Call it... Just

Anonyymi-ap

Call it. Mutatoitumiseni jännämieheksi on alkanut 😄. Transformaatio, metamorfoosi, aivan kuten siinä yhdessä Hannibal-leffassa. Siitähän oli aloituskin täällä. Näistä jännämieshahmoista. Chigurh on ultimaattinen ytmi 🥇💪! Miksi 🤔? Siksi, kun se on niin itsevarma ja määrätietoinen. Lonely wolf, joka viis veisaa sosiaalisista statuksista.

Meinasin jatkaa statuksista ja peleistä. Paitsi että sen kolikonheitto nimenomaan OLI PELIÄ. Se vain pelasi hieman korkeammilla panoksilla, nimittäin ihmisten hengillä. Sen pitäis vaan yrittää vähän enemmän pitää ympärillään olevat ihmiset hengisä. Tuota kultamitalia voi pitää eräänlaisena kolikkona. -💊-.

8

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päätin lisätä C-vitamiinia iltaisin liikuntahuhkimiseni jälkeen. Kattelin pillerivarastoani ja niiden vanhenemispäiviä niin sama kait se on kuluttaa niitä ennenkuin ne vanhenee. Ei se vanheneminen muuhun johda kuin niiden pillerien tehon alenemiseen. Eli silloin niitä voi vetää hieman enemmänkin ja samalla niistä pääsee nopeammin eroon. Yks purkki mun pitäis jopa myydä jollekin. Paras annos olisi 250 mg kerralla eli käytännössä niitä pillereitä pitäisi puolittaa. Puolittaminen voi kumminkin viedä tehoja veks niistä tabuista ja on oma vaivansa niin vedän ennemmin kokonaisina. Hyvä että pääsin raudasta eroon. Sen kanssa sai puolitella tabletteja harva se päivä.

Luin C-vitamiinista että sitä voi vetää jopa 6 gemmiä päivässä eli 6000 milligrammaa silloin kun on flunssassa. Normaali myrkytysraja on 1000 mg/vrk. Flunssa on kuitenkin tila missä elimistö taistelee hengestään. Se vaatii suuria ponnisteluja elimistöltä joten silloin tarvitaan ilmeisesti tavallista suurempia määriä myös vitskuja. En olekaan testannut pillereitäni flunssaa vastaan. Viime flunssastani on nyt aikaa 2 vuotta. Mähän aloin vetämään pillereitä vasta viime vuoden kesällä. Oon tosi immuuni niille paitsi silloin harvoin kun sellaisen saan niin oon pari viikkoa sairaana. Pillerit ovat onneksi passissa sitä koitosta varten. -💊-.

• Anonyymi

Vedin juuri m*nasillani leukoja. Meni taas muutama. Rupesi kyllä huvittamaan, onneks ei sentään häiritsevästi naurattamaan. Se ois vaikeuttanut suoritustani huomattavasti. Olin mä peilin eessä niin näin itteni munineen kaikkineen. Se oli ratkaiseva tekijä että olin syypää mun hymyyn. Ei oo ällöttäviä juttuja :). -💊-.

• Anonyymi

No ni, nyt pitäis mennä jo nukkumaan. Öitä. Näihin puuhakkaIsiin viesteihisi päätän iltani j..syynä mun yöhymyyn =)

• Anonyymi

Futiksen seuraaminen hieman viivytti yöpuulle lehahtamista. Olenko se minä vai pillerien "äänet" mitkä välittyvät viesteistäni? Tuli otettua B:tä ja C:tä. Elimistö pyrkii ylimääräisistä annoksista eroon eritteiden muodossa. On siis taktisesti hyvä kun niitä ottaa illalla jotta elimistö pitää ne sisällään. Herään hyvin harvoin vessahätään öisin kun nukun. Yökastelua odotellessa ;). -💊-.

• Anonyymi

Oli kuuden päivän tauko juoksemisesta. Sit juoksin kahtena päivänä putkeen. Paikat olivat hellinä mutta tänään heräämisen jälkeen elimistöni palautui yön aikana paremmin kuin olisin voinut kuvitella. K*seni oli keltaista kuin perinteisen edin energiajuoma. Se selittyy B-vitamiineilla kun sillä on tapana aiheuttaa semmoista. C:n lisäannos auttoi tuossa palautumisessa. Siitä aiheutui kumminkin sellainen oire että piti hieman räkiä pskaa pois kurkustani.

