Kaksi kilpailevaa suuntausta, jossa vain toinen antoi sitä miehelle, mitä mies aidosti tarvitsi, seksuaalista tyytyneisyyttä naisen kanssa.
Kuinka Jeesus voisi kilpailla Mohammedin kanssa tässä asiassa?
Kuinka kirkon pappi voi kilpailla tyhjässä kirkossa?
Jeesus ei antanut, Mohammed antoi!!
Anonyymi-ap
3
141
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kalevalassa Suon väkiluku olisi jo 64 miljoona, mutta sitten tuli Lalli ja Kristinusko ja maan väestön määräksi on laskettu noin 5,5 miljoona suolaista.
- Anonyymi
Mitä hyvää Pohjanmaa on tehnyt Suon hyväksi kuin kuljetti tyhmän kristinuskon, verotti väestön lukumäärän ja tänään läskinä painaa muita hallituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547