Päättyy aina joko eroon tai kuolemaan.
Vastaukset 15
- Anonyymi
No shit Sherlock
- Anonyymi
Education never ends, Watson.
- Anonyymi
Päättyy myös pihtaamiseen, kun vaihdevuosivaivat alakvat.
- Anonyymi
Siitähän tulee ero sitten, Einstein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että mies saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii fémakot ja muut wanhusnaiset, manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.
- Anonyymi
Päättyy myös pihtaamiseen, kun eturauhasvaivat alkavat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että mies saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii fémakot ja muut wanhusnaiset, manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.
Niin tulee, mutta hitaasti. Palstoilla tarinoidaan että nais saattaa sietää pihtaamista jopa 10 vuotta tai ylikin. Luulen kylläkin että näitä kertomuksia laatii sovinistit ja muut vanhat seniilit ukot , manipuloidakseen mielipiteitä siihen suuntaan että sellaisiakin kuivasuhteita voisi olla ja että se olisi ihan normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol
- Anonyymi
Niin taitavat päättyä kaikki muutkin parisuhteet
- Anonyymi00012
Näinhän se on.
- Anonyymi00013
No jaa joku vika on ihmisessä jos ei edes naimisiin ole päässyt.
- Anonyymi00014
Kovin outo kommentti.
- Anonyymi00015
Ero olisi helpompi kestää kuin melkein 60 vuota kestäneen avioliiton vaimopuolen menehtyminen.
75v ikään saakka hän ilmaisi asian siten, että hän nauttii siitä kun näkee minun nauttivan.
Kymmenet vuodet olemme pyrkineet luomaan kumppanillemme mahdollisiman tyydyttävät elämisen edellytykset. Oleellisena osana molemmanpuoliseen ymmärrykseen perustuva kaveruus. Muu "viihdyke" on säilynyt kuvioissa mutta on muuttanut toteutustapaansa biologisten vaatimusten mukaan.
Oleellisinta on, että pitkäaikainen elinkumppanini poistui eri sfääreihin.
Erakon elämä on tarkoituksetonta. Olen yrittänyt muutaman kuukauden hakea jotain tarkoitusta ja sisältöä elämääni.
Lapsemme ovat useiden satojen kilometrien päässä ja heillä on oma elämänsä. Toki käyvät kyllä pesueineen kun heille sopii.
Jokunen vuosi sitten, kun vaimoni ensimmäiset, vakavat oireet ilmenivät, niin hän veikkasi, että leskeytyessäni minä joko treenaan, tai ryyppään itseni hengiltä.
Nyt tuo toinen vaihtoehto häiritsee ensimmäistä. Yhteisvaikutus lienee tehokkain?
Tämä vuodatus on seurausta turhautumisestani. - Anonyymi00016
Siinä välissä voi olla lukuisasti onnellisi, tyydyttäviä, merkityksellisiä vuosia.
- Anonyymi00017
100% eroon menee suhteet. Kun se kuolemakin erottaa, niin lain kuin kirkon näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501995- 1541291
- 941183
- 721166
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1831059- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674