Vaimoltani.Pääsin sattumalta näkemään kun vaimoni jota olin pitänyt uskollisena tähän saakka rakasteli pomonsa kanssa auton takapenkillä käsittämättömältä tuntuu vielä sekin että tuo mies on vaimoani n 20 vuotta vanhempi ja ei ole vaimoni suoranainen esimies vaan kuuluu korkeimpaan johtoryhmään , vaimoni on aivan tavallinen n.s työntekijä tuotanto puolella. Nyt olen tänään päättänyt ottaa avioeron joka tuntuu ikävältä mutta anteeksikaan en voi antaa.
Uskomatonta käytöstä
Anonyymi-ap
5
669
Vastaukset
- Anonyymi
voi kyynel..nyyh..
- Anonyymi
Get over it and move on
- Anonyymi
Älä nyt heti noin mee hätäileen. Varsinkin jos hän on muuten sulle hyvä, sattuu noita erehdyksiä paremmissakin piireissä.
- Anonyymi
Toisille tuo olisi ihanteellinen tilanne .on olemassa sellaisia aviomiehiä jotka nauttivat tuollaisesta.
- Anonyymi
Ihana laskea lämmin iso lasti siemennestettä vaimosi tiukkaan pesään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901