Jahas, selvisi sitten aikuisiällä että koko perheeni on rikollinen siskon mies mukaanlukien, molemmat siskot, ja hänen poikansa huumeista vankilassa. Isänsä kanssa. Mitähän vittua, eikö taksikuskin tai prosessiukon liksa elätä? Miksi kitata alkoholilla pää niin pimeäksi että herätään linnareissusta, ja sitten ehdointahdoin vielä uusi tuomio? Raamattu käteen ja sitten uusi yritys elämään.
Daltonien perhe
Anonyymi-ap
3
289
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, muista palstasetä lueskella hieman myös eaim minfoa, niin saat lisää ideoita sen suhteen kuinka tunnet kaikki ns. T naiselta, ei niinkään sulle
- Anonyymi
Oliko tämä kommentti nyt sakea tapaus se väliin jääneen minuutin arvoinen? Kriminaali mikä kriminaali olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä kommentti nyt sakea tapaus se väliin jääneen minuutin arvoinen? Kriminaali mikä kriminaali olet
7.16-7.18 mihin jäi yksi minuutti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161