiken sen päällä olevan kautta,
        21 ja se, joka vannoo temppelin kautta, vannoo samalla hänen kauttaan, jonka asuinpaikka se on. [1. Kun. 8:13; 2. Aik. 6:2]
        22 Niin myös se, joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttaan, joka sillä istuu.
        23 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! TE TEESKENTELIJÄT ! Te maksatte kymmenykset jopa mintusta, tillistä ja kuminasta, mutta laiminlyötte sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeudenmukaisuuden, laupeuden ja uskollisuuden. Näitä teidän pitäisi noudattaa, noita muitakaan unohtamatta. [3. Moos. 27:30; 4. Moos. 18:21 | 1. Sam. 15:22; Miika 6:8]
        24 TE SOKEAT OPPAAT ! Hyttysen te siivilöitte, mutta nielaisette kamelin! [Matt. 15:14+]
        25 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! TE TEESKENTELIJÄT ! Te puhdistatte maljanne ja vatinne ulkopuolelta, mutta mitä niissä on sisällä: riistoa ja hillittömyyttä! [Mark. 7:4]
        26 SINÄ SOKEA fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi! [Matt. 15:20; Tit. 1:15]
        27 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! TE TEESKENTELIJÄT ! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita MUTTA SISÄLTÄ TÄYNNÄ KUOLLEIDEN LUITA JA KAIKKEA SAASTAA . [Ap. t. 23:3+]
        28 Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta SISÄLTÄ TÄYNNÄ TEESKENTELYÄ JA VÄÄRYYTTÄ. [Luuk. 16:15]
        29 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! TE TEESKENTELIJÄT ! Te rakennatte profeettojen haudoille muistomerkkejä, te koristelette vanhurskaiden hautakiviä
        30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isiemme aikana, emme olisi heidän kanssaan tahranneet käsiämme profeettojen vereen.' [Matt. 5:12+]
        31 NÄIN TE KUITENKIN ITSE TUNNUSTATTE OLEVANNE NIIDEN JÄLKELÄISIÄ, JOTKA MURHASIVAT PROFEETAT. [Ap. t. 7:52]
        32 Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        33 TE KÄÄRMEET, TE KYYKÄÄRMEITTEN SIKIÖT ! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? [Matt. 3:7+]
        34 "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä TE TAPATTE JA RISTIINNAULITSETTE , toisia RUOSKITTE synagogissanne ja AJATTE TAKAA kaupungista toiseen. [Ap. t. 5:40, 22:19; 2. Kor. 11:24; 1. Tess. 2:15; Hepr. 11:36,37]
        35 NÄIN TE TULETTE SYYPÄIKSI KAIKKEEN VIATTOMAAN VEREEN, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka TE TAPOITTE temppelin ja alttarin välille. [1. Moos. 4:10; Hepr. 11:4 | 2. Aik. 24:20-22]
        36 Totisesti: tämä sukupolvi joutuu vielä vastaamaan tästä kaikesta!

Jeesus valittaa Jerusalemin paatuneisuutta
        37 "JERUSALEM, JERUSALEM ! SINÄ TAPAT PROFEETAT JA KIVITÄT NE, JOTKA ON LÄHETETTY SINUN LUOKSESI. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla. [23:37-39: Luuk. 13:34,35 : Ap. t. 7:59 | Jes. 31:5 | Jes. 65:2; Jer. 6:16]
        38 KUULKAA SIIS: TEIDÄN TEMPPELINNE ON JÄÄVÄ ASUJAANSA VAILLE. [1. Kun. 9:7,8; Hes. 11:23; Miika 3:12]

• Anonyymi

Parhami veti vihat päälleen pitämällä nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan.

• Anonyymi

Matt. 18:6

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 18:6

Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

Jeesus oli tapauskovainen. Kävi kerran viikossa kotikirkossaan ja luki Tooraa.

Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa.

• Anonyymi

1Moos.16:1 Ja Sarai Abramin emäntä ei synnyttänyt hänelle. Mutta hänellä oli Egyptiläinen piika, jonka nimi oli Hagar. 1Moos.21:10 Ja sanoi Abrahamille: aja ulos palkkavaimo poikinensa: sillä palkkavaimon pojat ei pidä perimän minun poikani Isaakin kanssa. Biblia (1776) Gal.4:30.

