Eihän laihdutulääkkeitä tarvitse syödä sen takia että saa pois nälän tunteen.Tämä asian pystyy korvaamaan syömällä paljon kasviksia.😲
Aina kun syö,lautasella pitää olla vähintään puolet kasviksia ja mielummin ruokakin pitää olla kasviksista tehtyä.😳
Kilo kasviksia päivässä on keskimäärin vain 200 kaloria.Annoskoot saa olla todella suuria kun syö kasviksia,vähintään 700 grammaa.
Niitä saa syödä niin paljon kuin haluaa koska niissä on vähän kaloreita.
Itse en jaksa syödä enään paljon mitään koko päivänä kun syön tuon annoksen.😮
Kasvisten syömisellä on sellainen vaikutus että niillä poistuu kokonaan ylimääräisten välipalojen syömisen tarve.
Meinasin eilen illalla alkaa syömään kaikkia niitä mitä yleensä olen syönyt,mutta kun olo oli aivan ähky kun olin syönyt paljon kasviksia,en syönyt mitään.
Kasvisten lisäksi pitää myös hedelmiä ja marjoja.
Itse olen ennen syönyt vain juureksia,pastaa,lihaa ja joskus riisiä koska olen pitänyt kasvisten syömistä turhana,mutta sitä se ei ole JOS haluaa kylläisyyden tunnetta pienillä kaloreilla 🤔
Syötkö laihdutuslääkkeitä.
8
172
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on ainut huono puoli ettei voi nautiskella niistä kaikista herkuista joita ennen on tottunut tavan vuoksi syömään.😮💨kun ei ole tippaakaan ruokahalua.
- Anonyymi
Kyllä sitä silloin voi syödä isompikaloristakin ruokaa JOS kulutus on suuri.
- Anonyymi
Pitää hiihtää ja pyöräillä paljon
- Anonyymi
Kasvisten kera on hyvä syödä lihaa,mutta sen osuus pitää olla vain noin 10 % kokonaispainosta.
Kasvikset on se pääasiallinen ravinto,EI LIHA 😮
Niistä pystyy tekemään erittäin hyvää ruokaa jos osaa tehdä,joka ON paljon paremman makuista kuin roskaruoka.😳- Anonyymi
Ainakin olo on nyt hyvin laihtua.Tarkemmin tiedän noin viikon kuluttua.Tämä dieetti on varmasti kaikista eniten laihduttava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin olo on nyt hyvin laihtua.Tarkemmin tiedän noin viikon kuluttua.Tämä dieetti on varmasti kaikista eniten laihduttava.
Olen laihtunut tuolla ohjelmalla ILMAN liikuntaakin.😳
Liikuntaan ei ole ollut vielä aikaa.
Pyöräilyn jälkeen oli selvästi laihtuvampi olo kun kävin yhtenä päivänä pyöräilemässä.
Kaikki mitat laskenut,se on sen merkki että on oikeasti laihtunut.paino,vyötärönympärysmitta,pihtimitat ylä ja alavatsassa.
Ruoka mitä olen syönyt ON ollut todella hyvää ja olen syönyt sitä todella paljon.Sitä siis SAA syödä paljon JOS siinä on vähän kaloreita.700 grammaa eli kaksi täyttä lautasellista 😳 eli hiiren ruokaannoksia EI tarvitse syödä.
Ne jotka laihduttaa syömällä vain lihaa ja rasvaa syö näitä hiiren annoksia,mikä on aivan tyhmää.
Nämä ei tajua tuota asiaa että kasviksia voi syödä vaikka kuinka paljon.😂😂
- Anonyymi
Lisänä voi syödä papuja ja tilliä
- Anonyymi
persilja on epä treveellistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15010989Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393933Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643893Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1883616PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1003307Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.711948Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151257Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155948Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun264909