ulkomaanpuhelut

minä vaan

Ajattelin että täällä saattaisi olla tietoa.. Mikä on halvin tapa soittaa ulkomaille? Siis meinaan nyt niitä 991 990 juttuja, eli ihan omalla puhelimella soittaisin.

17

6765

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toy

      99588

      • ukkeli

        Globetel 99588 suunta on hyvä ja kohtalaisen edullinen.
        Jos on käytössä laajakaista kannattaa hankkia Skype-ohjelma. Sillä voi sóittaa tavalliseen puhelimeen vieläkin halvemamlla kuin 99588. Itse käytän säännöllisesti molempia..


      • suosittelen
        ukkeli kirjoitti:

        Globetel 99588 suunta on hyvä ja kohtalaisen edullinen.
        Jos on käytössä laajakaista kannattaa hankkia Skype-ohjelma. Sillä voi sóittaa tavalliseen puhelimeen vieläkin halvemamlla kuin 99588. Itse käytän säännöllisesti molempia..

        puhelimesta puhelimeen suosittelen kanssa 99588...

        Jos laajakaista, kannattaa tsekata myös tämä skypen lisäksi

        http://www.voipbuster.com/en/index.html

        Jopa ilmaiset puhelut osaan maista


    • soittelin paljon

      ulkomaille, ja se riippuu mihin maahan soitat?

      Näitähän riittää 990sonera 991saunalahti 992tele2 994song 996dna 999elisa yms...
      99588 tulee oma laskunsa ulkomaanpuheluista, eli oma operaattorisi lähettää sinulle laskun kotimaan puheluiden osuudesta ja tämä Globetel lähettää laskun ulkomaanpuhelu osuudesta.

      99551 cubion suunta

      Huomaa myös kaikissa mahdolliset matkapuhelin lisät...

      Sit on olemassa sellainen kuin Teleale 99533

    • nainen

      Sinullahan on tietokone. Miksi ette käytä SKYPEä.
      Kun on laajakaista, niin voit puhua rajattomasti laajakaistahintaan. Toimii myös ulkomaanpuheluissa.

    • Mhammed al Kramhad

      Minä soittaa työpaikkan puhelin. Minä ei maksaa itse mitä soittaa.

    • mariya

      oletko koskaan katsonut 99599(telerus)
      itse vaihdoin telerukseen globetelistä.

      • US bride

        Me kaytimme "puheluissa" Messengeria (Yahoo ja MSN) siihen puheyhteys paalle ja web cam. Eika maksa kuin normaalin kuukausimaksun mita maksaa nettiyhteys. Aani on selkea ja kuvakin kaupanpaalle liikkuvana :)


    • ***

      Itselläni kaukosuhde. Minä täällä mies Houstonissa.
      Ostan yleensä puhelinkortin joka Helsinki- Texas-connection on 10 euroa ja soittaessani lankapuhelimesta antaa minulle 750 min. puheaikaa.

      • Skype rules

        Miten vielä hyvät ihmiset käytätte lankapuhelimia ulkomaan puheluihin kun skype on keksitty? En voi kun ihmetellä... Ite oon hankkinu sekä kotiin että töihin ja puhelinlaskut on pienentyneet todella huomattavasti. Ihan oikein kotimaisille riistopuheinyhtiöille että tulee kilpailua ja ihmisille todellisia vaihtoehtoja!!!


    • Moi, onks kukaa soittanu uuden 99511 tunnuksen kautta ulkomaille? Vertailin ja niil on halvemmat hinnat kuin esim. Telealella, Globetelilla ja Minicomilla! Katso sivulta 99511.eu

    • suomieemeli

      Skype:n saa myös puhepaketteja. Itselläni on tällä hetkellä 400 min/kk paketti ja maksan siitä rapiat 7 euroa kuussa. Soittelen sillä tyttöystäväni kännykkään. Skype minulla toimii älypuhelimessa ja läppärissä.

    • ulkosuolamainen

      Ei tulisi mieleenikään käyttää muuta kuin Skypeä. Molemmilla on Skype, niin puhelu on ilmaista ja vielä videokuvan kanssa. On aika monta satasta säästynyt vuosien varrella.

    • paljon puhuva
    • mirrIX

      kaikilla ei ole mahdollisuutta käyttää Skypeä jatkuvasti....meillä on ainakin töissä aivan mahdotonta...siksi ainakin itse käytän puhelinkortteja Skypen rinnalla...on kiva soittaa jostain miehelleni, enkä kanna läppäriä mukana...esim. töissä taukojen aikana ym.

    • ilmaista+edullista
    • on vaihtoehtoja

      99533, 99577, 99588, 99599 ynnä muita
      Riippuu minnepäin maapalloa soittelee, pitää verrata.
      Soneralla on kait joku (tarjous?) liittymä jolla vois soitella
      kotimaan hinnoilla kaikkialle baltiaan ja pohjoismaihin.
      Olen Saunalahden asiakas mutta aina soitan jonkun muun
      operaattorin kautta. Skypeä kun ei aina kaikilla ole ja monet ystävänikin
      ovat kovin liikkuvaisia niin ei sovi meille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe