ulkomaanpuhelut

minä vaan

Ajattelin että täällä saattaisi olla tietoa.. Mikä on halvin tapa soittaa ulkomaille? Siis meinaan nyt niitä 991 990 juttuja, eli ihan omalla puhelimella soittaisin.

17

6807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toy

99588

• ukkeli

Globetel 99588 suunta on hyvä ja kohtalaisen edullinen.
        Jos on käytössä laajakaista kannattaa hankkia Skype-ohjelma. Sillä voi sóittaa tavalliseen puhelimeen vieläkin halvemamlla kuin 99588. Itse käytän säännöllisesti molempia..

• suosittelen
        ukkeli kirjoitti:

Globetel 99588 suunta on hyvä ja kohtalaisen edullinen.
        Jos on käytössä laajakaista kannattaa hankkia Skype-ohjelma. Sillä voi sóittaa tavalliseen puhelimeen vieläkin halvemamlla kuin 99588. Itse käytän säännöllisesti molempia..

puhelimesta puhelimeen suosittelen kanssa 99588...

Jos laajakaista, kannattaa tsekata myös tämä skypen lisäksi

http://www.voipbuster.com/en/index.html

Jopa ilmaiset puhelut osaan maista

• soittelin paljon

ulkomaille, ja se riippuu mihin maahan soitat?

Näitähän riittää 990sonera 991saunalahti 992tele2 994song 996dna 999elisa yms...
      99588 tulee oma laskunsa ulkomaanpuheluista, eli oma operaattorisi lähettää sinulle laskun kotimaan puheluiden osuudesta ja tämä Globetel lähettää laskun ulkomaanpuhelu osuudesta.

99551 cubion suunta

Huomaa myös kaikissa mahdolliset matkapuhelin lisät...

Sit on olemassa sellainen kuin Teleale 99533

• nainen

Sinullahan on tietokone. Miksi ette käytä SKYPEä.
      Kun on laajakaista, niin voit puhua rajattomasti laajakaistahintaan. Toimii myös ulkomaanpuheluissa.

• Mhammed al Kramhad

Minä soittaa työpaikkan puhelin. Minä ei maksaa itse mitä soittaa.

• mariya

oletko koskaan katsonut 99599(telerus)
      itse vaihdoin telerukseen globetelistä.

• US bride

Me kaytimme "puheluissa" Messengeria (Yahoo ja MSN) siihen puheyhteys paalle ja web cam. Eika maksa kuin normaalin kuukausimaksun mita maksaa nettiyhteys. Aani on selkea ja kuvakin kaupanpaalle liikkuvana :)

Itselläni kaukosuhde. Minä täällä mies Houstonissa.
      Ostan yleensä puhelinkortin joka Helsinki- Texas-connection on 10 euroa ja soittaessani lankapuhelimesta antaa minulle 750 min. puheaikaa.

• Skype rules

Miten vielä hyvät ihmiset käytätte lankapuhelimia ulkomaan puheluihin kun skype on keksitty? En voi kun ihmetellä... Ite oon hankkinu sekä kotiin että töihin ja puhelinlaskut on pienentyneet todella huomattavasti. Ihan oikein kotimaisille riistopuheinyhtiöille että tulee kilpailua ja ihmisille todellisia vaihtoehtoja!!!

• Moi, onks kukaa soittanu uuden 99511 tunnuksen kautta ulkomaille? Vertailin ja niil on halvemmat hinnat kuin esim. Telealella, Globetelilla ja Minicomilla! Katso sivulta 99511.eu

• suomieemeli

Skype:n saa myös puhepaketteja. Itselläni on tällä hetkellä 400 min/kk paketti ja maksan siitä rapiat 7 euroa kuussa. Soittelen sillä tyttöystäväni kännykkään. Skype minulla toimii älypuhelimessa ja läppärissä.

• ulkosuolamainen

Ei tulisi mieleenikään käyttää muuta kuin Skypeä. Molemmilla on Skype, niin puhelu on ilmaista ja vielä videokuvan kanssa. On aika monta satasta säästynyt vuosien varrella.

• paljon puhuva
    • mirrIX

kaikilla ei ole mahdollisuutta käyttää Skypeä jatkuvasti....meillä on ainakin töissä aivan mahdotonta...siksi ainakin itse käytän puhelinkortteja Skypen rinnalla...on kiva soittaa jostain miehelleni, enkä kanna läppäriä mukana...esim. töissä taukojen aikana ym.

• ilmaista+edullista
    • on vaihtoehtoja

99533, 99577, 99588, 99599 ynnä muita
      Riippuu minnepäin maapalloa soittelee, pitää verrata.
      Soneralla on kait joku (tarjous?) liittymä jolla vois soitella
      kotimaan hinnoilla kaikkialle baltiaan ja pohjoismaihin.
      Olen Saunalahden asiakas mutta aina soitan jonkun muun
      operaattorin kautta. Skypeä kun ei aina kaikilla ole ja monet ystävänikin
      ovat kovin liikkuvaisia niin ei sovi meille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe