Avioliitto

Anonyymi-ap

Päättyy aina joko eroon tai kuolemaan.

15

473

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No shit Sherlock

• Anonyymi

Education never ends, Watson.

• Anonyymi

Päättyy myös pihtaamiseen, kun vaihdevuosivaivat alakvat.

• Anonyymi

Siitähän tulee ero sitten, Einstein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että mies saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii fémakot ja muut wanhusnaiset, manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.

• Anonyymi

Päättyy myös pihtaamiseen, kun eturauhasvaivat alkavat .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että mies saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii fémakot ja muut wanhusnaiset, manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.

Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että nais saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii sovinistit ja muut vanhat seniilit ukot , manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol

• Anonyymi

Niin taitavat päättyä kaikki muutkin parisuhteet

• Anonyymi00012

Näinhän se on.

• Anonyymi00013

No jaa joku vika on ihmisessä jos ei edes naimisiin ole päässyt.

• Anonyymi00014

Kovin outo kommentti.

• Anonyymi00015

Ero olisi helpompi kestää kuin melkein 60 vuota kestäneen avioliiton vaimopuolen menehtyminen.
      75v ikään saakka hän ilmaisi asian siten, että hän nauttii siitä kun näkee minun nauttivan.
      Kymmenet vuodet olemme pyrkineet luomaan kumppanillemme mahdollisiman tyydyttävät elämisen edellytykset. Oleellisena osana molemmanpuoliseen ymmärrykseen perustuva kaveruus. Muu "viihdyke" on säilynyt kuvioissa mutta on muuttanut toteutustapaansa biologisten vaatimusten mukaan.
      Oleellisinta on, että pitkäaikainen elinkumppanini poistui eri sfääreihin.
      Erakon elämä on tarkoituksetonta. Olen yrittänyt muutaman kuukauden hakea jotain tarkoitusta ja sisältöä elämääni.
      Lapsemme ovat useiden satojen kilometrien päässä ja heillä on oma elämänsä. Toki käyvät kyllä pesueineen kun heille sopii.
      Jokunen vuosi sitten, kun vaimoni ensimmäiset, vakavat oireet ilmenivät, niin hän veikkasi, että leskeytyessäni minä joko treenaan, tai ryyppään itseni hengiltä.
      Nyt tuo toinen vaihtoehto häiritsee ensimmäistä. Yhteisvaikutus lienee tehokkain?
      Tämä vuodatus on seurausta turhautumisestani.

• Anonyymi00016

Siinä välissä voi olla lukuisasti onnellisi, tyydyttäviä, merkityksellisiä vuosia.

• Anonyymi00017

100% eroon menee suhteet. Kun se kuolemakin erottaa, niin lain kuin kirkon näkökulmasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      450
      1995
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      154
      1291
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1183
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      72
      1166
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1147
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      183
      1059
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      793
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      54
      729
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      674
    Aihe