Avioliitto

Anonyymi-ap

Päättyy aina joko eroon tai kuolemaan.

15

478

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No shit Sherlock

• Anonyymi

Education never ends, Watson.

• Anonyymi

Päättyy myös pihtaamiseen, kun vaihdevuosivaivat alakvat.

• Anonyymi

Siitähän tulee ero sitten, Einstein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että mies saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii fémakot ja muut wanhusnaiset, manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.

• Anonyymi

Päättyy myös pihtaamiseen, kun eturauhasvaivat alkavat .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että mies saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii fémakot ja muut wanhusnaiset, manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.

Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että nais saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii sovinistit ja muut vanhat seniilit ukot , manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol

• Anonyymi

Niin taitavat päättyä kaikki muutkin parisuhteet

• Anonyymi00012

Näinhän se on.

• Anonyymi00013

No jaa joku vika on ihmisessä jos ei edes naimisiin ole päässyt.

• Anonyymi00014

Kovin outo kommentti.

• Anonyymi00015

Ero olisi helpompi kestää kuin melkein 60 vuota kestäneen avioliiton vaimopuolen menehtyminen.
      75v ikään saakka hän ilmaisi asian siten, että hän nauttii siitä kun näkee minun nauttivan.
      Kymmenet vuodet olemme pyrkineet luomaan kumppanillemme mahdollisiman tyydyttävät elämisen edellytykset. Oleellisena osana molemmanpuoliseen ymmärrykseen perustuva kaveruus. Muu "viihdyke" on säilynyt kuvioissa mutta on muuttanut toteutustapaansa biologisten vaatimusten mukaan.
      Oleellisinta on, että pitkäaikainen elinkumppanini poistui eri sfääreihin.
      Erakon elämä on tarkoituksetonta. Olen yrittänyt muutaman kuukauden hakea jotain tarkoitusta ja sisältöä elämääni.
      Lapsemme ovat useiden satojen kilometrien päässä ja heillä on oma elämänsä. Toki käyvät kyllä pesueineen kun heille sopii.
      Jokunen vuosi sitten, kun vaimoni ensimmäiset, vakavat oireet ilmenivät, niin hän veikkasi, että leskeytyessäni minä joko treenaan, tai ryyppään itseni hengiltä.
      Nyt tuo toinen vaihtoehto häiritsee ensimmäistä. Yhteisvaikutus lienee tehokkain?
      Tämä vuodatus on seurausta turhautumisestani.

• Anonyymi00016

Siinä välissä voi olla lukuisasti onnellisi, tyydyttäviä, merkityksellisiä vuosia.

• Anonyymi00017

100% eroon menee suhteet. Kun se kuolemakin erottaa, niin lain kuin kirkon näkökulmasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 153
      2026
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      357
      1489
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1042
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      744
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      271
      639
    6. 33
      631
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      631
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      573
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      537
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      512
    Aihe