Olen tuollainen hieman rinnakkaampi naisellinen nainen telsun mainoksessa valkoinen avonainen paita päällä. Puoli pitkät luonnonkiharaa hieman. Etsin miestä joka on miehekäs körmy ja minä saisin olla se naisellinen nainen. Odotan tietenki että kohtelet minua kauniisti vaikka olisit sitten hiljaisempikin. Haluan että mieheni kunnioittaa minua. Rakastan rakastaa🩷
Aitoa ja oikeata etsimässä
Heippa miehet
Anonyymi-ap
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisin niin paljon
Mitähän mahdat televisiomainoksessasi mainostaa? Seuralaispalvelua?
- Anonyymi
Olen sen näköinen nainen vaaleat raidat puolipitkät hiukset
- Anonyymi
😂 sepäs sattui, minulla kun on juuri tommoinen tipu hakusessa. Körmyskän paikka olisi vapaana 😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46656