Mitä tummat hiukset teistä kertovat? Jos ne ovat ihmisen oma hiusväri? Pitääkö tumman naisen blondata hiuksensa näyttääkseen seksikkäältä? Pidättekö vaaleita hiuksia tummia kauniimpina? Voiko ruskeaihoinen nainen laittaa valkoiset hiukset?
Mitä mieltä tummista hiuksista ?
10
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä tumma ja tulinen on paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ihme persekärpäsiä joka asiasta jaksaa jauhaa.
- Anonyymi
Jostain olen saanut päähäni etteivät ihmiset halua hyväksyä tummia hiuksiani. Vai kadehtivatko he niitä? No, ehkä he ovat luulleet, että värjään (miksiköhän, jos hiusjuuri on samanvärinen kuin muukin hius?) ja että oikeasti olen vaaleampi. Nykyään värjään harmaita piiloon. Mietin olisiko helpompi (ja yleisen mielipiteen mukaan kauniimpaa ?) värjätä hiukset vaihteeksi vaaleiksi. Sulautuisivatko harmaat suortuvat siihen paremmin? Mutta näin kesän jäljiltä olen aika ruskea. Valkoinen ja ruskea? Äh! Vaikeaa...
- Anonyymi
Jos väri on oma niin se on OK. Värjätyt ovat matta-mustia ja ne ovat kyllä kamalia.
Ja vaikka hius olisikin musta niin toivottavasti siinä on leikkaus. Näitä suoria tikkuja eripituisilla kärjillä tuntuu olenvan 80% katukuvasta. Sitten niitä harvoja hapsia siirrellään silmien edestä pois eikä osata laittaa edes ponnaria.
Ei taida olla kansalla enää rahaa leikkauttaa polkkatukkia, ottaa permanenttejä tai piikikkäitä pixie malleja. Mutta sitä suoraa roikkuvaa epäsiistiä tikkua kyllä näkee.- Anonyymi
Kukahan niitä hyviä leikkauksia osaisi tehdä,että olisi asiakkaan kasvoihin sopiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan niitä hyviä leikkauksia osaisi tehdä,että olisi asiakkaan kasvoihin sopiva.
Tänä päivänä ei parhaimmissakaan salongeissa ole enää sellaista
henkilökuntaa, joka osaisi leikata nätin, lyhyen kampauksen.
En käsitä mitä kaunista on niissä pitkissä, joka suuntaan harottavissa
hiuksissa. Kyllä 50-60 luvuillakin oli pitkät hiukset, mutta silloin
oli melkein kilpailua, kuka upeimman kampauksen osasi tehdä, ei
silloin menty töihin tukka levällään.
Itse rupesin kyselemään kampaus/parturiliikkeistä, missä leikattiin
sekä nais- että miesasiakkaitten hiuksia, jos onnistuisivat leikkaamaan
hiukseni mieleiseksi. Olen ollut tyytyväinen.
Kehoittaisinkin menemään salonkeihin, missä leikataan sekä mies- että
naisasiakkaitten hiuksia, heillä tulee olemaan asiakkaita kunhan tuo
pitkätukka-villitys loppuu tai ei enää ole muodikas.
- Anonyymi
Jokaasiaan sitä seksiä vedetään,on se vaan kumma!
- Anonyymi
Jos on ikäihminen ja omat tummat hiukset alkavat harmaantua,
niin ei niitä pitäisi värjätä tummiksi. Ehkä harmaantumisprosessin
aikana "salt and pepper"-tyyliin, ei tasaisen tummaksi.
Tummat hiukset lyövät varjot ryppyjen pohjalle kasvoissa ja saavat
näyttämään ikäistään vanhemmalle, vaikka itse ajattelee että nyt
olen nuoren näköinen, kun hiusissani ei ole yhtään harmaata.
Sama juttu niissä haparalla kädellä piirretyissä kulmakarvoissa.
Kätevin tapa on ottaa kynästä ripsiharjalla väriä ja harjata kulma-
karvoihin. - Anonyymi
Mitämieltä kusenkeltaisista hiuksista?
- Anonyymi
Juosten kustun näköiset on kauheat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945218Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325986SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32415663Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16510792Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3010113Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369551Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858478Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476