Vaikka haluan sitä. Olen 35-vuotias mies ja koko ikäni ollut sinkku ja lisäksi olen neitsyt.
Luonto ei salli minun kuolla
10
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se neitsyys poistu sillä että täällä jatkuvasti mainostat sitä.
- Anonyymi
Kyllä se iteseltä poistui keskuspölynimurin kanssa. että täällä jatkuvasti mainostan itse sitä.
- Anonyymi
Elämässä on paljon muutakin kuin parisuhde ja seksi.
Älä keskity asiaan, joka ei ole tällä hetkellä mahdollista, mikä ei onnistu, vaan mieti kaikkea sitä, mikä on mahdollista.- Anonyymi
Mutta seksi ja parisuhde on edelleen mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta seksi ja parisuhde on edelleen mahdollista.
Kaikkihan on mahdollista. Mutta ei sitä kannata elämää suuremmin surra, jos ei just nyt sitä parisuhdetta ole. Kai sellainen joskus tulee, jos on tullakseen. Siihen asti on tehtävä elämässään muita juttuja.
- Anonyymi
No neitsyys ei oo iso ongelma ellet oo incel
- Anonyymi
Joo en oo.
- Anonyymi
Mitä sitten tapahtuu kun kun pääset panee naisen kaa. Levittelet tietoa kaikkialle ettet ole enää neitsyt. Huutelet pitkin kyliä että poikuus on lähtenyt.
- Anonyymi
Ja et ole vieläkään tottunut siihen, vaan asia vaivaa?
Yksin on paljon parempi. Usko pois. Kun seuraa muiden suhdevaikeuksia ja sydänsuruja, niin eipä tule ikävä moista omalle kohdalle. Sellaista jaksaisi vielä vähemmän.- Anonyymi
Tästä olen täysin samaa mieltä.
Nautin elämisestä ja olemisesta ilman kumppania. Ei ole kukaan haastamassa riitaa, kukaan ei ole mustasukkaisena kyttäämässä tekemisiä ja menemisiä, jne.
Sen verran näkee, kun parisuhteessa olevat riitelevät ja kinasteleva keskenään, että ei kiitos omalle kohdalle.
Ja toisaalta myös kokemukset, mennyt elämä, on opettanut aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?373952- 993513
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103437- 783195
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883184Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862845- 352630
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472509- 692503
- 922229