Toisaalta silkka liikunnan yhteydessä aiheutunut hengitysteiden limakalvojen ärsytys sekä liikenteen pienhiukkaset voivat selittää rykimisen tarpeen. Ps. En k*ssut housuuni yöllä. Btw, Paha pukki-leffassa kun pukki oli kännissä niin se sanoi että "k*sin housuuni". Se oli hauskaa 😁. -💊-.

• No nyt on jännää.

Mä en tainnut tajuta Chigurhia. Onko sillä jokin määränpää tai päämäärä? Vai vaan se kolikonheitto?

• Anonyymi

Psykoosit tulille 🔥💪. Tallahasseessahallat ja kahvit - https://www.youtube.com/watch?v=KeN-tvMwb0Q . Tokmannin tarjouslehdessä tyrkytettiin juhlamokkakahvia. 356 pkt 2701,80 e. Laskin että pakettihinta ois lähes 7,6 e. Missä paljousalennus? Se veisi noin kolmanneksen olohuoneeni pinta-alasta tuollainen eeppinen kasa huumetta ☕️.

Vaikka oon nähnyt sen leffan niin silti täytyi luntata mikä tyyppi se oikein on. Wikipedian mukkaan se on palkkamurhaaja. En oo varma listikö se siinä leffassa pari palkkaamaansa tyyppiä vai keitä ne olivat. Erään wikisivun mukaan ne olivat meksikolaisen huumekartellin jäseniä. 13 se listi. Kolikonheitto oli osoitettu heille ketkä eivät olleet hänen tappolistallaan mutta ketkä olivat mahdollisena esteenä hänen varsinaisten targettiensa tiellä. Jos kolikon puolen arvasi oikein niin Chigurh jätti eloon, jos taas veikkasi väärin niin se oli menoa sit. Jos ei suostunut kolikonheittokisaan niin Chigurh hoiti sellaiset pois päiviltään. Tarinan opetus: Jos löydät jotain arvokasta ja aiot pitää sen itselläsi niin tsekkaa AINA onko sen tavaran mukana jokin seurantalaite. -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykoosit tulille 🔥💪. Tallahasseessahallat ja kahvit - https://www.youtube.com/watch?v=KeN-tvMwb0Q . Tokmannin tarjouslehdessä tyrkytettiin juhlamokkakahvia. 356 pkt 2701,80 e. Laskin että pakettihinta ois lähes 7,6 e. Missä paljousalennus? Se veisi noin kolmanneksen olohuoneeni pinta-alasta tuollainen eeppinen kasa huumetta ☕️.

Vaikka oon nähnyt sen leffan niin silti täytyi luntata mikä tyyppi se oikein on. Wikipedian mukkaan se on palkkamurhaaja. En oo varma listikö se siinä leffassa pari palkkaamaansa tyyppiä vai keitä ne olivat. Erään wikisivun mukaan ne olivat meksikolaisen huumekartellin jäseniä. 13 se listi. Kolikonheitto oli osoitettu heille ketkä eivät olleet hänen tappolistallaan mutta ketkä olivat mahdollisena esteenä hänen varsinaisten targettiensa tiellä. Jos kolikon puolen arvasi oikein niin Chigurh jätti eloon, jos taas veikkasi väärin niin se oli menoa sit. Jos ei suostunut kolikonheittokisaan niin Chigurh hoiti sellaiset pois päiviltään. Tarinan opetus: Jos löydät jotain arvokasta ja aiot pitää sen itselläsi niin tsekkaa AINA onko sen tavaran mukana jokin seurantalaite. -💊-.

"Maksimaalinen kivunsieto" - https://www.youtube.com/watch?v=91CQrwmnY6U . Normaali ihminen vaikeroisi, huutaisi kivusta ja itkisi kun joutuisi suorittamaan itselleen ampumahaavakirurgisen toimenpiteen. Chigurh sen sijaan reagoi kuin olisi hammaslääkärissä porattavana ilman puudutusta pikkuriikkisen reiän kanssa. Se toimii osoituksena ytmiydestä ja samalla C:n hulluudesta. -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13535
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      72
      4308
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      3407
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      401
      1300
    Aihe