Päättyy aina joko eroon tai kuolemaan.
Vastaukset 15
- Anonyymi
No shit Sherlock
- Anonyymi
Education never ends, Watson.
- Anonyymi
Päättyy myös pihtaamiseen, kun vaihdevuosivaivat alakvat.
- Anonyymi
Siitähän tulee ero sitten, Einstein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että mies saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii fémakot ja muut wanhusnaiset, manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.
- Anonyymi
Päättyy myös pihtaamiseen, kun eturauhasvaivat alkavat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että mies saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii fémakot ja muut wanhusnaiset, manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.
Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että nais saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii sovinistit ja muut vanhat seniilit ukot , manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol
- Anonyymi
Niin taitavat päättyä kaikki muutkin parisuhteet
- Anonyymi00012
Näinhän se on.
- Anonyymi00013
No jaa joku vika on ihmisessä jos ei edes naimisiin ole päässyt.
- Anonyymi00014
Kovin outo kommentti.
- Anonyymi00015
Ero olisi helpompi kestää kuin melkein 60 vuota kestäneen avioliiton vaimopuolen menehtyminen.
75v ikään saakka hän ilmaisi asian siten, että hän nauttii siitä kun näkee minun nauttivan.
Kymmenet vuodet olemme pyrkineet luomaan kumppanillemme mahdollisiman tyydyttävät elämisen edellytykset. Oleellisena osana molemmanpuoliseen ymmärrykseen perustuva kaveruus. Muu "viihdyke" on säilynyt kuvioissa mutta on muuttanut toteutustapaansa biologisten vaatimusten mukaan.
Oleellisinta on, että pitkäaikainen elinkumppanini poistui eri sfääreihin.
Erakon elämä on tarkoituksetonta. Olen yrittänyt muutaman kuukauden hakea jotain tarkoitusta ja sisältöä elämääni.
Lapsemme ovat useiden satojen kilometrien päässä ja heillä on oma elämänsä. Toki käyvät kyllä pesueineen kun heille sopii.
Jokunen vuosi sitten, kun vaimoni ensimmäiset, vakavat oireet ilmenivät, niin hän veikkasi, että leskeytyessäni minä joko treenaan, tai ryyppään itseni hengiltä.
Nyt tuo toinen vaihtoehto häiritsee ensimmäistä. Yhteisvaikutus lienee tehokkain?
Tämä vuodatus on seurausta turhautumisestani. - Anonyymi00016
Siinä välissä voi olla lukuisasti onnellisi, tyydyttäviä, merkityksellisiä vuosia.
- Anonyymi00017
100% eroon menee suhteet. Kun se kuolemakin erottaa, niin lain kuin kirkon näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1321361Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971085Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää254998On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75807- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35730- 66687
- 47675
- 43641
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164620Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä33614Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah192600Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus98535- 201524
- 105473
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18472- 34468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468Olet oikeasti paras
Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e27456