• Anonyymi

Periminen liittyy verin perintöön eli sukulaisuuteen, ei mihinkään uskomuksiin.

Tuhlaajapoika oli koko ajan isänsä perillinen, ei hän perintöoikeuttaan menettänyt, vaikka eli huonoa elämää.

Jumala on Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala. Jeesus on Daavidin poika, Joosefin poika ja Jumalan poika.

• Anonyymi

Helluntailaiset perivät Parhamin ja Olsenin synnit.

Charles Fox Parham was The father of Modern Pentecostalism in USA.

Gerhard Olsen-Smidt was The father of Modern Pentecostalism in Finland.

Valit. 5:7

Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.

• Anonyymi

Niin, sinä kannat Lutherin kansamurhaajan syntitaakkaa toisin sanoen olet osallinen Jeesuksen omian murhiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinä kannat Lutherin kansamurhaajan syntitaakkaa toisin sanoen olet osallinen Jeesuksen omian murhiin.

Luther eli 1500-luvulla.

Synnit siirtyy vain neljän sukupolven ajan. Sukupolveksi laskettiin 40 v.

4x40 v. =160 vuotta.

Helluntailiikkeen perustajat: Parhami vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispoijan kanssa v. 1907, se on raju Juutalaisten häpäisy ja antisemitismi
        ja Suomen Parhami eli Olseni vietiin vankilaan rajusta homostelusta kahden nuoren hellapojan kanssa v. 1925.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther oli Katolisen kirkon munkki, joka asui luostarissa ja tutki työkseen Raamattua.

Ei tehnyt mitään murhia. Tuolaisia väittävällä hellarilla on valheen henki ja räyhähenki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther oli Katolisen kirkon munkki, joka asui luostarissa ja tutki työkseen Raamattua.

Ei tehnyt mitään murhia. Tuolaisia väittävällä hellarilla on valheen henki ja räyhähenki.

Luther oli todisttavasti kansanmurhaaja!
        Luther ei luultavasti voinut edes kuvitella elämää ilman pyhitettyä väkivaltaa. Siinä mielessä hän oli täysin aikansa lapsi ja ikivanhan saatanallisen perusvalheen vallassa: Paha väkivalta (kaaos) voitetaan vain järjestystä palauttavalla hyvällä väkivallalla:
        Harkitsepa itse: jos myöntyisimme tässä kohdin ja sanoisimme sodan käymisen sellaisenaan olevan väärää, niin täytyisi meidän väistyä ja myöntää olevamme väärässä kaikissa muissakin kohdissa. Sillä jos miekan käyttäminen taistelussa olisi väärin, olisi myöskin väärin rangaista sillä pahantekijöitä ja säilyttää rauhaa; lyhyesti, sen kaiken toiminnan täytyisi olla väärää. Ja mitäpä muuta oikea sodan käyminen olisi kuin pahantekijöiden rankaisemista ja rauhan suojelemista.
        …Jumala on säätänyt myöskin sotien käymisen ja vihollisen tuhoamisen ja kaiken, mitä sodan lait ja olosuhteet tuovat mukanaan. Mitä muuta sota on kuin väärän ja pahan rankaisemista? Miksi käydään sotia, jollei rauhan ja kuuliaisuuden saavuttamiseksi?
        Vaikka murhaaminen ja ryöstäminen tosin eivät näytä rakkaudesta johtuvilta teoilta, niin että ne yksinkertaisten mielestä eivät ole kristillisiä eivätkä kristityille sopivia tekoja, ovat nekin oikeastaan sittenkin rakkauden töitä. Täytyyhän hyvän lääkärinkin taudin käydessä liian pahaksi ja ankaraksi poistaa kädet, jalat, korvat tai silmät tai antaa niiden tuhoutua pelastaakseen ruumiin kokonaisuudessaan… Aivan samalla tavalla sotilaan ammattikin näyttää epäkristilliseltä ja kokonaan kristillisen uskon vastaiselta toiminnalta, jos katson vain sitä, miten se rankaisee pahoja, surmaa väärintekijät ja aiheuttaa siten kurjuutta. Mutta jos kiinnitän huomioni siihen, että se juuri siten suojelee kunnon ihmisiä, varjelee ja säilyttää vaimot ja lapset, talon ja tilan, kunnian ja omaisuuden, niin käy ilmi, miten arvokasta ja Jumalan mielen mukaista tämä toiminta on…”[6]

