ulkomaanpuhelut

minä vaan

Ajattelin että täällä saattaisi olla tietoa.. Mikä on halvin tapa soittaa ulkomaille? Siis meinaan nyt niitä 991 990 juttuja, eli ihan omalla puhelimella soittaisin.

17

6948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toy

      99588

      • ukkeli

        Globetel 99588 suunta on hyvä ja kohtalaisen edullinen.
        Jos on käytössä laajakaista kannattaa hankkia Skype-ohjelma. Sillä voi sóittaa tavalliseen puhelimeen vieläkin halvemamlla kuin 99588. Itse käytän säännöllisesti molempia..


      • suosittelen
        ukkeli kirjoitti:

        Globetel 99588 suunta on hyvä ja kohtalaisen edullinen.
        Jos on käytössä laajakaista kannattaa hankkia Skype-ohjelma. Sillä voi sóittaa tavalliseen puhelimeen vieläkin halvemamlla kuin 99588. Itse käytän säännöllisesti molempia..

        puhelimesta puhelimeen suosittelen kanssa 99588...

        Jos laajakaista, kannattaa tsekata myös tämä skypen lisäksi

        http://www.voipbuster.com/en/index.html

        Jopa ilmaiset puhelut osaan maista


    • soittelin paljon

      ulkomaille, ja se riippuu mihin maahan soitat?

      Näitähän riittää 990sonera 991saunalahti 992tele2 994song 996dna 999elisa yms...
      99588 tulee oma laskunsa ulkomaanpuheluista, eli oma operaattorisi lähettää sinulle laskun kotimaan puheluiden osuudesta ja tämä Globetel lähettää laskun ulkomaanpuhelu osuudesta.

      99551 cubion suunta

      Huomaa myös kaikissa mahdolliset matkapuhelin lisät...

      Sit on olemassa sellainen kuin Teleale 99533

    • nainen

      Sinullahan on tietokone. Miksi ette käytä SKYPEä.
      Kun on laajakaista, niin voit puhua rajattomasti laajakaistahintaan. Toimii myös ulkomaanpuheluissa.

    • Mhammed al Kramhad

      Minä soittaa työpaikkan puhelin. Minä ei maksaa itse mitä soittaa.

    • mariya

      oletko koskaan katsonut 99599(telerus)
      itse vaihdoin telerukseen globetelistä.

      • US bride

        Me kaytimme "puheluissa" Messengeria (Yahoo ja MSN) siihen puheyhteys paalle ja web cam. Eika maksa kuin normaalin kuukausimaksun mita maksaa nettiyhteys. Aani on selkea ja kuvakin kaupanpaalle liikkuvana :)


    • ***

      Itselläni kaukosuhde. Minä täällä mies Houstonissa.
      Ostan yleensä puhelinkortin joka Helsinki- Texas-connection on 10 euroa ja soittaessani lankapuhelimesta antaa minulle 750 min. puheaikaa.

      • Skype rules

        Miten vielä hyvät ihmiset käytätte lankapuhelimia ulkomaan puheluihin kun skype on keksitty? En voi kun ihmetellä... Ite oon hankkinu sekä kotiin että töihin ja puhelinlaskut on pienentyneet todella huomattavasti. Ihan oikein kotimaisille riistopuheinyhtiöille että tulee kilpailua ja ihmisille todellisia vaihtoehtoja!!!


    • Moi, onks kukaa soittanu uuden 99511 tunnuksen kautta ulkomaille? Vertailin ja niil on halvemmat hinnat kuin esim. Telealella, Globetelilla ja Minicomilla! Katso sivulta 99511.eu

    • suomieemeli

      Skype:n saa myös puhepaketteja. Itselläni on tällä hetkellä 400 min/kk paketti ja maksan siitä rapiat 7 euroa kuussa. Soittelen sillä tyttöystäväni kännykkään. Skype minulla toimii älypuhelimessa ja läppärissä.

    • ulkosuolamainen

      Ei tulisi mieleenikään käyttää muuta kuin Skypeä. Molemmilla on Skype, niin puhelu on ilmaista ja vielä videokuvan kanssa. On aika monta satasta säästynyt vuosien varrella.

    • paljon puhuva
    • mirrIX

      kaikilla ei ole mahdollisuutta käyttää Skypeä jatkuvasti....meillä on ainakin töissä aivan mahdotonta...siksi ainakin itse käytän puhelinkortteja Skypen rinnalla...on kiva soittaa jostain miehelleni, enkä kanna läppäriä mukana...esim. töissä taukojen aikana ym.

    • ilmaista+edullista
    • on vaihtoehtoja

      99533, 99577, 99588, 99599 ynnä muita
      Riippuu minnepäin maapalloa soittelee, pitää verrata.
      Soneralla on kait joku (tarjous?) liittymä jolla vois soitella
      kotimaan hinnoilla kaikkialle baltiaan ja pohjoismaihin.
      Olen Saunalahden asiakas mutta aina soitan jonkun muun
      operaattorin kautta. Skypeä kun ei aina kaikilla ole ja monet ystävänikin
      ovat kovin liikkuvaisia niin ei sovi meille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe