Työnhakijoita syyllistetään ja rangaistaan siitä, että ei ole esim. kokoaikasta työsuhdetta. Minun mielestä jonkinasteista rangaistusta pitäisi työnantajille kohdistaa, että tarjoavat enemmän kokoaikaista ja toistaiseksi olevaa työsuhdetta. Syytön työnhakija on, ettei tarjolla ole muutakuin osa-aikasta työtä!
Työsuhdemuoto
3
238
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tosiaankin hyvin ikävä juttu, että työntekijöitä rangaistaan, mutta minulla on etätyö, joka on erittäin joustava eikä vaadi muuta kuin hyvän nettiverkon ja hyvän kirjoitustaidon
Tehtävänä olisi vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollista tienata satoja euroja viikossa
Itse olen työttömänä tienannut tämän avulla tosi mukavasti, palkkiot maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi bonuksiakin tarjolla joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huimasti
Täältä lisätietoa, jos on rahan tarvetta tai muuten vain haluat kukkarolle lihotusta niin todellakin suosittelen, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659 - Anonyymi
Voi katsoa vähän, millä paikkakunnalla on enempi töitä ja muuttaa kevyesti sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2384660Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4523347Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142298Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa221952Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91253Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat281102- 741063
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691045- 77996
- 54936