• Anonyymi

Luther käski paitsi teloittaa ja joskus jopa kiduttaa ja hakata kappaleiksi anabaptisteja, katolisia kellokkaita talonpoikaiskapinallisia, juutalaisia, turkkilaisia jne.
      Lutherilla oli suunnilleen yhtä mutkaton ja pragmaattinen suhtautuminen väkivaltaan kuin katolisella kirkolla, jota vastaan itse kapinoi. Väkivalta itsessään ei kuulunut reformaation olennaisiin kiistakysymyksiin. Luther ei juuri problematisoinut väkivaltaa, kunhan sille löytyi myös esivallan kannalta järkevät syyt. Jumala oli monestakin syystä hirvittävän vihainen ja maalliset ruhtinaat olivat Korkeimman vihan palvelijoita, ”Jumalan hirttomiehiä”. Heidän pyhä velvollisuutensa oli käyttää miekkaa Jumalan puolesta. Siksi aseiden siunaaminen on luterilaisessa perinteessä yleensä ollut niin itsestään selvä ja eettisesti ongelmaton asia.
      Maailmallisen miekan ja esivallan tulee tappaa avioliiton rikkoja. Sillä, joka rikkoo avioliittonsa, hän on jo itse erottanut itsensä ja on pidettävä kuolleena miehenä.[
      aikka Luther oli ainakin epäsuorasti itse vastuussa talonpoikaiskapinasta, hän valitsi pysyä itseään suojelevien ruhtinaitten rinnalla, ja vaati heitä vastaan kapinoivan köyhälistön väkivaltaista kukistamista.
      Myös kapinallinen ihminen, josta sellaista voidaan todistaa, on jo Jumalan ja keisarin pannassa, niin että se tekee oikein ja hyvin, joka ensimmäisenä sellaisen tappaa. Sillä itse kukin ihminen on sekä ylituomari että pyöveli, kun on kysymyksessä julkinen kapinannostaja,.. Sen tähden on nyt iskettävä, kuristettava ja pistettävä kuoliaaksi – salaa ja julkisesti – kuka vain osaa, ja ajateltava, että ei voi olla toista sen myrkyllisempää, vahingollisempaa, saatanallisempaa kuin kapinallinen ihminen; niin kuin lyödään kuoliaaksi hullu koira: ellet sinä tapa (häntä), niin hän tappaa sinut ja koko maan sinun kanssasi.[4]
      Talonpoikaiskapinan jälkiselvittelyissä tapettiin noin 100 000 kapinallista. Väestömäärään suhteutettuna se vetää vertoja viime vuosisadan kauheimpiin kansanmurhiin.
      Luther ei luultavasti voinut edes kuvitella elämää ilman pyhitettyä väkivaltaa. Siinä mielessä hän oli täysin aikansa lapsi ja ikivanhan saatanallisen kaaos) voitetaan vain järjestystä palauttavalla hyvällä väkivallalla:

• Anonyymi

"Lutherilla oli suunnilleen yhtä mutkaton ja pragmaattinen suhtautuminen väkivaltaan kuin katolisella kirkolla, jota vastaan itse kapinoi."

Katolinen kirkko = peto
        Luterilainen/protestanttinen kirkko = pedon kuva

• Anonyymi

On muistettava että Luther oli piilossa linnan sisällä, kun hän sai kuulla että kiihkouskovat olivat levittämässä kapinahenkeä. Luther ei halunnut uskonpuhdistuksen joutuvan huonoon maineeseen eikä hän mitenkään tukenut oman käden oikeutta, vaan kunnioitti esivaltaa.

Hänen kirjoituksensa olivat syystä aina myöhässä. Kun hän oli kuullut talonpoikien julmasta käyttäytymisestä, hän ei halunnut sitä millään tukea.

Kun hän oli sitten kirjoittanut kehotuksen aatelisille, että kapinalliset piti lyödä maahan, kapina oli jo melkein ohi. Kun aateliset saivat Lutherin myöhästyneen kirjeen, jossa kehotettiin kukistamaan kapina armotta, he käyttivät sitä tekosyynä jotta voisivat kostaa verisesti.

Luther toivoi Juutalaisia puolelleen paavikirkkoa vastaan, mutta ei saanut heiltä mitään tukea. Siksi hän purki tunteitaan syyttämällä juutalaisia vaikka mistä.

Luther ei ollut täydellinen, mutta hän oli rohkea ja sai aikaan valtavan uudistuksen kun katoliset menot muutettiin protestanttisiksi. Luther säilytti sen mitä ei Raamattu kieltänyt, kun taas Zvingli Sveitsissä hyväksyi vain sen mihin Raamattu kehotti. Siksi luterilaisissa kirkoissa säilyi osa siitä loistosta, mitä oli ollut katolisella ajalla.

• Anonyymi

Parhami ja Olseni oli aikansa kuuluisia homoseksuaaleja, jotka molemmat gurut vietiin vankilaan sodomiasta.

• Anonyymi

Ei niitä miehiä Raamattu kiinnostanut pätkääkään. Nuoret pojat niillä oli mielessä.

• Anonyymi

Kysymys aloituksessa oli varmaankin, tuliko ihminen hyväksytyksi Jumalan edessä omien tekojensa kautta vai uskon kautta Jeesuksen sovitustyöhön.

• Anonyymi

Ei ne ole vaihtoehdot, van samaa asiaa tarkoittavia ilmaisuja.

Alkukielen mukaan usko on verbi, tekemistä tarkoittava sana, uskollisuudesta, kuuliaisuudesta, tottelemista, tekemistä, Jumalan käskyille ja tahdolle käytännössä.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Jaakob on Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunna johtaja

Jaak.2
      24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.
      25 Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

• Anonyymi

"uskon harha" on pirullinen harha kun hoetaan yksin uskosta -mantraa ja irrotetaan usko teoista pelkäksi psykologiseksi käsitteeksi ihmisen mielen tason asiaksi, mentaaliseksi uskoksi.

• Anonyymi

Tietysti usko tuo mukanaan teot.

Jos uskon pelastuneeni armosta, ilman omia ansioita, kuinka voisin olla tuntematta kiitollisuutta Jumalaa kohtaan, ja kuinka voisin halveksia ja haavoittaa lähimmäisiäni?

Ja kuinka voisin kerskua sillä, että saan vaeltaa armon alla, ja saan välttyä monelta synniltä.?

Paavalikin sanoi, että hän ei voinut kerskua muulla kuin heikkoudellaan.

Monet kerskuvat sillä, että ovat jossain asiassa parempia kuin toiset. Siihen eivät armahdetut syntiset pysty, koska he ovat saaneet syntinsä anteeksi ja uuden elämän lahjaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti usko tuo mukanaan teot.

Jos uskon pelastuneeni armosta, ilman omia ansioita, kuinka voisin olla tuntematta kiitollisuutta Jumalaa kohtaan, ja kuinka voisin halveksia ja haavoittaa lähimmäisiäni?

Ja kuinka voisin kerskua sillä, että saan vaeltaa armon alla, ja saan välttyä monelta synniltä.?

Paavalikin sanoi, että hän ei voinut kerskua muulla kuin heikkoudellaan.

Monet kerskuvat sillä, että ovat jossain asiassa parempia kuin toiset. Siihen eivät armahdetut syntiset pysty, koska he ovat saaneet syntinsä anteeksi ja uuden elämän lahjaksi.

Paavali kerskui murhilla, naisten alistamisella, fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan ja Roomalaisille valehtelimisillaan.

• Anonyymi

Luukas itse on tuskin kirjoittanut mitään apostolien tekoihin, eikä kukaan muukaan luotettava henkilö.

Esim. koko Markuksen evankeliumin loppu on tuntemattoman huijarin kirjoittama satojen vuosien perästä.

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi

Jeesuksen viimeiset sanat maan päällä on kirjattu Matteuksen evankeliumin loppuun.
        Kastekäsky Galilean vuorella ja sen jälkeen hän nousi taivaaseen.
        Lue: Matt.28:16-20

Ei hän ole sen jälkeen enää mitään toisenlaisia lähetyskäskyjä kirjoittanut.

• Anonyymi

Goljat on Filistealainen eli Hamasin terroristi. Haagarin perillinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      140
      5689
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      81
      3237
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      89
      1715
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      123
      1153
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1094
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      55
      982
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      76
      974
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      944
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      845
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe